Kolejny Komar- 2330 z 1971r.
Posty: 40
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
pawel15 zgadzam się z tobą A poza tym o komarze można naprawdę dużo się rozpisać i zawsze będzie to ciekawe i zawsze można jeszcze coś do tego dodać,bo tak jak Phantom napisał że Komar jest niepowtarzalny
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Szkoda że nie znam dokładnej przeszłości tego komara, jak znam 232, ale czas pokaże, może by udało się jeszce odzyskac papiery po tabliczce rejestracyjnej. W który dzień pójdę do urzedu dam numer rejestracyjny i sie spytam co i jak jest z tym komarem i do kogo nieoficjalnie nalezy
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Co do tego wału:
Jest jak najbardziej oryginalny. Mam taki sam w swoim 232. To nie jest tulejka, tylko podkładka rozdzielająca 2 rzędy wałeczków ułożonych luzem (po 19 wałeczków na jeden rząd). Te podkładki po obu stronach korbowodu, zabezpieczają i utrzymują wałeczki w swoim miejscu.
Jeśli będziecie kiedyś rozbierać taki wał, to lepiej podłóżcie pod niego jakieś pudełko, albo coś w tym stylu, bo zaraz po rozebraniu wszystko się może bardzo łatwo rozsypać i będzie ciężko znaleźć.
Jest jak najbardziej oryginalny. Mam taki sam w swoim 232. To nie jest tulejka, tylko podkładka rozdzielająca 2 rzędy wałeczków ułożonych luzem (po 19 wałeczków na jeden rząd). Te podkładki po obu stronach korbowodu, zabezpieczają i utrzymują wałeczki w swoim miejscu.
Jeśli będziecie kiedyś rozbierać taki wał, to lepiej podłóżcie pod niego jakieś pudełko, albo coś w tym stylu, bo zaraz po rozebraniu wszystko się może bardzo łatwo rozsypać i będzie ciężko znaleźć.
-
Hinol - MotoManiak
- Posty: 572
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 14:09
- Lokalizacja: Czerwionka-Leszczyny
a to ciekawe bo w Silniku W2 takim jak w gazelach stosowano 3 rzedowe łozyska rolkowe i tam nie ma zadnych zabezpieczen
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Żołnierze hardcoru walczą do oporu
Po polno-leśnej trasie czułem się słabo, ale komar i 023 chciały więcej
Powiem wam że te silniki są strasznie wytrzymałe tylko maja słabe zapłony
Prawdopodobnie 2 raz padła mi cewka WN a zapasy iskrowników się kończą :lol: teraz zdięcia..wiem że zaraz mnie obrzucicie błotem tak jak ja tego 2330 ale cóż trzeba się wyszaleć
Ps. Kadet jest kolegi
[img][570:500]http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C01%5C20%5Cbikepics-1153834-800.jpg[/img]
[img][570:500]http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C01%5C20%5Cbikepics-1153839-800.jpg[/img]
[img][570:500]http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C01%5C20%5Cbikepics-1153842-800.jpg[/img]
[img][570:500]http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C01%5C20%5Cbikepics-1153848-800.jpg[/img]
Po polno-leśnej trasie czułem się słabo, ale komar i 023 chciały więcej
Powiem wam że te silniki są strasznie wytrzymałe tylko maja słabe zapłony
Prawdopodobnie 2 raz padła mi cewka WN a zapasy iskrowników się kończą :lol: teraz zdięcia..wiem że zaraz mnie obrzucicie błotem tak jak ja tego 2330 ale cóż trzeba się wyszaleć
Ps. Kadet jest kolegi
[img][570:500]http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C01%5C20%5Cbikepics-1153834-800.jpg[/img]
[img][570:500]http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C01%5C20%5Cbikepics-1153839-800.jpg[/img]
[img][570:500]http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C01%5C20%5Cbikepics-1153842-800.jpg[/img]
[img][570:500]http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C01%5C20%5Cbikepics-1153848-800.jpg[/img]
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
- Mateusz
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 3683
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 19:46
- Lokalizacja: WM 6668A
Adi.G. mój w wakacje wyglądał podobnie.Jak z kolegą jeździliśmy to zarówno w jego ogarze jak i u mnie w komarze trzeba było odkręcić przedni błotnik bo było tyle błota :lol:
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Posty: 40
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Nasze pojazdy, o nas
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 478 gości