Made in czechoslovakia
Posty: 59
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Made in czechoslovakia
nie, jest tylko czujnik optyczny, z tego co wiem to jest to warte swojej ceny.
Dziś odebrałem głowice z planowania, jutro cylindry jada do szlifu
Dziś odebrałem głowice z planowania, jutro cylindry jada do szlifu
Junak - legenda polskich szos
-
Junak - MotoManiak
- Posty: 866
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
- Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
- Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350
Made in czechoslovakia
Dobra opcja z tym zapłonem, powinien silnik lepiej pracować
-
Romecik2t - #mod
- Posty: 11089
- Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
- Pochwały: 45
Made in czechoslovakia
nie powinien tylko będzie, i będzie mniej palić , będę mial na sprzedarz mój teraźniejszy zapłon elektroniczny, jest on sterowany przerywaczami ale zwiększa iskrę
Junak - legenda polskich szos
-
Junak - MotoManiak
- Posty: 866
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
- Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
- Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350
Made in czechoslovakia
A jakie masz sprzęgło w jawie ? Oryginalne ? Jak tak masz z nim jakieś problemy ?
-
janosikmz19822 - MotoManiak
- Posty: 3661
- Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
- Pochwały: 42
- Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)
Made in czechoslovakia
Mam oryginalne, jedyny problem to to że szarpie bo mam do wymiany simering. Poza tym wszystko jest ok
Junak - legenda polskich szos
-
Junak - MotoManiak
- Posty: 866
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
- Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
- Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350
Made in czechoslovakia
Słyszałem o zamianie simmeringu na mosiężną tulejkę. Nie wgłębiałem się dokładnie w szczegóły, bo mnie problem nie dotyczy, ale wiem że da się to ogarnąć bez wymiany sprzęgła.
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Made in czechoslovakia
Jak masz możliwość to zmieniaj sprzęgło na cedetowskie, moje sprzęgło ts chodziło dobrze ale po zmianie za cz jest olbrzymia różnica. Tak ze polecam zmianę
Jawa 638.1 1990r.
Cezet 472.5 1983r.
Jawa 634,7 1981r.
Audi A8 4.2 V8 1995r.
Cezet 472.5 1983r.
Jawa 634,7 1981r.
Audi A8 4.2 V8 1995r.
-
simsons50_1986 - MotoManiak
- Posty: 566
- Dołączył(a): 8 mar 2009, o 21:24
- Lokalizacja: Raszewo Wł
- Pochwały: 4
- Pojazdy: Simson S50, Simson S51, 2x Jawa 50 Typ 20, 3x Romet 50T1, 2x Romet pony M1 i M2, Hero Majestik ANKUR
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Made in czechoslovakia
A ja zostaje przy sprzegle co fabryka dala narazie, mi aż tak to szarpanie nie przeszkadza a jak zrobię remont silnika to zmienię ten oring i będzie spokoj
Junak - legenda polskich szos
-
Junak - MotoManiak
- Posty: 866
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
- Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
- Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350
Made in czechoslovakia
Pojawił się pomysł zrobienia kufrów z takich oto skrzynek:
http://allegro.pl/skrzynka-amunicyjna-a ... 69711.html
Napewno będą bardziej odporne od kufrów z plecaków kostek
http://allegro.pl/skrzynka-amunicyjna-a ... 69711.html
Napewno będą bardziej odporne od kufrów z plecaków kostek
Junak - legenda polskich szos
-
Junak - MotoManiak
- Posty: 866
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
- Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
- Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350
Re: Made in czechoslovakia
Junak napisał(a):Pojawił się pomysł zrobienia kufrów z takich oto skrzynek:
http://allegro.pl/skrzynka-amunicyjna-a ... 69711.html
Napewno będą bardziej odporne od kufrów z plecaków kostek
Sam o takich skrzynkach myślałem i to chyba dość dobry pomysł. Trochę ciężkie ale cóż zrobić... Jak zrobisz to pochwal się jak to wygląda
- Norbinuss
- MotoManiak
- Posty: 872
- Dołączył(a): 30 sty 2013, o 20:23
- Pochwały: 4
Made in czechoslovakia
Jawa jest już po remoncie silnika, pierwszym odpaleniu i ma przejechane 117 km jak widać na filmiku ma ona założony zapłon sovek
http://www.youtube.com/watch?v=q42FcAhb8QI -pierwsze odpalenie
http://www.youtube.com/watch?v=iQLU_leqlZA -po 117 km
foto z jednej z przejażdżek:
i zdjęcia ze składania silnika:
http://www.youtube.com/watch?v=q42FcAhb8QI -pierwsze odpalenie
http://www.youtube.com/watch?v=iQLU_leqlZA -po 117 km
foto z jednej z przejażdżek:
i zdjęcia ze składania silnika:
Junak - legenda polskich szos
-
Junak - MotoManiak
- Posty: 866
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
- Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
- Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350
Made in czechoslovakia
A gdzie fota junaka co remontowałeś
-
janosikmz19822 - MotoManiak
- Posty: 3661
- Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
- Pochwały: 42
- Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)
-
Junak - MotoManiak
- Posty: 866
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
- Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
- Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350
Posty: 59
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Powrót do Nasze pojazdy, o nas
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 400 gości