Z raczka ssanai moze byc problem, jest całkiem inna niż w WSK Gazela bardzo ładnie zachowana, miales duze szczescie! w sumie skompletowac i maszyna jak znalazl... Gdyby u mnie byly takie motory za taka kase... a nie tylko przegnity WSK , instalacja co najwazniesze nie pocieta! Jak bedziesz mial problemy z nia pisz do mnie Co do gaznika takze odezwij sie pozniej co i jak
EDIT:
Moja 175 jezdzi na 24 mm gazniku i nie odczuwam zadnej roznicy po przelozeniu 26mm... SHL M11 tez mialy 24mm jak i M11w bodajze
Maszyny Swira :)
KLINAR napisał(a):[...]
EDIT:
Moja 175 jezdzi na 24 mm gazniku i nie odczuwam zadnej roznicy po przelozeniu 26mm... SHL M11 tez mialy 24mm jak i M11w bodajze
A masz 26mm ? Czy ktoś u Ciebie z kolegów nie ma ? Bo 2 mm różnice napewno da, a jak oryginal, to oryginal - bylo 26mm.
Problemy już mam - kopnik nie zbyt chce odbijać To pewnie jakaś sprężynka będzie czy coś...
Ide chyba zaraz poszukać tabliczki znamionowej
- Wojteeek
- MotoManiak
- Posty: 2059
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 15:23
hmm podejrzewam ze w shl sprezyna kopnika bedzie gdzies na zewnatrz tzn nie bedzie trzeba robierac silnika, takze wystarczy zdjac dekiel i powinna byc ta sprezyna
Ostatnio edytowano 5 sty 2008, o 19:43 przez Alonzo, łącznie edytowano 1 raz
- Alonzo
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 5550
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
- Lokalizacja: Dobroń
Alonzo napisał(a):hmm podejrzewam ze w shl sprezyna kopnika bedzie gdzie na zewnatrz tzn nie bedzie trzeba robierac silnika, takze wystarczy zdjac dekiel i powinna byc ta sprezyna
Alonzo zgadza się- sprężyna będzie widoczna po zdjęciu lewego dekla. Tylko najpierw trzeba olej spuścic
- pawel15
- MotoManiak
- Posty: 1790
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 10:20
- Lokalizacja: Dąbie
Dzis dogłebniej testowałem pegaza 26mm w mojej 175 i szczerze powiem że u mnie na 24 mm lepiej ciagnał, sprawdze może gdzies lewe wiatry łapie czy cos ale jak nic nie wymyśle to wróce do 24mm a Ci moge odstapic 26 mm Pozatym to nie komar ze 2mm duza dadza, dysze iwszystko jest identyczne procz gardzieli wiekszej o 2mm, jsli jeszcze cos odbija to sprezyna jest ok, z oleju napewno zrobil sie kisiel i nie zmaruje walka i dlatego sie przycina, albo trzeo oring, no jesli calkiem wgl juz nie odbija to ewidentnie sprezyna lub moze wyskoczyla z gniazda polksiezyca, oczywiscie wystarczy zdjac pokrywe sprzegla i sprawdzic
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Nowe foty bede w kolejnych postach wrzucał - 1 post juz nie będzie aktualizowany jak co
Dzis "społowiłem" kartery i w sumie tylko tyle i aż tyle
Przepraszam wszystkich za jakość zdjęć, ale przed składaniem mi się przypomniało, że nie mam praktycznie żadnych fotek, a i światło było kiepskie i niektóre zdjęcia są poruszone
Przygotowania do złożenia itp.
Wypełniony wał
Tłok po lekkiej kuracji odchudzającej
Zwróćcie uwaga na gumki wyciszające
Zapraszam wszystkich do komentowania
Jak skończe to wrzuce foty i może nagram film z 1szego odpalenia - Oczywiście jeśli chcecie
Dzis "społowiłem" kartery i w sumie tylko tyle i aż tyle
Przepraszam wszystkich za jakość zdjęć, ale przed składaniem mi się przypomniało, że nie mam praktycznie żadnych fotek, a i światło było kiepskie i niektóre zdjęcia są poruszone
Przygotowania do złożenia itp.
Wypełniony wał
Tłok po lekkiej kuracji odchudzającej
Zwróćcie uwaga na gumki wyciszające
Zapraszam wszystkich do komentowania
Jak skończe to wrzuce foty i może nagram film z 1szego odpalenia - Oczywiście jeśli chcecie
Ostatnio edytowano 17 lut 2008, o 01:27 przez Wojteeek, łącznie edytowano 2 razy
- Wojteeek
- MotoManiak
- Posty: 2059
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 15:23
Alonzo napisał(a):jak slicznie wypolerowane dekle robiles ta metoda Hinola ?? czy poporstu papier i w droge
Mam to do siebie że brzydze się polerowaniem wiertarką. Wszystko polerowane ręcznie ( 800, 1500, 2000 potem AutoMax - później może aluchromem przejade ).
Trochę to zajęło, ale jakoś tak lubie taką robotę - nie idzie tego zepsuć
- Wojteeek
- MotoManiak
- Posty: 2059
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 15:23
Dobra robota, szykuje się naprawdę porządnie złożony 027
Powodzenia w dalszych pracach, i widzę że dbasz o BHP przy składaniu silnika
Powodzenia w dalszych pracach, i widzę że dbasz o BHP przy składaniu silnika
- Mateusz
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 3683
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 19:46
- Lokalizacja: WM 6668A
-
Mr.Rezystor - MotoManiak
- Posty: 1006
- Dołączył(a): 28 kwi 2007, o 07:32
- Lokalizacja: Witkowice 20km od Częstochowy.
- Pojazdy: Audi 100 2.8
Mateusz napisał(a):Dobra robota, szykuje się naprawdę porządnie złożony 027
Powodzenia w dalszych pracach, i widzę że dbasz o BHP przy składaniu silnika
Hehe, dzięki
Hmm, staram się robić to w miare "czysto", no ale w trakcie składania już nie jest tak różowo
Mr.Rezystor napisał(a):Musisz po tych zabiegach moc na hamowni zmierzyć .
Hmm Nie mam zbytnio dostępu do takowej, zresztą nie wiem gdzie takie są i ile to kosztuje
- Wojteeek
- MotoManiak
- Posty: 2059
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 15:23
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
-
Mr.Rezystor - MotoManiak
- Posty: 1006
- Dołączył(a): 28 kwi 2007, o 07:32
- Lokalizacja: Witkowice 20km od Częstochowy.
- Pojazdy: Audi 100 2.8
- pawel15
- MotoManiak
- Posty: 1790
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 10:20
- Lokalizacja: Dąbie
Powrót do Nasze pojazdy, o nas
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 487 gości