Simson S51 B1-4 ,Chart 210 , Pony M3, Pegaz 710 by krycha119

Dział, w którym możesz zaprezentować swoją maszynę oraz siebie samego.

Chart 210 , 50 T-1 i Pony M3 by krycha119

Postprzez krycha119 » 17 wrz 2012, o 20:55

Sort za post pod postem , nie miałem kodeków na kompie (Dzięki @ Rudy102 ) i dlatego miałem problem teraz już wszystko ok i tutaj film : http://www.youtube.com/watch?v=vfFgOSCb098&feature=plcp
Muszę jeszcze dokładnie go wyregulować bo nie jest idealnie.
Proszę wejdź w ten link a pomożesz wygrać konto premium: http://www.kinomaniak.tv/pp/krycha911
Avatar użytkownika
krycha119
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 250
Dołączył(a): 30 cze 2011, o 20:10
Lokalizacja: Chrzanów
Pochwały: 2
Pojazdy: Romet 50 T-1, Romet Pony M3, Romet Chart 210, Romet Pegaz 710 Automatic

Chart 210 , 50 T-1 i Pony M3 by krycha119

Postprzez Pani Kontekstowa » 17 wrz 2012, o 20:55

Pani Kontekstowa
 

Chart 210 , 50 T-1 i Pony M3 by krycha119

Postprzez krycha119 » 22 wrz 2012, o 17:37

Przed wczoraj wyjeżdżając z podwórka wrzuciłem 1 i zablokowało mi skrzynie biegów.... zdenerwowałem się , zmuszony byłem rozpołowić silnik , okazało się że tryb 2 biegu się rozpadł :
Obrazek
Obrazek
Kupiłem nowy tryb i wszystko złożyłem oraz umyłem romka:
Obrazek
A tutaj mały smaczek , Warszawa 223/224 :)
Obrazek
Mam też mały problem , ale o tym w dziale Pomoc.
Ostatnio edytowano 22 wrz 2012, o 19:55 przez krycha119, łącznie edytowano 1 raz
Proszę wejdź w ten link a pomożesz wygrać konto premium: http://www.kinomaniak.tv/pp/krycha911
Avatar użytkownika
krycha119
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 250
Dołączył(a): 30 cze 2011, o 20:10
Lokalizacja: Chrzanów
Pochwały: 2
Pojazdy: Romet 50 T-1, Romet Pony M3, Romet Chart 210, Romet Pegaz 710 Automatic

Chart 210 , 50 T-1 i Pony M3 by krycha119

Postprzez Rudy102 » 22 wrz 2012, o 18:39

Czuje się wyjątkowy. :P Pomogłem :D
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
( ͡◉ ͜ʖ ͡◉)
Avatar użytkownika
Rudy102
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2581
Dołączył(a): 6 gru 2011, o 21:59
Lokalizacja: Pacanów
Pochwały: 7
Pojazdy: Illuminati

Chart 210 , 50 T-1 i Pony M3 by krycha119

Postprzez Marek.K. » 22 wrz 2012, o 19:33

Wawa 223/224
FSO Polonez to jest to :D
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew :D
Avatar użytkownika
Marek.K.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 8494
Dołączył(a): 13 lut 2009, o 17:36
Lokalizacja: Winda, NKE
Pochwały: 16
Pojazdy: Pare Komarów :D

Chart 210 , 50 T-1 i Pony M3 by krycha119

Postprzez krycha119 » 6 paź 2012, o 19:13

Parę fotek :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Muszę naciągnąć łańcuch ale nadal jest problem z rometem ale o tym w dziale Pomoc.
Proszę wejdź w ten link a pomożesz wygrać konto premium: http://www.kinomaniak.tv/pp/krycha911
Avatar użytkownika
krycha119
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 250
Dołączył(a): 30 cze 2011, o 20:10
Lokalizacja: Chrzanów
Pochwały: 2
Pojazdy: Romet 50 T-1, Romet Pony M3, Romet Chart 210, Romet Pegaz 710 Automatic

Chart 210 , 50 T-1 i Pony M3 by krycha119

Postprzez Patryk. » 6 paź 2012, o 19:21

I to jest remont ! Pięknie wyszło :yes:
Patryk.
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2119
Dołączył(a): 25 lip 2009, o 11:35
Pochwały: 7

Chart 210 , 50 T-1, Pony M3, Pegaz 710 by krycha119

Postprzez krycha119 » 8 lis 2012, o 23:10

Witam , ostatnimy czasy zakupiłem Rometa Pegaza 710 bez papierów z org silnikiem 010 za 100zł . Romecik nie ma tabliczki znamionowej , do silnika dostałem nową głowicę zmd z odprężnikiem i nowe sprzęgło zmd odśrodkowe do niego + 2 koła 16" , silniczek jest oczywiście kompletny ale muszę zrobić mu remont . Pegaz pomalowany jest pędzlem , pod tym zielonym brzydkim lakierem jest org kolor kanarkowy . Pegaza i tak będę malował na niebiesko+błotniki czarne bo takie pegazy mi się najbardziej podobają. http://imageshack.us/photo/my-images/525/dsc0179bm.jpg/ Remont pegaza myślę że obstawiam jakoś na 2014 rok , bo w 2013 biorę się za charta.
Proszę wejdź w ten link a pomożesz wygrać konto premium: http://www.kinomaniak.tv/pp/krycha911
Avatar użytkownika
krycha119
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 250
Dołączył(a): 30 cze 2011, o 20:10
Lokalizacja: Chrzanów
Pochwały: 2
Pojazdy: Romet 50 T-1, Romet Pony M3, Romet Chart 210, Romet Pegaz 710 Automatic

Chart 210 , 50 T-1, Pony M3, Pegaz 710 by krycha119

Postprzez krycha119 » 15 lis 2012, o 18:03

Zrobione już ponad 300km od remontu bez awarii , bardzo się z tego cieszę :) na zimnym zawsze za 2 kopem odpala a na ciepłym za 1-szym :) Tutaj zdjęcia z przed 2 tyg. robione telefonem :D No i jeszcze muszę wybrać się do WK bo zauważyłem że mam błąd w dowodzie , zamiast 50 T-1 jest napisane 50-1 .
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Kurcze mam ochotę zakupić jakaś MZ lub WFM Osę ahhh
Pozdrawiam :)
Proszę wejdź w ten link a pomożesz wygrać konto premium: http://www.kinomaniak.tv/pp/krycha911
Avatar użytkownika
krycha119
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 250
Dołączył(a): 30 cze 2011, o 20:10
Lokalizacja: Chrzanów
Pochwały: 2
Pojazdy: Romet 50 T-1, Romet Pony M3, Romet Chart 210, Romet Pegaz 710 Automatic

Chart 210 , 50 T-1, Pony M3, Pegaz 710 by krycha119

Postprzez Lorrenzo » 16 lis 2012, o 22:03

No, muszę powiedzieć, że postarałeś się. Podoba mi się, masz u mnie +
Avatar użytkownika
Lorrenzo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 649
Dołączył(a): 10 lis 2012, o 20:55
Lokalizacja: Skarżysko- Kamienna
Pochwały: 4
Pojazdy: Toyota RAV4 03r Opel astra 16V 98r, Maluszek FL Dantom, sport x2, Ogar 200 i inne stare motory

Chart 210 , 50 T-1, Pony M3, Pegaz 710 by krycha119

Postprzez krycha119 » 17 lis 2012, o 15:16

Dziękuje :) , teraz żałuję że nie pomalowałem go na org kolor. Ale ten też mi się podoba.
Proszę wejdź w ten link a pomożesz wygrać konto premium: http://www.kinomaniak.tv/pp/krycha911
Avatar użytkownika
krycha119
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 250
Dołączył(a): 30 cze 2011, o 20:10
Lokalizacja: Chrzanów
Pochwały: 2
Pojazdy: Romet 50 T-1, Romet Pony M3, Romet Chart 210, Romet Pegaz 710 Automatic

Chart 210 , 50 T-1, Pony M3, Pegaz 710 by krycha119

Postprzez janosikmz19822 » 18 lis 2012, o 18:45

elegancko wyszedł a potem żal sprzedać :mrgreen:
Avatar użytkownika
janosikmz19822
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3661
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
Pochwały: 42
Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)

Chart 210 , 50 T-1, Pony M3, Pegaz 710 by krycha119

Postprzez krycha119 » 3 sty 2013, o 18:15

No i sezon zakończyłem 1 grudnia 2012 roku ,tylko zapomniałem zrobić upa jakoś Nabite już 500km na liczniku i mogę z ręką na sercu powiedzieć że romek mnie nie zawiódł. Woził mnie wszędzie , zawsze odpalał od kopa , czy zimny czy ciepły. Wystarczy dobry remont poczciwego silnika 019 i oczywiście dobra regulacja skrzyni biegów jak i zapłonu, gaźnika i romet wozi wszędzie bez awarii. No jedynie co musiałem zrobić to parę razy naciągnąć łańcuch bo tak się wyciąga że masakra. Teraz oczywiście romet poszedł pod kocyk i czeka na sezon. Pozdrawiam
Proszę wejdź w ten link a pomożesz wygrać konto premium: http://www.kinomaniak.tv/pp/krycha911
Avatar użytkownika
krycha119
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 250
Dołączył(a): 30 cze 2011, o 20:10
Lokalizacja: Chrzanów
Pochwały: 2
Pojazdy: Romet 50 T-1, Romet Pony M3, Romet Chart 210, Romet Pegaz 710 Automatic

Chart 210 , 50 T-1, Pony M3, Pegaz 710 by krycha119

Postprzez krycha119 » 9 sty 2013, o 20:43

Długo myślałem nad Chartem , myślałem czy robić 70cm3 czy nie. Jednak zdecydowałem , że robię Charta na full oryginał z małymi usprawnieniami . Będzie on wykonany lepiej niż 50 T-1 gdyż T-1 była moim pierwszym odrestaurowanym motorowerem. Chart będzie ładniejszy jak i nie będę na nim oszczędzał pieniędzy bo Chart zostaje u mnie na zawsze jak i będzie mnie woził do szkoły :) . Chart oczywiście przejdzie remont generalny silnika jak i ramy. Oczywiście będą chromy , ocynki i tego typu rzeczy . Silnik oczywiście będzie remontowany na oryginalnych nowych zmd częściach. Rama, wahacz, przełączniki kierownicy, mocowania lampy, wydech, blacha siedzenia, półka idą w czarny proszek. Bębny , dekle bębnów , kielichy lag , dolna półka idą tak jak w oryginale w srebrny proszek. Elektryka będzie robiona na nowo według oryginału przesz kolegę Mateusza z forum , zapewne każdy go zna , odrestaurowywał swoje Charty. Bak, pokrywy schowka będą malowane akrylem+bezbarwny. Silnik jednak nie będzie full oryginał , będzie przerobiona prądnica na 12v/120w przez bigsofta , oczywiście 55w h4 na przód z przerobionym kloszem według poradnika bigsofta :) Okej przejdźmy do rzeczy , łapcie fotki :)
Głowica :D
Obrazek Obrazek
No a tutaj zdjęcia sprzęgła kosza itp
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

Sprężynka kosy w stanie bdb , sprężyna kosy też w bdb stanie i zderzak też gites:
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek


Czas na skrzynie biegów , stan bdb jedyne co jest do wymiany to wałek na którym siedzi sprzęgło:
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Kartery w stanie bdb i kapy to samo , wszystko idzie do polerowania maszynowo:
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Teraz czas pokazać stan aktualny Charta :)
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Foty robione już jak było ciemno dlatego taka jakość. Ogólnie to już części do silnika mam odłożone tutaj lista:
-kabel wysokiego napięcia + kapturek nowe zmd
-wałek kpl na którym siedzi sprzęgło nowy zmd
-zębatka zdawcza 14z nowa zmd
-wkład sprzęgła nowy zmd
-gaźnik bing 1/14/206 + króciec nowe zmd
-cylinder używany bdb stan ale i tak robię szlifa
-tłok szlif 2 + sworzeń+pierścienie i zabezpieczenia nowe zmd
-kosa zmiany biegów nowa zmd
-kopniak nowy zmd
-dźwignia zmiany biegów nowa zmd
-świeca iskra f100 oryginalna nowa
-zębatka mała wału
-i jeszcze jakieś tryby w małej cenie kupiłem nowe zmd na zapas będą
No i oczywiście muszę zakupić łożyska Fag na silnik i jakieś simeringi dobrej firmy.
Tak jak pisałem wcześniej prądnica idzie do przeróbki do bigsofta a także zakupię u niego:
-moduł
-elektroniczny przerywacz kierunkowskazów
A co do braków części z ramy to brak mi tulejek takich gumowych na których siedzi bak i kierunkowskazów, to tyle. A co będę musiał wymienić/zregenerować to na pewno:
-prawy zespół przełączników
-regeneracja licznika
-oczywiście wszystkie łożyska w kołach firmy Fag
-łańcuch+ zębatka tylna na koło
-cała na nowo według oryginału położona elektryka
-tylni błotnik 2 części bo mam popękane
Do chromu pójdzie bagażnik, kierownica, kolanko, dźwignia hamulca, szprychy+nyple. Do ocynku wiadomo jest tego dużo więc nie będę tego wypisał. Mam dużo roboty ale myślę że warto bo mało już jest Chartów. Pozdrawiam
Proszę wejdź w ten link a pomożesz wygrać konto premium: http://www.kinomaniak.tv/pp/krycha911
Avatar użytkownika
krycha119
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 250
Dołączył(a): 30 cze 2011, o 20:10
Lokalizacja: Chrzanów
Pochwały: 2
Pojazdy: Romet 50 T-1, Romet Pony M3, Romet Chart 210, Romet Pegaz 710 Automatic

Chart 210 , 50 T-1, Pony M3, Pegaz 710 by krycha119

Postprzez krycha119 » 9 sty 2013, o 20:43

Długo myślałem nad Chartem , myślałem czy robić 70cm3 czy nie. Jednak zdecydowałem , że robię Charta na full oryginał z małymi usprawnieniami . Będzie on wykonany lepiej niż 50 T-1 gdyż T-1 była moim pierwszym odrestaurowanym motorowerem. Chart będzie ładniejszy jak i nie będę na nim oszczędzał pieniędzy bo Chart zostaje u mnie na zawsze jak i będzie mnie woził do szkoły :) . Chart oczywiście przejdzie remont generalny silnika jak i ramy. Oczywiście będą chromy , ocynki i tego typu rzeczy . Silnik oczywiście będzie remontowany na oryginalnych nowych zmd częściach. Rama, wahacz, przełączniki kierownicy, mocowania lampy, wydech, blacha siedzenia, półka idą w czarny proszek. Bębny , dekle bębnów , kielichy lag , dolna półka idą tak jak w oryginale w srebrny proszek. Elektryka będzie robiona na nowo według oryginału przesz kolegę Mateusza z forum , zapewne każdy go zna , odrestaurowywał swoje Charty. Bak, pokrywy schowka będą malowane akrylem+bezbarwny. Silnik jednak nie będzie full oryginał , będzie przerobiona prądnica na 12v/120w przez bigsofta , oczywiście 55w h4 na przód z przerobionym kloszem według poradnika bigsofta :) Okej przejdźmy do rzeczy , łapcie fotki :)
Głowica :D
Obrazek Obrazek
No a tutaj zdjęcia sprzęgła kosza itp
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

Sprężynka kosy w stanie bdb , sprężyna kosy też w bdb stanie i zderzak też gites:
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek


Czas na skrzynie biegów , stan bdb jedyne co jest do wymiany to wałek na którym siedzi sprzęgło:
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Kartery w stanie bdb i kapy to samo , wszystko idzie do polerowania maszynowo:
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Teraz czas pokazać stan aktualny Charta :)
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Foty robione już jak było ciemno dlatego taka jakość. Ogólnie to już części do silnika mam odłożone tutaj lista:
-kabel wysokiego napięcia + kapturek nowe zmd
-wałek kpl na którym siedzi sprzęgło nowy zmd
-zębatka zdawcza 14z nowa zmd
-wkład sprzęgła nowy zmd
-gaźnik bing 1/14/206 + króciec nowe zmd
-cylinder używany bdb stan ale i tak robię szlifa
-tłok szlif 2 + sworzeń+pierścienie i zabezpieczenia nowe zmd
-kosa zmiany biegów nowa zmd
-kopniak nowy zmd
-dźwignia zmiany biegów nowa zmd
-świeca iskra f100 oryginalna nowa
-zębatka mała wału
-i jeszcze jakieś tryby w małej cenie kupiłem nowe zmd na zapas będą
No i oczywiście muszę zakupić łożyska Fag na silnik i jakieś simeringi dobrej firmy.
Tak jak pisałem wcześniej prądnica idzie do przeróbki do bigsofta a także zakupię u niego:
-moduł
-elektroniczny przerywacz kierunkowskazów
A co do braków części z ramy to brak mi tulejek takich gumowych na których siedzi bak i kierunkowskazów, to tyle. A co będę musiał wymienić/zregenerować to na pewno:
-prawy zespół przełączników
-regeneracja licznika
-oczywiście wszystkie łożyska w kołach firmy Fag
-łańcuch+ zębatka tylna na koło
-cała na nowo według oryginału położona elektryka
-tylni błotnik 2 części bo mam popękane
Do chromu pójdzie bagażnik, kierownica, kolanko, dźwignia hamulca, szprychy+nyple. Do ocynku wiadomo jest tego dużo więc nie będę tego wypisał. Mam dużo roboty ale myślę że warto bo mało już jest Chartów. Pozdrawiam
Proszę wejdź w ten link a pomożesz wygrać konto premium: http://www.kinomaniak.tv/pp/krycha911
Avatar użytkownika
krycha119
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 250
Dołączył(a): 30 cze 2011, o 20:10
Lokalizacja: Chrzanów
Pochwały: 2
Pojazdy: Romet 50 T-1, Romet Pony M3, Romet Chart 210, Romet Pegaz 710 Automatic

Chart 210 , 50 T-1, Pony M3, Pegaz 710 by krycha119

Postprzez olo537 » 9 sty 2013, o 20:48

Ładnie się zapowiada , powodzenia :D
Avatar użytkownika
olo537
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 893
Dołączył(a): 26 cze 2009, o 19:41
Lokalizacja: STARACHOWICE
Pochwały: 1
Pojazdy: 2x Jawa 50 Mustang ,Komar 2350 , Kingaway Allegro, Romet Chart 210, MBK , MZ ETZ 150

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Nasze pojazdy, o nas

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 244 gości