Made in czechoslovakia

Dział, w którym możesz zaprezentować swoją maszynę oraz siebie samego.

Made in czechoslovakia

Postprzez Tomek » 8 gru 2013, o 18:05

W tym układzie zostają przerywacze?
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8664
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Dirksland, NL
Pochwały: 75
Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F

Made in czechoslovakia

Postprzez Pani Kontekstowa » 8 gru 2013, o 18:05

Pani Kontekstowa
 

Made in czechoslovakia

Postprzez Junak » 11 gru 2013, o 13:30

nie, jest tylko czujnik optyczny, z tego co wiem to jest to warte swojej ceny.
Dziś odebrałem głowice z planowania, jutro cylindry jada do szlifu :twisted:
Junak - legenda polskich szos
Avatar użytkownika
Junak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 866
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350

Made in czechoslovakia

Postprzez Romecik2t » 11 gru 2013, o 13:43

Dobra opcja z tym zapłonem, powinien silnik lepiej pracować :D
POZNAJ HISTORIĘ ORAZ REGULAMIN FORUM.
Dodaj się na mapę! :arrow: Mapa Użytkowników
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Romecik2t
#mod
#mod
 
Posty: 11089
Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
Pochwały: 45

Made in czechoslovakia

Postprzez Junak » 11 gru 2013, o 14:07

nie powinien tylko będzie, i będzie mniej palić :D , będę mial na sprzedarz mój teraźniejszy zapłon elektroniczny, jest on sterowany przerywaczami ale zwiększa iskrę
Junak - legenda polskich szos
Avatar użytkownika
Junak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 866
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350

Made in czechoslovakia

Postprzez janosikmz19822 » 11 gru 2013, o 20:33

A jakie masz sprzęgło w jawie ? Oryginalne ? Jak tak masz z nim jakieś problemy ?
Avatar użytkownika
janosikmz19822
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3661
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
Pochwały: 42
Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)

Made in czechoslovakia

Postprzez Junak » 11 gru 2013, o 21:08

Mam oryginalne, jedyny problem to to że szarpie bo mam do wymiany simering. Poza tym wszystko jest ok
Junak - legenda polskich szos
Avatar użytkownika
Junak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 866
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350

Made in czechoslovakia

Postprzez Tomek » 11 gru 2013, o 21:17

Słyszałem o zamianie simmeringu na mosiężną tulejkę. Nie wgłębiałem się dokładnie w szczegóły, bo mnie problem nie dotyczy, ale wiem że da się to ogarnąć bez wymiany sprzęgła. :)
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8664
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Dirksland, NL
Pochwały: 75
Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F

Made in czechoslovakia

Postprzez simsons50_1986 » 11 gru 2013, o 21:58

Jak masz możliwość to zmieniaj sprzęgło na cedetowskie, moje sprzęgło ts chodziło dobrze ale po zmianie za cz jest olbrzymia różnica. Tak ze polecam zmianę :D :D :D
Jawa 638.1 1990r.
Cezet 472.5 1983r.
Jawa 634,7 1981r.
Audi A8 4.2 V8 1995r.
Avatar użytkownika
simsons50_1986
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 566
Dołączył(a): 8 mar 2009, o 21:24
Lokalizacja: Raszewo Wł
Pochwały: 4
Pojazdy: Simson S50, Simson S51, 2x Jawa 50 Typ 20, 3x Romet 50T1, 2x Romet pony M1 i M2, Hero Majestik ANKUR

Made in czechoslovakia

Postprzez Tomek » 11 gru 2013, o 22:09

Najlepiej po prostu kupić CZ i niczego nie musieć przekładać 8)
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8664
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Dirksland, NL
Pochwały: 75
Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F

Made in czechoslovakia

Postprzez Junak » 11 gru 2013, o 23:10

A ja zostaje przy sprzegle co fabryka dala narazie, mi aż tak to szarpanie nie przeszkadza a jak zrobię remont silnika to zmienię ten oring i będzie spokoj
Junak - legenda polskich szos
Avatar użytkownika
Junak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 866
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350

Made in czechoslovakia

Postprzez Junak » 25 gru 2013, o 16:52

Pojawił się pomysł zrobienia kufrów z takich oto skrzynek:
http://allegro.pl/skrzynka-amunicyjna-a ... 69711.html
Napewno będą bardziej odporne od kufrów z plecaków kostek
Junak - legenda polskich szos
Avatar użytkownika
Junak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 866
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350

Re: Made in czechoslovakia

Postprzez Norbinuss » 27 gru 2013, o 12:03

Junak napisał(a):Pojawił się pomysł zrobienia kufrów z takich oto skrzynek:
http://allegro.pl/skrzynka-amunicyjna-a ... 69711.html
Napewno będą bardziej odporne od kufrów z plecaków kostek


Sam o takich skrzynkach myślałem i to chyba dość dobry pomysł. Trochę ciężkie ale cóż zrobić... Jak zrobisz to pochwal się jak to wygląda :D
Norbinuss
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 872
Dołączył(a): 30 sty 2013, o 20:23
Pochwały: 4

Made in czechoslovakia

Postprzez Junak » 17 mar 2014, o 13:11

Jawa jest już po remoncie silnika, pierwszym odpaleniu i ma przejechane 117 km :D jak widać na filmiku ma ona założony zapłon sovek
http://www.youtube.com/watch?v=q42FcAhb8QI -pierwsze odpalenie
http://www.youtube.com/watch?v=iQLU_leqlZA -po 117 km
foto z jednej z przejażdżek:
Obrazek
i zdjęcia ze składania silnika:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Junak - legenda polskich szos
Avatar użytkownika
Junak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 866
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350

Made in czechoslovakia

Postprzez janosikmz19822 » 17 mar 2014, o 14:23

A gdzie fota junaka co remontowałeś :>
Avatar użytkownika
janosikmz19822
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3661
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
Pochwały: 42
Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)

Made in czechoslovakia

Postprzez Junak » 17 mar 2014, o 14:54

Obrazek
prosze :D
Junak - legenda polskich szos
Avatar użytkownika
Junak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 866
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Nasze pojazdy, o nas

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 183 gości