Witam forumowiczów. Postanowiłem założyć wątek, który będzie miał charakter fotorelacji z odnowy wiosennej mojego chinolka. Na ten moment moto dostał lampę, bak i wydech krótki - 30cm. Dziś zamawiam nowe części.
Relacja dotyczyć będzie przede wszystkim zmian wizualnych - tych to "mały" najbardziej potrzebuje. Gdy skończę zabieramy się za silnik ( wątek " [Barton TZR] Pojemność " ).
Może na początek co to jest BARTON TZR. Tutaj nie będę pisał, tylko odeślę na stronę producenta. http://www.barton-motors.pl/p,s,oferta,s2,tzr50n.html
Zaznaczę, że model nie jest już produkowany. Nazwa właściwa ( ta chińska ) to Dafier TZX (wg. wybitego modelu przy numerach ramy)- różni się tylko malowaniem i czachą.
Dobra, a teraz trochę aktualnych fotek (dosłownie zrobionych dziś). Uwalony, bo dopiero co wróciłem z wojażu po szutrach, było troszkę kałuż i syfu...
Kolorowe taśmy z racji tego, że czarnej izolacyjnej nie mam, a w licznikach urwał się gwint na śrubę mocującą, pod czachą tą samą taśmą spięte kabelki.
Zapraszam do śledzenia wątku.
Cheers.
"Renowacja chin" - fotoreportaż.
Posty: 31
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
"Renowacja chin" - fotoreportaż.
Proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów.
-
freaked10 - MotoManiak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 16 kwi 2013, o 23:43
- Pojazdy: Barton TZR 80
"Renowacja chin" - fotoreportaż.
Czekam. Dlaczego deska rozdzielcza sklejona taśmą?
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
( ͡◉ ͜ʖ ͡◉)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
( ͡◉ ͜ʖ ͡◉)
-
Rudy102 - MotoManiak
- Posty: 2581
- Dołączył(a): 6 gru 2011, o 21:59
- Lokalizacja: Pacanów
- Pochwały: 7
- Pojazdy: Illuminati
"Renowacja chin" - fotoreportaż.
Rudy102
Tutaj jest wyjaśnione. Deska składa się z 2 części - górnej i dolnej i łączenie tego się urwało (słabe tworzywo).
Zamówiłem dziś trochę nowych części.
freaked10 napisał(a):Kolorowe taśmy z racji tego, że czarnej izolacyjnej nie mam, a w licznikach urwał się gwint na śrubę mocującą, pod czachą tą samą taśmą spięte kabelki.
Tutaj jest wyjaśnione. Deska składa się z 2 części - górnej i dolnej i łączenie tego się urwało (słabe tworzywo).
Zamówiłem dziś trochę nowych części.
Proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów.
-
freaked10 - MotoManiak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 16 kwi 2013, o 23:43
- Pojazdy: Barton TZR 80
"Renowacja chin" - fotoreportaż.
Nie wygląda źle, pod ramą na silnik miejsca dużo, nie zastanawiałeś się nad silnikiem np od cbr itp 125 zamiast jakiegoś chińskiego 125 110 itp? Wejśc raczej by wszedł bez problemu.
-
Romecik2t - #mod
- Posty: 11089
- Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
- Pochwały: 45
"Renowacja chin" - fotoreportaż.
Silnik z cbr byłby świetny... Ale taki silniczek to około tysiąca złotych. Raczej nie pracuję i raczej nie mam co sprzedać, żeby taki silnik kupić a poza tym... Co jak nie wejdzie? Rama może 125 nie wytrzymać...
@EDIT
Ma ktoś jakiś pomysł na ten szpetny błotnik...? niestety jest jedną częścią z tylnym nadkolem. Jak dla mnie jest dużo za duży, zakrywa dużą część tyłu co psuje efekt. Może go z dołu obciąć..? Myślałem jeszcze o zastąpieniu tylnej lampy JEDNĄ lampką z aprilli SR, jednak wtedy zostanie mi dziura, jakiś pomysł na "łatanie"?
@EDIT
Ma ktoś jakiś pomysł na ten szpetny błotnik...? niestety jest jedną częścią z tylnym nadkolem. Jak dla mnie jest dużo za duży, zakrywa dużą część tyłu co psuje efekt. Może go z dołu obciąć..? Myślałem jeszcze o zastąpieniu tylnej lampy JEDNĄ lampką z aprilli SR, jednak wtedy zostanie mi dziura, jakiś pomysł na "łatanie"?
Proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów.
-
freaked10 - MotoManiak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 16 kwi 2013, o 23:43
- Pojazdy: Barton TZR 80
"Renowacja chin" - fotoreportaż.
Wciąż czekam na zamówione części. na szybkość wysyłki w www.sklepmotonet.pl liczyć nie można, mimo, że kurierem i mimo, że przelew dostali w poniedziałek o 8 rano... Jestem w trakcie przerabiania uchwytu pasażera, muszę kupić tylko kit do metalu i pomalować i będzie elegancko.
Proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów.
-
freaked10 - MotoManiak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 16 kwi 2013, o 23:43
- Pojazdy: Barton TZR 80
"Renowacja chin" - fotoreportaż.
freaked10 napisał(a): Co jak nie wejdzie? Rama może 125 nie wytrzymać...
moze choc nie musi ...
pakuj wiekszy silnik bo 50cm to nie jedzie
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Re: "Renowacja chin" - fotoreportaż.
endek napisał(a):pakuj wiekszy silnik bo 50cm to nie jedzie
Jest 72 ccm i daje radę. Jak tylko dociągnę kasy na silnik to wpakuje chyba faktycznie z cbr 125. Tylko muszę znaleźć kogoś kto mi mocowania silnika w ramie dospawa/dopasuje, bo to na pewno nie jest to samo.
NEWS.
Tłumik nie zdał egzaminu. w czasie dłuższej przejażdżki złamała się śruba od siatki, za którą znajduje się wata wygłuszająca i ową część mi wydmuchało... Jechałem ze słuchawkami więc różnicy nie usłyszałem. Tłumik pusty generuje dźwięk bliski granicy bólu. Nie da się tak jeździć. Jakieś pomysły jak to na jakiś czas wygłuszyć? Szukałem taniego tłumika na allegro i znalazłem coś takiego:
http://allegro.pl/tlumik-wydech-tuning-chinskie-4t-139qmb-gy6-i3151254349.html
Z filmów na YT chodzi ładnie. Jest wygłuszony co dla mnie ważne... Tylko średnica mi się nie zgadza. na innej aukcji z tym samym tłumikiem tylko w kolorze czerwonym napisano, że średnica kolanka to 22,5mm. Ja mam kolanko 35,6mm... Tego z zestawu na pewno nie użyję, bo jest on do skuterów i co więcej do cylindrów poziomych, a mój jest pionowy. Teraz takie bardzo ważne pytanie dla Was. Da radę to zamontować? Jak to zrobić? Do dyspozycji jest spawarka u wujka, ale wolałbym, żeby to nie było spawane. Może uciąć to nowe kolanko i dospawać do starego? Muszę to mieć zrobione do 4 maja, na zlot HELP
Proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów.
-
freaked10 - MotoManiak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 16 kwi 2013, o 23:43
- Pojazdy: Barton TZR 80
-
Rudy102 - MotoManiak
- Posty: 2581
- Dołączył(a): 6 gru 2011, o 21:59
- Lokalizacja: Pacanów
- Pochwały: 7
- Pojazdy: Illuminati
Re: "Renowacja chin" - fotoreportaż.
No dobra, jest do kibli, ale to tłumik na przelocie w związku z czym różnicy nie ma. A mi chodzi o to żeby było tanio i chociaż w miarę porządnie, a ten tłumik moje wymagania spełnia. Kibel to kibel, ale do kibli 4t tłumiki są takie same. Biorąc pod uwagę to, że mam motorower nie będę do niego pakował tecnigasa czy innego spawaka za ~1000 zł. Bez jaj to się mija z celem.
Proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów.
-
freaked10 - MotoManiak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 16 kwi 2013, o 23:43
- Pojazdy: Barton TZR 80
"Renowacja chin" - fotoreportaż.
Ale nie zamontujesz tego wydechu z kibla tutaj. A technigas jest do 2t chyba.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
( ͡◉ ͜ʖ ͡◉)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
( ͡◉ ͜ʖ ͡◉)
-
Rudy102 - MotoManiak
- Posty: 2581
- Dołączył(a): 6 gru 2011, o 21:59
- Lokalizacja: Pacanów
- Pochwały: 7
- Pojazdy: Illuminati
Re: "Renowacja chin" - fotoreportaż.
Zamontować zamontuję, bez kolanka wydechowego. Tak, tecnigas jest do 2t, dałem po prostu przykład firmy za których produkty się buli jak za zboże. Tak samo mogłem napsiać o Akrapovicu .
Wyląduje chyba tłumik z Barton'a Sprint. MA ładny dźwięk i jest na przelocie. Nie wygląda najgorzej, ewentualnie nalepię na niego "Akrapovica" albo "Yoshimurę" termoodporną i będzie szpan
Wyląduje chyba tłumik z Barton'a Sprint. MA ładny dźwięk i jest na przelocie. Nie wygląda najgorzej, ewentualnie nalepię na niego "Akrapovica" albo "Yoshimurę" termoodporną i będzie szpan
Proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów.
-
freaked10 - MotoManiak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 16 kwi 2013, o 23:43
- Pojazdy: Barton TZR 80
"Renowacja chin" - fotoreportaż.
Jeżeli wydech jest przelotowy, to go rozbierz i wstaw większą rurę perforowaną żeby pasowała do kolanka
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
"Renowacja chin" - fotoreportaż.
Tomku... Już naprawdę mam dosyć zabawy z obecnym tłumikiem. Teraz, żeby go jakoś wyciszyć na blaszce ześrubowałem kilka podkładek pod śruby i się w miarę wygłuszyło... Już naprawdę wyprute mam żyły przez ten tłumik dlatego chcę go wypie*dolić na zbity pysk.
Tak jak mówiłem... Albo tłumik z aukcji, której link podałem wcześniej albo idę do dealer'a, żeby mi zamówili z bartona sprinta. Jest na forum jakiś właściciel tego motoroweru? Chciałem zapytać o średnicę kolanka wydechowego.
@EDIT
A tu zdjęcie tego patentu "korka" do tłumika.
Tak jak mówiłem... Albo tłumik z aukcji, której link podałem wcześniej albo idę do dealer'a, żeby mi zamówili z bartona sprinta. Jest na forum jakiś właściciel tego motoroweru? Chciałem zapytać o średnicę kolanka wydechowego.
@EDIT
A tu zdjęcie tego patentu "korka" do tłumika.
Proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów.
-
freaked10 - MotoManiak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 16 kwi 2013, o 23:43
- Pojazdy: Barton TZR 80
-
Rudy102 - MotoManiak
- Posty: 2581
- Dołączył(a): 6 gru 2011, o 21:59
- Lokalizacja: Pacanów
- Pochwały: 7
- Pojazdy: Illuminati
Posty: 31
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Nasze pojazdy, o nas
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 333 gości