"Renowacja chin" - fotoreportaż.

Dział, w którym możesz zaprezentować swoją maszynę oraz siebie samego.

"Renowacja chin" - fotoreportaż.

Postprzez Tomek » 1 maja 2013, o 22:31

freaked10, jak zmieniasz wydech, to może chcesz sprzedać swoją obecną końcówkę? :D Gdzie go kupiłeś?
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8663
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Dirksland, NL
Pochwały: 75
Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F

"Renowacja chin" - fotoreportaż.

Postprzez Pani Kontekstowa » 1 maja 2013, o 22:31

Pani Kontekstowa
 

Re: "Renowacja chin" - fotoreportaż.

Postprzez freaked10 » 2 maja 2013, o 11:01

Kupiona w http://www.select-shop.pl. Cała z kwasówki, ale tak jak mówię nie mam ani waty, ani rurki perforowanej(wata, którą dostałem z tłumikiem fabrycznie od razu się spaliła, minus duży...).

http://www.select-shop.pl/tlumiki-c-106.html?osCsid=8fd271d0db9bede71f8cd0e1dd211b6b

Dziś wybrałbym Middle(podejrzewam, ze chodziło im o medium :D ) albo long.

Tłumik ten obecny mogę Ci oddać tak po prostu, bądź wymienić jeśli masz jakieś ciekawe naklejki/bajery na moto, bo by się przydały :P. Ale zaznaczam, że to pusta pucha jest
Proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów.
Avatar użytkownika
freaked10
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 16 kwi 2013, o 23:43
Pojazdy: Barton TZR 80

"Renowacja chin" - fotoreportaż.

Postprzez Tomek » 2 maja 2013, o 17:42

Tak patrzę na fotki i ten wydech jest nierozbieralny? Może w ogóle nie miał waty :D Do swojego raczej będę spawał całość od nowa, bo mam dość nietypowe kolanko, u Ciebie sprawa jest prostsza :)
Szukaj na tablicy, czasem można wyrwać ciekawe okazje za niewielkie pieniądze. Jeżeli szukasz oryginalnego wydechu, to mógłbym ew. dać znać jak coś znajdę :)
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8663
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Dirksland, NL
Pochwały: 75
Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F

"Renowacja chin" - fotoreportaż.

Postprzez freaked10 » 2 maja 2013, o 20:23

Tomku zdecydowałem, że kupię ten od Barton'a Sprint'a. Dziś miałem okazję poznać go w akcji i zdecydowałem się. ;) Watę miał, bo były popalone skrawki w miejscach gdzie temperatura była niższa.
Co chcesz w nim rozbierać? to pucha pusta wykonana z kwasówy, jedyną dziurkę jaką tam masz to na rurę z perforacją wewnętrzną no i oczywiście montażową.
Proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów.
Avatar użytkownika
freaked10
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 16 kwi 2013, o 23:43
Pojazdy: Barton TZR 80

"Renowacja chin" - fotoreportaż.

Postprzez Tomek » 2 maja 2013, o 20:37

Myślałem, że da się rozebrać w celu uzupełnienia waty ;)
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8663
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Dirksland, NL
Pochwały: 75
Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F

"Renowacja chin" - fotoreportaż.

Postprzez freaked10 » 3 maja 2013, o 01:11

Haha, no pewnie, że się da :P . Tylko to robi się inaczej. Jak masz tą rurę perforowaną owijasz watę wokół tego po czym przyciskasz owijając drutem miedzianym(nie spali się) i wkładasz spowrotem do środka. Następnie przykręcasz tą rurę perforowaną do tłumika i voilà ! :D


EDIT
Pytanie do ludu. Mam założoną oponę 3.25-18. Myślałem, żeby założyć szerszą, tj. 3.5-18. Nie będzie problemu z montażem?
Konkretnie mowa o tej:
http://allegro.pl/nowa-opona-3-50-18-p3 ... 93994.html
Kumpel sobie zakupił do Jawki, ale tam chyba fabrycznie jest 3.5... Nie wiem, nie znam się na ogumieniu, any help ?
Proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów.
Avatar użytkownika
freaked10
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 16 kwi 2013, o 23:43
Pojazdy: Barton TZR 80

Re: "Renowacja chin" - fotoreportaż.

Postprzez freaked10 » 14 maja 2013, o 10:59

NIUSY! Wreszcie :D
Doszło trochę gotówki i została zakupiona końcówka tłumika z Barton'a Sprint'a( link do orientacyjnego dźwięku : http://www.youtube.com/watch?v=E5KI3t369pw ). Ponadto zakupiłem okleinę carbonową i zadupek z całym tyłem zostanie oklejony, potem boczki (przy następnych zakupach)na carbon fibre/niebieski. Kupione naklejki Hondy (tak wiem - lans, ale jestem fanem Hondy Hornet i kurczę chcę tak okleić swój mimo że to nielegalne :D ). Teraz zastanawiam się nad wyborem opony. Na chińskich oponach nie czuję się bezpiecznie a do tego tylna zaczyna się zużywać. Oczywiście fajnie zapłacić jak najmniej. Teraz sięgnę również Waszej porady. Rozmiar oczywiście 3.25-18 TT. Fajnie jakby była wzmocniona ( RF ). Stanąłem przed wyborem 3 kapci. Teraz z looku znowu - jak wiemy "3.25" to szerokość w calach od rantu do rantu. Zależy mi, żeby kapeć był ładny, szeroki i dobrze śmigał po asfalcie. Oto lista wytypowanych przeze mnie opon:
- Metzeler ME 22 3.25-18 59 P TT RF
- Michelin M45 3.25-18 59 S TT RF
- Pirelli City Demon 3.25-18 52 S TT
Oczywiście kapeć ma być na tył.

Metzeler podoba mi się najbardziej, ale jak Wy sądzicie? Chciałbym dziś zamówić oponkę, liczę na szybką odpowiedź :)
Proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów.
Avatar użytkownika
freaked10
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 16 kwi 2013, o 23:43
Pojazdy: Barton TZR 80

"Renowacja chin" - fotoreportaż.

Postprzez Tomek » 14 maja 2013, o 19:11

Metzeller najładniej się prezentuje, ale nie mam pojęcia jak trzyma się drogi. Zastanawiałeś się nad używanymi oponami? Za 50zł znajdziesz np 5-letniego "leżaka" albo świeższą z połową bieżnika. Do motoroweru to dobra opcja :D
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8663
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Dirksland, NL
Pochwały: 75
Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F

"Renowacja chin" - fotoreportaż.

Postprzez freaked10 » 14 maja 2013, o 20:55

Tomek
Kiedy kupujesz opony leżakowane NIGDY nie masz gwarancji, że były przechowywane w dobrych warunkach. Ja wolę mieć pewność i pełne bezpieczeństwo. Zadzwoniłem tam do sklepu i przeszedłem się do miejscowego serwisu opon. Jednogłośnie uznali METZELER. Podobno Michelin(w ofercie miałem właśnie leżaka w sklepie z 2010 roku) jak i Pirelli opuścili się w jakości i wcale już nie są takie diamentowe, a Metzeler się bardzo dobrze sprawuje i często w tym serwisie je montują. Dlatego też zamówiłem Metzelera.

Narazie nie ma żadnych fotek z wypadów itp. bo prezencja motorka IMO nie jest zadowalająca :D . Tłumik jest już na miejscu. Wrzucę fotki wszystkich części przed i po zamontowaniu. Tłumik będzie trzeba na stałe przyspawać - liczę na dziadka, który ma wszystkie możliwe uprawnienia spawacza - da radę :D. Tak więc otóż mili państwo będzie się działo!
Proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów.
Avatar użytkownika
freaked10
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 16 kwi 2013, o 23:43
Pojazdy: Barton TZR 80

"Renowacja chin" - fotoreportaż.

Postprzez honda10282 » 14 maja 2013, o 21:17

freaked10, bardzo dobry wybór sam na takim jeżdzę tylko muszę kupić na przód ,ale to przyokazji bo do jawy też trzeba wziąść , ME22 najbardziej się opłaca i trzyma się twardo drogi w porównaniu do chińskiej jedzie się wspaniale
Avatar użytkownika
honda10282
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1489
Dołączył(a): 2 sty 2010, o 16:40
Lokalizacja: A co? spod jasła RJS
Pochwały: 22
Pojazdy: Komar MR232 "sztywniak"68r. & Romet Pony 50 M2 81r.

"Renowacja chin" - fotoreportaż.

Postprzez freaked10 » 14 maja 2013, o 21:32

I jak Ci się sprawuje ten kapeć? :D
NIE ZANIEDBUJ wymiany przedniej opony, bracie. Ludzie często mają ją w du*ie. Zapominają że to między innymi ona jest miejscem styku i utrzymania na drodze przy składaniu się, zakrętach... Jasne, one nie zużywają się tak bardzo jak tylne ale chociaż trochę starte/plastikowe/kwadratowe i mamy zagrożenie gleby na zakręcie.
Słyszałem o historii jak to stunter z okolicy miał gdzieś przednią oponę. jechał na zlot/zawody i wyrżnął na poślizgu przedniej opony. spadł z motocykla - ten w drzazgi o betonowy mur, a sam uderzył w niego przy dużej prędkości... - kręgosłup, karetka, szpital, wózek. Dlatego mam takie hopla na punkcie bezpieczeństwa jazdy jednośladami :D
Proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów.
Avatar użytkownika
freaked10
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 16 kwi 2013, o 23:43
Pojazdy: Barton TZR 80

Re: "Renowacja chin" - fotoreportaż.

Postprzez freaked10 » 15 maja 2013, o 16:13

Mam pierwsze części : tłumik( o dziwo dostałem też kolanko i mocowanie czego w ofercie nie było :D ) no i naklejeczki hondy. Jutro/pojutrze będzie okleina i opona na którejj zamierzam markerem olejowym na biało poprawić napisy tak jak tutaj:
Obrazek

Zdjęcie części:
Obrazek
Proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów.
Avatar użytkownika
freaked10
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 16 kwi 2013, o 23:43
Pojazdy: Barton TZR 80

"Renowacja chin" - fotoreportaż.

Postprzez Adaś » 15 maja 2013, o 20:29

Ile taki wydeszek? Przelot?
Avatar użytkownika
Adaś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 652
Dołączył(a): 1 sty 2009, o 13:40

"Renowacja chin" - fotoreportaż.

Postprzez Rudy102 » 15 maja 2013, o 20:36

freaked10, A ja mam Bridgestone na tyle i polecam. :yes:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
( ͡◉ ͜ʖ ͡◉)
Avatar użytkownika
Rudy102
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2581
Dołączył(a): 6 gru 2011, o 21:59
Lokalizacja: Pacanów
Pochwały: 7
Pojazdy: Illuminati

Re: "Renowacja chin" - fotoreportaż.

Postprzez freaked10 » 15 maja 2013, o 20:56

Adaś taki komin kosztuje 173 zł na http://www.morettiparts.pl. Jest on Bartona Sprint. Tak, to jest przelot ale zredukowany zacieśnieniem dziury w środku rury. Ma to długość nie więcej niż 1 centymetr i jak to wytniesz masz całkowity przelot. Ale tłumik i bez tego świetnie basowo brzmi. :D

Rudy102 Niedługo będę zmieniał tą chińską oponę z przodu na jakąś porządną to może i w bridgestone'ach się rozejrzę :D Bo Metzeler już kupiony ;)
Proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów.
Avatar użytkownika
freaked10
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 16 kwi 2013, o 23:43
Pojazdy: Barton TZR 80

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Nasze pojazdy, o nas

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 140 gości