Opel Astra Classic by Bartek
Opel Astra Classic by Bartek
Spalanie to nie problem i tak muszę coś po majstrować i tego kata wywalić.
Co do opon to masz rację bo sprawdzałem gdy go sprzątałem w środku. Ten 1km to nic specjalnego ale lepsze to niż nic :F wiadomo z tego silnika nie wyciągnie Bóg wie ile.
Później dodam focie z sesyjki
Co do opon to masz rację bo sprawdzałem gdy go sprzątałem w środku. Ten 1km to nic specjalnego ale lepsze to niż nic :F wiadomo z tego silnika nie wyciągnie Bóg wie ile.
Później dodam focie z sesyjki
-
bartek1996 - Zwycięzca konkursu
- Posty: 454
- Dołączył(a): 20 paź 2009, o 10:22
- Pojazdy: Opel Astra
Opel Astra Classic by Bartek
Jeśli chcesz wywalać kata to nie wstawiaj strumienicy tylko rurę lub jakiś wydech pusty, strumienica daje bardzo metaliczny dzwięk.
-
Yazda - Zwycięzca konkursu
- Posty: 1595
- Dołączył(a): 6 cze 2008, o 22:03
- Lokalizacja: Ostrzeszów
- Pojazdy: Romet 50 T-1, Motorynka M-1, Fiat 126p, BMW e46, HONDA CBR F4
Opel Astra Classic by Bartek
Słyszałem jak chodzi bez kata na strumienicy i nie ma rewelacji. Może jakiś tłumik Mugena czy innej firmy poprawił by dźwięk. Ta końcóweczka co jest to tylko założona dla ozdoby i minimalnie zmienił się głos ale to tak nic specjalnego. Fajnie by było zrobić cały wydech z kwasówki ale to koszt około 700 zł materiału (robocizna samemu) i wtedy by to chodziło fajnie ale czy by znowu nie ryczało za dużo.
Miała być sesja ale deszczyk popsuł plany i mam tylko jedną fotkę
Miała być sesja ale deszczyk popsuł plany i mam tylko jedną fotkę
-
bartek1996 - Zwycięzca konkursu
- Posty: 454
- Dołączył(a): 20 paź 2009, o 10:22
- Pojazdy: Opel Astra
Opel Astra Classic by Bartek
Co tu dużo mówić. Rdzewieją jak głupie te astry.
-
Lorrenzo - MotoManiak
- Posty: 649
- Dołączył(a): 10 lis 2012, o 20:55
- Lokalizacja: Skarżysko- Kamienna
- Pochwały: 4
- Pojazdy: Toyota RAV4 03r Opel astra 16V 98r, Maluszek FL Dantom, sport x2, Ogar 200 i inne stare motory
Opel Astra Classic by Bartek
Lorrenzo, chyba nie tylko Astry, bo wszystko z gamy Opla tak robi
Za dużo by pisać
-
kaban99722 - MotoManiak
- Posty: 1355
- Dołączył(a): 13 kwi 2009, o 14:06
- Lokalizacja: Niegowonice/Zawiercie
- Pochwały: 1
- Pojazdy: BMW E39 523
Opel Astra Classic by Bartek
Innego opla nie miałem i mieć nie będę
-
Lorrenzo - MotoManiak
- Posty: 649
- Dołączył(a): 10 lis 2012, o 20:55
- Lokalizacja: Skarżysko- Kamienna
- Pochwały: 4
- Pojazdy: Toyota RAV4 03r Opel astra 16V 98r, Maluszek FL Dantom, sport x2, Ogar 200 i inne stare motory
Re: Opel Astra Classic by Bartek
Lorrenzo napisał(a):Co tu dużo mówić. Rdzewieją jak głupie te astry.
Błażej masz rację. Rdza nieźle ich żre Zobaczymy jak a Astrze H to będzie
Wujek ma Vectrę B po lifcie i gnije na potęgę jeszcze gorzej niż moja Astra. Nie ma co ukrywać za tą kasę to nic dobrego się nie kupi. Chyba że Audi 80 to tam blacha jest gruba tylko, że to ma już lata i jakoś średnio mi się widzi ich stylistyka;)
Żadne zabiegi tjuningi nie zmienią Astry. Zostanie ona tylko zwykłym autem i to nadal będzie opel.
Więc wszystkie moje głupie plany na tjun astry. Wszystko jest dla ludzi jeśli się to robi z głową
-
bartek1996 - Zwycięzca konkursu
- Posty: 454
- Dołączył(a): 20 paź 2009, o 10:22
- Pojazdy: Opel Astra
Opel Astra Classic by Bartek
Dlatego wiesz, że to auto po prostu w którymś momencie kończy "się" nie warto wkładać kasy w remont blachy bo rdza jest wszędzie. Nie jest jeszcze widoczna, ale ruszając to wcohdzimy w koszty około 3 tyś zł. To auto nie jest warte wkładania tej kasy bo za 3 lata to samo a za 3 lata takie będą stały przy każdym płocie chyba na sprzedaż za max 1000 zł. Ty masz jeszcze gorzej z nią bo nie masz gazu przez co jej wartość jest cholernie niska
Chłopie, można jedynie coś robić zeby lekko zaleczyć i trochę opóźnić ten proces rozkładania się tego pojazdu. Lej paliwo, zmieniaj olej, rób rozrząd i hamulce i jeździj dopóki złomiarze nie będą wyśmiewać a policja nie zabierze dowodu
Chłopie, można jedynie coś robić zeby lekko zaleczyć i trochę opóźnić ten proces rozkładania się tego pojazdu. Lej paliwo, zmieniaj olej, rób rozrząd i hamulce i jeździj dopóki złomiarze nie będą wyśmiewać a policja nie zabierze dowodu
-
Lorrenzo - MotoManiak
- Posty: 649
- Dołączył(a): 10 lis 2012, o 20:55
- Lokalizacja: Skarżysko- Kamienna
- Pochwały: 4
- Pojazdy: Toyota RAV4 03r Opel astra 16V 98r, Maluszek FL Dantom, sport x2, Ogar 200 i inne stare motory
Opel Astra Classic by Bartek
A więc to co miałem odłożone na aluski pójdzie na co innego. Niestety po drodze wyszło, że przegub już się kończy tzn łożysko padło i koło luzy na wszystkie strony Niestety piasty nie da się rozebrać i nie wymieni tego łożyska, więc czeka mnie wydatek. Piastę kupiłem z firmy Febii słyszałem, że to dobra firma zapłaciłem 250 zł (dziś odebrałem) do wymiany jeszcze są szczęki hamulcowe na tył. Byłem się pytać to kazali podać mi rozmiar a ja nie wiem jakie są czy 30 mm czy 40 lub 45mm( nie pamiętam dokładnie) I jeszcze do wymiany z przodu przewody hamulcowe bo ruda już je bierze
Przy okazji pomaluję bębny i zaciski. Nie będę malował na jakieś *** kolory tylko na spokojne myślę nad czarnym lub granatowym taki jak samochód.
Błażej dobrze mówisz, niestety jakby opel dał lepsze blachy to na pewno by nie było takiego problemu z rdzą. Zaprawki można porobić by całkowicie dziury nie powylatywały i można jeszcze tłuc. Za tą kasę to szkoda sprzedawać. Wtedy ja byłem w komisie to powiedzieli mi 4 kafle więc jak na ten model i bez gazu jest słuszną ceną. Gazu nie zakładam bo przez ten okres od zakupu do teraz zrobiło się jakieś 9 tysięcy km to wcale nie jest dużo Więc można obliczyć, że rocznie robiło się jakieś 3 tyś km. Więc już 250 poszło na piastę jeszcze cylinderki razem 40 zł i szczęki coś 75 zł też z Febii i ten przewód coś z 20zł. Razem licząc 385 zł. Więc to co było na alu pójdzie na zrobienie koła i hamulców. Ale to jest pilne a aluski poczekają.
A teraz fotki dwie bo tylko tyle zdążyłem zrobić :F
Przy okazji pomaluję bębny i zaciski. Nie będę malował na jakieś *** kolory tylko na spokojne myślę nad czarnym lub granatowym taki jak samochód.
Błażej dobrze mówisz, niestety jakby opel dał lepsze blachy to na pewno by nie było takiego problemu z rdzą. Zaprawki można porobić by całkowicie dziury nie powylatywały i można jeszcze tłuc. Za tą kasę to szkoda sprzedawać. Wtedy ja byłem w komisie to powiedzieli mi 4 kafle więc jak na ten model i bez gazu jest słuszną ceną. Gazu nie zakładam bo przez ten okres od zakupu do teraz zrobiło się jakieś 9 tysięcy km to wcale nie jest dużo Więc można obliczyć, że rocznie robiło się jakieś 3 tyś km. Więc już 250 poszło na piastę jeszcze cylinderki razem 40 zł i szczęki coś 75 zł też z Febii i ten przewód coś z 20zł. Razem licząc 385 zł. Więc to co było na alu pójdzie na zrobienie koła i hamulców. Ale to jest pilne a aluski poczekają.
A teraz fotki dwie bo tylko tyle zdążyłem zrobić :F
-
bartek1996 - Zwycięzca konkursu
- Posty: 454
- Dołączył(a): 20 paź 2009, o 10:22
- Pojazdy: Opel Astra
Opel Astra Classic by Bartek
z samego rana wziąłem się za wymianę. Wszystko banalnie proste. Więc nie było co szukać. Teraz kolejna sprawa to wymiana sprężyn z przodu. Dziś umyty i fotki które zrobiłem na szybko.
Teraz zostaje wymienić klocki hamulcowe z przodu oraz kupić sprężyny na przód i wszystko powinno być już zrobione. Nie liczę kosmetyki którą trzeba poprawiać
Teraz zostaje wymienić klocki hamulcowe z przodu oraz kupić sprężyny na przód i wszystko powinno być już zrobione. Nie liczę kosmetyki którą trzeba poprawiać
-
bartek1996 - Zwycięzca konkursu
- Posty: 454
- Dołączył(a): 20 paź 2009, o 10:22
- Pojazdy: Opel Astra
Opel Astra Classic by Bartek
RJA ? niedaleczko widze
-
Joke16 - MotoManiak
- Posty: 665
- Dołączył(a): 25 sty 2009, o 15:14
- Lokalizacja: Internet
Opel Astra Classic by Bartek
Joke16 jak dobrze pamiętam to masz do mnie dość blisko. A jak dobrze pamiętam Twoją miejscowość to dość często przejeżdżam przez nią. Chyba, że mogłem pomylić Cię z kimś innym :F
-
bartek1996 - Zwycięzca konkursu
- Posty: 454
- Dołączył(a): 20 paź 2009, o 10:22
- Pojazdy: Opel Astra
-
bartek1996 - Zwycięzca konkursu
- Posty: 454
- Dołączył(a): 20 paź 2009, o 10:22
- Pojazdy: Opel Astra
Opel Astra Classic by Bartek
Co to za przebieg Mojej stunknęło 250 000 i kilogram rdzy
-
Lorrenzo - MotoManiak
- Posty: 649
- Dołączył(a): 10 lis 2012, o 20:55
- Lokalizacja: Skarżysko- Kamienna
- Pochwały: 4
- Pojazdy: Toyota RAV4 03r Opel astra 16V 98r, Maluszek FL Dantom, sport x2, Ogar 200 i inne stare motory
-
bartek1996 - Zwycięzca konkursu
- Posty: 454
- Dołączył(a): 20 paź 2009, o 10:22
- Pojazdy: Opel Astra
Powrót do Nasze pojazdy, o nas
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 471 gości