Moje motorki...
Posty: 23
• Strona 2 z 2 • 1, 2
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Piotrek napisał(a):i gdzie tu nasz Polski charcik z lat 90-tych (!!) miał jakieś szanse ze swoimi nie całymi 3 kucyckami.. i bardzo krótką, jedyne trzy biegową skrzynią
Z całym szacunkiem, ale to porównanie jak malucha z Posche 911, bo oba mają silnik z tyłu. Przede wszystkim ten Hercules to jak widzę konstrukcja nastawiona przede wszystkim na osiągi. (zresztą i nazwa odpowiednia) Nie wiem jak się przedstawiała cena tego, ale podejrzewam, że był ździebko droższy niż Romet Sądzę też, że konstruktorzy dysponowali lepszymi środkami i nie byli ograniczeni przez przepisy jak to miało miejsce w Polsce. Zresztą i tak silnik Charta przy tym co Romet proponował do chwili jego wyprodukowania to niebo a ziemia. Ze sportowych konstrukcji Polacy nigdy nie słynęli, bo byliśmy w strefie wpływów ZSRR i wszystko miało być dla ludu, jak najtaniej i jak najwięcej.
- Gość
Eddy napisał(a):Mam pytanie czy da sie wyczytac z silnika od simsona ile ma koni? jak tak to w jaki sposob prosze o kontakt gg:4825366 z gory dziekowa!
wyczytać to chyba z ksiązki serwisowej a sprawdzić to jednynie na hamowni
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
-
pawel615 - MotoManiak
- Posty: 2991
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
- Lokalizacja: za górami za lasami....
- Pochwały: 7
Posty: 23
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Nasze pojazdy, o nas
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 457 gości