Powód mojej rozpaczy...

Dział, w którym możesz zaprezentować swoją maszynę oraz siebie samego.

Powód mojej rozpaczy...

Postprzez Phantom » 13 lip 2007, o 23:35

Skoro do Was dołączyłem,to wypada przedstawić przyczynę moich załamań nerwowych.Oto on,Komar 2350.
[img][img]http://img522.imageshack.us/img522/2811/120306060615124050nx7.th.jpg[/img][/img]
Silnik mamy tutaj.Rozpoławiałem go tyle razy,że zajmuje mi to niecałe 3 godziny z wmontowaniem do ramy...Nic chwalebnego,zważywszy na fakt,że przez pół roku dałem d...w podstawowej sprawie.
[img][img]http://img248.imageshack.us/img248/2223/120306060615134342ka6.th.jpg[/img][/img]
Miałem w sumie 3 silniki.Dopiero przy tym trzecim,dostałem rozumu,że nie ma co kombinować z zapłonem i gażnikiem,bo po prostu gary są wygwizdane i nigdy to nie będzie chodzić jak należy!Od tej pory zaczęło iść ku lepszemu:
[img][img]http://img526.imageshack.us/img526/7969/120306060803141544dd4.th.jpg[/img][/img]
A najlepiej z silnikiem S 38 ZB 4,po zakupie cylindra 60ccm.
[/img]Obrazek
[img][img]http://img525.imageshack.us/img525/1373/120306070625151643lf4.th.jpg[/img]
A tu,jak widać,nawet do lasu bezawaryjnie zajechałem.Widać też mój hełm stalowy,zakupiony na Allegro za 5 zł i przemalowany trochę.
[/img]Obrazek
Reasumując:Nie ma co za bardzo kombinować i oszczędzać.Dopiero po wymianie praktycznie całego układu korbowo-tłokowego,wszystkich simmeringow i łożysk,jestem zadowolony.Mam pełen zakres obrotów i poza nagarem na świeczce żadna usterka się nie wydarzyła.
Na koniec uśmiechnie się do Was mój kotek:
[img][img]http://img527.imageshack.us/img527/783/120306060929205742wc5.th.jpg[/img][/img]
Avatar użytkownika
Phantom
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2431
Dołączył(a): 13 lip 2007, o 10:31
Lokalizacja: Gałąźnia
Pochwały: 19

Powód mojej rozpaczy...

Postprzez Pani Kontekstowa » 13 lip 2007, o 23:35

Pani Kontekstowa
 

Postprzez bedril » 13 lip 2007, o 23:45

Fajny komarek i miedziana rurka na tłumiku :)
Avatar użytkownika
bedril
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 28 maja 2007, o 16:28
Lokalizacja: Łomża

Postprzez Adi.G. » 13 lip 2007, o 23:49

Komar fajny. A czy ty sam robiłeś te nalepki na bak? Kotek też się ładnie uśmiecha :mrgreen:
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Mateusz » 13 lip 2007, o 23:51

Widzę też amortyzatory od WSK :)
Ładny, a do tego zarejestrowany, więc tylko pozazdrościć :wink:

I jeszcze podoba mi się ten bajer z tymi "szparunkami" na tych boczkach od schowków :yes:
Mateusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 3683
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 19:46
Lokalizacja: WM 6668A

Postprzez Junak » 14 lip 2007, o 00:04

komarek ładny i widze tuningową 8) końcówke na tłumiku tak jak u mnie
Junak - legenda polskich szos
Avatar użytkownika
Junak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 866
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350

Postprzez Phantom » 14 lip 2007, o 00:39

Heh,rurka tuningowa na tłumiku jest niezbedna!!!!Przeciez to mozna szalu dostac czyszczac zapluta olejem felge!Ja to sie wogle dziwie jak mozna nie miec czegos takiego... :D
Adi-nalepki chcial jakis gostek sprzedac na Allegro.Dal dosyc wyrazne zdjecie,wiec kuzyn moj-oblatany w kompowych sprawach-sciągnal ten plik i mi druknal.Na papierze takim jak maja wszystkie nalepki.Z wierzchu to jeszcze jest zalepione folia samoprzylepna.Zapytam kuzaja przy okazji,czy jeszcze ma ten plik.Jezeli tak-to sie go rozpowszechni wsrod wszystkich potrzebujacych. :twisted:
Dzieki wszystkim za mile slowa! :)
Jestem patriotą! Łapy precz od mojej Ojczyzny!!!

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Phantom
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2431
Dołączył(a): 13 lip 2007, o 10:31
Lokalizacja: Gałąźnia
Pochwały: 19

Postprzez pawel15 » 14 lip 2007, o 19:24

Komarek bardzo ładny ciekawe pomyły przeróbek przy nim("szparunki" ba bokach). Mam takie pytanie- kolego Phantom od jakiego czasu posiadasz Komara? Jeżeli mogę dodać coś od siebie to skrócił bym tą rureczkę miedzianą na tłumiku i dał krótszą :)
**Wiele serc, jedno bicie ::: WSK ::: ponad życie**
Prawko B zdane :)!!!
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
pawel15
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1790
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 10:20
Lokalizacja: Dąbie

Postprzez Phantom » 14 lip 2007, o 21:30

Tego konkretnego Komarka mam dwa lata.Wczesniej mialem 3 inne,Motoryne,3 skutery Osa z ktorych jeden zrobilem-a nastepnie ktos go ukradl z parkingu,Junaka i CZ-350.Z tych wiekszych maszyn musialem zrezygnowac,bo sie przeprowadzilem i nie bylo gdzie trzymac.Teraz mam takie waskie i strome wejscie do piwni,ze tylko Komarek da sie wytargac.
A ta rurka przy tlumiku to swoja dlugoscia zmniejsza troche halas.Im dluzsza-tym ciszej,ale moc wtedy spada.Taka tam optymalna dlugosc zrobilem... :)
Jestem patriotą! Łapy precz od mojej Ojczyzny!!!

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Phantom
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2431
Dołączył(a): 13 lip 2007, o 10:31
Lokalizacja: Gałąźnia
Pochwały: 19

Postprzez pawel615 » 14 lip 2007, o 23:01

noo calkiem fajny sprzecik
ale dlaczego powod rozpaczy??
Avatar użytkownika
pawel615
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2991
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
Lokalizacja: za górami za lasami....
Pochwały: 7

Postprzez Phantom » 14 lip 2007, o 23:37

Rozpacz,bo zanim doszedlem do wniosku,ze zuzycie cylka jest powodem braku niskich obrotow i mocy,to wymienilem simmeringi,2 czy 3 gazniki,cewke zaplonowa,rozpolowilem silnik bo podejrzewalem falszywe powietrze,a na koniec szpilka mi sie urwala w karterze i nawet wykretakiem nie szlo zrobic.Dwa kpl pierscionkow i tlok tez zmienilem,a o swiecach wogle nie wspomne...Przerywacz,kondensator...
Poszla kupa kasy i stale z czarnymi lapami chodzilem.W domu stale gnoj,bo wiecznie w piwnicy przesiadywalem.
Do tego klopoty z rejestracja.Mialem 2 umowy kupna-sprzedazy,ale to problemu nie stwarzalo.Gorzej,ze byl duplikat dowodu rejestracyjnego,sprzed 15 lat,a na dodatek z Piły!A to inne wojewodztwo i nie mieli nic w bazie danych.Musialem jechac na przeglad,a pozniej do rzeczoznawcy zeby rok produkcji ustalic.I ten gostek napisal,ze rok prod.to 1982...A w wydz.komunikacji znalezli,ze pierwsza rejestracja byla w 80-tym!I gnoj!
Musialem znowu do PzMotu leciec i prosic o zmiane wpisu!A ten gostek na urlop wyjechal i wroci za miesiac!No prawie ataku serca dostalem.W koncu sam prezes PZM mi zmienil wpis i jakos zarejestrowalem.Ale prawie 3 stowy mie to w koncu kosztowalo.
Jeszcze malo Ci moich zgryzot..? :)
Jestem patriotą! Łapy precz od mojej Ojczyzny!!!

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Phantom
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2431
Dołączył(a): 13 lip 2007, o 10:31
Lokalizacja: Gałąźnia
Pochwały: 19

Postprzez Adi.G. » 14 lip 2007, o 23:45

Stary ja miałem więkrzą manianę z komarem, nie bede się publicznie chwalił wtajemniczeni wiedzą o co chodzi :wink: Powem że omara kupiłem za 80 zł a wyszedł mnie ze wszystkim 636 zł też się nerwów nabawiłem ale warto było. Ostatnio coś przysłabł może czas naszlif? heh narazie simem pykam i nie mysle o komarze raz na jakiś czas zrobię z 5 km i mu starczy
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Phantom » 14 lip 2007, o 23:53

Wiesz,o numerach ramy to juz nie chce tak publicznie pisac...Dobrze,ze czlek ma kumpli z branzy metalowej.
Grunt,ze teraz wszycho wyprostowane,a maszyna bardzo ladnie sie spisuje.Mowie Ci-na wolnych obr.pojedyncze suwy slychac,a na wysokie wkreca sie blyskawicznie!Ale mam radoche wreszcie! :D :D :D
Jestem patriotą! Łapy precz od mojej Ojczyzny!!!

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Phantom
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2431
Dołączył(a): 13 lip 2007, o 10:31
Lokalizacja: Gałąźnia
Pochwały: 19


Powrót do Nasze pojazdy, o nas

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 251 gości

cron