Audi A4 B5 :F Nowe Koła na sezon :D
Audi A4 B5 :-)
Ja bym zostawił fabryczne radio, jedynie co to proponuję dorzucić "zmieniarkę" USB Mp3 Ze strony wizualnej to może przednie lampy od polifta?
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Audi A4 B5 :-)
Wszyscy wszedzie polecają te lampy polift a ja tam nic pieknego w nich nie widze xd
ja bym ja zostawil tak jak jest, bo jest ladna.
ja bym ja zostawil tak jak jest, bo jest ladna.
Za dużo by pisać
-
kaban99722 - MotoManiak
- Posty: 1355
- Dołączył(a): 13 kwi 2009, o 14:06
- Lokalizacja: Niegowonice/Zawiercie
- Pochwały: 1
- Pojazdy: BMW E39 523
Audi A4 B5 :-)
kaban99722, nie chodzi o piękność ale o jakość oświetlenia, jest o wiele lepsza niż na przedliftowych, miałem i wiem
-
NIKE - MotoManiak
- Posty: 845
- Dołączył(a): 1 sie 2008, o 09:47
- Lokalizacja: Jachranka/Legionowo
- Pojazdy: Audi A4 B5 '99 |Skoda Fabia I '03| Komar 2351 '79
Audi A4 B5 :-)
NIKE, A ja się z Tobą nie zgadzam, mam porównanie lamp na soczewkach z Audi A4 B6 a moich i mi osobiście lepiej jeździ się w nocy na moich lampach i bym się nie zamienił. Po drugie w tych lampach są halogeny i musiałbym kupować nowe w zderzak jak zmienił bym na polift.
dieludolfs, Co do radia muszę zmienić ze względu uszkodzonego potencjometru, którego nie opłaca się robić. Wspominałem już o nim wyżej
A podpowie ktoś co i jak z tym prawym lusterkiem dużym ?
dieludolfs, Co do radia muszę zmienić ze względu uszkodzonego potencjometru, którego nie opłaca się robić. Wspominałem już o nim wyżej
A podpowie ktoś co i jak z tym prawym lusterkiem dużym ?
Aktualnie
- Audi A4 1.8T (150KM)
- MZ ETZ 250e
Było
- Ferro 901 140cm3
- Suzuki Alto 1.0GL (55KM)
- Seat Toledo I FL 1.6 (101KM)
- Audi A3 8l 1.8 (125KM)
- Audi A4 1.8T (150KM)
- MZ ETZ 250e
Było
- Ferro 901 140cm3
- Suzuki Alto 1.0GL (55KM)
- Seat Toledo I FL 1.6 (101KM)
- Audi A3 8l 1.8 (125KM)
-
brandt095 - MotoManiak
- Posty: 246
- Dołączył(a): 24 mar 2013, o 21:56
- Pochwały: 4
- Pojazdy: Audi A4 1.8T ,MZ ETZ 250e
Audi A4 B5 :-)
Prawe jak chcesz to tylko z anglika
-
NIKE - MotoManiak
- Posty: 845
- Dołączył(a): 1 sie 2008, o 09:47
- Lokalizacja: Jachranka/Legionowo
- Pojazdy: Audi A4 B5 '99 |Skoda Fabia I '03| Komar 2351 '79
Audi A4 B5 :F Nowe Koła na sezon :D
Moge polecic radio peiyinga, tanie a dobre, wyjscie na wzmaki i ogolem bajka za ten hajs, pendriva czyta 8gb bez lagów
-
Romecik2t - #mod
- Posty: 11089
- Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
- Pochwały: 45
Audi A4 B5 :F Nowe Koła na sezon :D
jakiś konkretny model ?
Aktualnie
- Audi A4 1.8T (150KM)
- MZ ETZ 250e
Było
- Ferro 901 140cm3
- Suzuki Alto 1.0GL (55KM)
- Seat Toledo I FL 1.6 (101KM)
- Audi A3 8l 1.8 (125KM)
- Audi A4 1.8T (150KM)
- MZ ETZ 250e
Było
- Ferro 901 140cm3
- Suzuki Alto 1.0GL (55KM)
- Seat Toledo I FL 1.6 (101KM)
- Audi A3 8l 1.8 (125KM)
-
brandt095 - MotoManiak
- Posty: 246
- Dołączył(a): 24 mar 2013, o 21:56
- Pochwały: 4
- Pojazdy: Audi A4 1.8T ,MZ ETZ 250e
Audi A4 B5 :F Nowe Koła na sezon :D
Ja bralem za 150 py8368 ale mysle ze te drozsze z wyswietlaczem tez zle nie sa, wyjscie na suba jest, i jeszcze 4xrca niby ale to mi nie potrzebne
-
Romecik2t - #mod
- Posty: 11089
- Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
- Pochwały: 45
Audi A4 B5 :F Nowe Koła na sezon :D
Ten peiying nie zagra w 10% tak jak oryginalne radio do tego nie podłączysz bez modów oryginalnego suba pod to radio.
For those about to rock, we salute you!
-
adrian - MotoManiak
- Posty: 3008
- Dołączył(a): 6 sie 2007, o 08:38
- Lokalizacja: Oświęcim
- Pochwały: 31
- Pojazdy: Audi A7
Audi A4 B5 :F Nowe Koła na sezon :D
adrian, Mozliwe, nie wiem jak sprawa sie ma w przypadku audi i jego naglosnienia Ale jesli komus zalezy na wymianie na cos taniego to polecam, bo oryginalne radia markowe są dużo dużo droższe a i tak większość produkowana w chinach, to lepiej dać mniej a mieć w 99% to samo (oczywiscie mowie o tych 1din radyjkach itp, nie fabrycznych w nowszych autach co sa wbudowane )
-
Romecik2t - #mod
- Posty: 11089
- Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
- Pochwały: 45
Audi A4 B5 :F Nowe Koła na sezon :D
Co do radia chciałem oryginalne na 2din z audi a3 8p na płyty ale za ładne chcą 350zł, nie mam takiej kasy chciałem coś bardziej z USB itp w niższych pieniądzach.
Opowiem może wam trochę o tym autku bo długo nie pisałem. Posiadam ją już rok i 3 miesiące, przejechane 27tyś km bezawaryjnie więc jest ok Stan licznika na dzień dzisiejszy to 265tys km. Przy 250 wymieniałem rozrząd itp kosz 450zł. Zakładałem osobiście. Wszystkie rolki japońskie NTN takie jak na pierwszy montaż w AUDI a pasek Continental Contitech. Autkiem śmiga się bardzo przyjemnie. Najniższe spalanie jakie miałem to 9,5l LPG a najwyższe 12l. Tak więc chyba nie jest źle.
Pytanie do was. Jeżdżę na oleju mobil super2000 10-w40 pół syntetyk, z tego co słyszałem powinienem jeździć na oleju 5-w30 pełen syntetyk. Jakie jest wasze zdanie na ten temat?
Co do modów to żadnych nie posiada jedyne co to w tym roku na sezon nowe koła
Jutro przymierzam się do zakupu diod oraz rezystorów do zrobienia pakietu oświetlenia w Audi.
Jak coś ruszy będę informował na bieżąco
Opowiem może wam trochę o tym autku bo długo nie pisałem. Posiadam ją już rok i 3 miesiące, przejechane 27tyś km bezawaryjnie więc jest ok Stan licznika na dzień dzisiejszy to 265tys km. Przy 250 wymieniałem rozrząd itp kosz 450zł. Zakładałem osobiście. Wszystkie rolki japońskie NTN takie jak na pierwszy montaż w AUDI a pasek Continental Contitech. Autkiem śmiga się bardzo przyjemnie. Najniższe spalanie jakie miałem to 9,5l LPG a najwyższe 12l. Tak więc chyba nie jest źle.
Pytanie do was. Jeżdżę na oleju mobil super2000 10-w40 pół syntetyk, z tego co słyszałem powinienem jeździć na oleju 5-w30 pełen syntetyk. Jakie jest wasze zdanie na ten temat?
Co do modów to żadnych nie posiada jedyne co to w tym roku na sezon nowe koła
Jutro przymierzam się do zakupu diod oraz rezystorów do zrobienia pakietu oświetlenia w Audi.
Jak coś ruszy będę informował na bieżąco
Aktualnie
- Audi A4 1.8T (150KM)
- MZ ETZ 250e
Było
- Ferro 901 140cm3
- Suzuki Alto 1.0GL (55KM)
- Seat Toledo I FL 1.6 (101KM)
- Audi A3 8l 1.8 (125KM)
- Audi A4 1.8T (150KM)
- MZ ETZ 250e
Było
- Ferro 901 140cm3
- Suzuki Alto 1.0GL (55KM)
- Seat Toledo I FL 1.6 (101KM)
- Audi A3 8l 1.8 (125KM)
-
brandt095 - MotoManiak
- Posty: 246
- Dołączył(a): 24 mar 2013, o 21:56
- Pochwały: 4
- Pojazdy: Audi A4 1.8T ,MZ ETZ 250e
Audi A4 B5 :F Nowe Koła na sezon :D
5w50 zalej ale i tka lepsze 5w30 niz 10w40 w aucie z turbo
-
Romecik2t - #mod
- Posty: 11089
- Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
- Pochwały: 45
Audi A4 B5 :F Nowe Koła na sezon :D
Ja do 2,5 TDI z przebiegiem 180tyś lałem 5W50.
For those about to rock, we salute you!
-
adrian - MotoManiak
- Posty: 3008
- Dołączył(a): 6 sie 2007, o 08:38
- Lokalizacja: Oświęcim
- Pochwały: 31
- Pojazdy: Audi A7
Audi A4 B5 :F Nowe Koła na sezon :D
brandt095 napisał(a):z tego co słyszałem powinienem jeździć na oleju 5-w30
Nie za mała lepkość? Szkoda silnika. Jak już chcesz syntetyk to przejdź na 5W40.
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Audi A4 B5 :F Nowe Koła na sezon :D
dieludolfs, no to teraz można powiedzieć że szkoda turbiny bo zbyt gęsty olej
Aktualnie
- Audi A4 1.8T (150KM)
- MZ ETZ 250e
Było
- Ferro 901 140cm3
- Suzuki Alto 1.0GL (55KM)
- Seat Toledo I FL 1.6 (101KM)
- Audi A3 8l 1.8 (125KM)
- Audi A4 1.8T (150KM)
- MZ ETZ 250e
Było
- Ferro 901 140cm3
- Suzuki Alto 1.0GL (55KM)
- Seat Toledo I FL 1.6 (101KM)
- Audi A3 8l 1.8 (125KM)
-
brandt095 - MotoManiak
- Posty: 246
- Dołączył(a): 24 mar 2013, o 21:56
- Pochwały: 4
- Pojazdy: Audi A4 1.8T ,MZ ETZ 250e
Powrót do Nasze pojazdy, o nas
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 398 gości