Warsztatowe przygody u Krzyśka ;)

Dział, w którym możesz zaprezentować swoją maszynę oraz siebie samego.

Warsztatowe przygody u Krzyśka ;)

Postprzez Krzysztof.S » 7 gru 2013, o 16:37

Witam, mam na imię Krzysiek, jestem 17-to letnim uczniem szkoły zawodowej na mechaniku. Mieszkam w okolicach Sochaczewa. Z motoryzacją mam styczność od pieluchy na dzień dzisiejszy odbywam szkołę, praktyki i pracę u "prywaciarza" która mi sie bardzo przydaje, finansowo jak i praktycznie, osobiście też działam coś w domu ;). Posiadam dużo umiejętności w blacharstwie, mechanice głównie i lakiernictwie.. czyli jednym słowem wszystko.
Przedstawie wam teraz kilka "projektów", pojazdów, itd, moich robót którymi się zajmuje na codzień ;) niektóre są monotonne, niektóre nie. Dużo czasu i pracy ale też i szybka robota.

Ogar 200 - Renowacja
Ogarka zabrałem w rozliczneiu z praktyk.. za 110zł :P 4 lata stał w blaszaku, z dokumentami, w stanie idealnym. Wszystko na oryginale - jednak potrzebuje drugiej młodości i właśnie nad tym pracuje w domu gdy mam wolny czas ;)
To po przyjeździe do domu, w pełni sprawny i pełen sił.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Te śruby będą czarne.. wyglądają ochydnie w kolorze :P

Skoro już jesteśmy przy motorkach, to odświerzanie komarka mojego przyjaciela ;)
Obrazek
Obrazek
Na realu wygląda lepiej, te zdj są tragiczne :D
Teraz trochę tego co tygrysek lubi najbardziej <3 Czyli konkretne wozidła. Samochody stworzone do wyprzedzania.
AMG kolegi, którego składalem na "wagarach" nie chodziłem do szkoły tylko kolega brał mnie do siebie, ponieważ był po odświerzaniu całego lakieru na nowy i dopiesczaniu, ja składałem wszystko co tylko było możliwe, drzwi, listy, błotniki, maska, zderzaki.. wszyściuśko przez 3 dni ;)