Daewoo Tico NEW SX-DLX (1998r) - dieludolfs
-
Rudy102 - MotoManiak
- Posty: 2581
- Dołączył(a): 6 gru 2011, o 21:59
- Lokalizacja: Pacanów
- Pochwały: 7
- Pojazdy: Illuminati
Stara miłość nie rdzewieje - Daewoo Tico NEW SX-DLX
Całe oricari żeby było to miało by sens.
-
janosikmz19822 - MotoManiak
- Posty: 3661
- Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
- Pochwały: 42
- Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)
Stara miłość nie rdzewieje - Daewoo Tico NEW SX-DLX
Montuj oba. Tylny ma fajny kształt
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Stara miłość nie rdzewieje - Daewoo Tico NEW SX-DLX
U mnie jeszcze niedawno jeździło takie obudowane tico skompletuj całość i dopiero się baw
-
janosikmz19822 - MotoManiak
- Posty: 3661
- Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
- Pochwały: 42
- Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)
Stara miłość nie rdzewieje - Daewoo Tico NEW SX-DLX
Co to za bodykit się tworzy?
Montuj oba zderzaki
Montuj oba zderzaki
-
Kotoss - MotoManiak
- Posty: 739
- Dołączył(a): 17 lis 2009, o 22:30
- Lokalizacja: Bądkowo
Stara miłość nie rdzewieje - Daewoo Tico NEW SX-DLX
W swoim obcenym jak i poprzednim Tico zaraz po zakupie miałem problem z puszczaniem wody na chłodnię, nawet wymiana termostatu na nowy oryginalny z uszczelką nie przyniosła żadnej poprawy, wręcz pogorszyła jeszcze sytuację.
Co najlepsze, stare (nowe z resztą też) termostaty nie były zepsute, a główną przyczyną tej sytuacji było słabe uszczelnienie.
Osobiście w obydwu przypadkach udało mi się rozwiązać ten problem stosując poniższy patent.
Oryginalną uszczelkę termostatu należy delikatnie wyciąć wokół odpowietrznika, ponieważ po porządnym dociśnięciu do obudowy uszczelka się rozpłaszczy i na 90% zablokuje odpowietrznik w pozycji otwartej.
Do obudowy termostatu włożyłem natomiast cienki oring, dzięki niemu termostat wraz z oryginalną uszczelką wysunął się minimalnie z obudowy i po przykręceniu go do bloku silnika wszystko prawidłowo się uszczelniło.
Po zastosowaniu tego patentu wąż zasilający chłodnicę jest zimny aż do momentu osiągnięcia temperatury 82*C Wcześniej, na tym samym termostacie z fabrycznym uszczelnieniem wąż chłodnicy nagrzewał się równocześnie z małym obiegiem.
Oprócz tego zaślepiłem zawór EGR i być może to efekt placebo, ale mam wrażenie, że Tico lepiej wgniata w fotel Do tego celu wykorzystałem odpowiednio wyciętą aluminiową blaszkę (została mi po poprzednim Tico) i tekturową uszczelkę założoną między zawór EGR a blok silnika.
Na koniec kilka świeżych fotek auta
Co najlepsze, stare (nowe z resztą też) termostaty nie były zepsute, a główną przyczyną tej sytuacji było słabe uszczelnienie.
Osobiście w obydwu przypadkach udało mi się rozwiązać ten problem stosując poniższy patent.
Oryginalną uszczelkę termostatu należy delikatnie wyciąć wokół odpowietrznika, ponieważ po porządnym dociśnięciu do obudowy uszczelka się rozpłaszczy i na 90% zablokuje odpowietrznik w pozycji otwartej.
Do obudowy termostatu włożyłem natomiast cienki oring, dzięki niemu termostat wraz z oryginalną uszczelką wysunął się minimalnie z obudowy i po przykręceniu go do bloku silnika wszystko prawidłowo się uszczelniło.
Po zastosowaniu tego patentu wąż zasilający chłodnicę jest zimny aż do momentu osiągnięcia temperatury 82*C Wcześniej, na tym samym termostacie z fabrycznym uszczelnieniem wąż chłodnicy nagrzewał się równocześnie z małym obiegiem.
Oprócz tego zaślepiłem zawór EGR i być może to efekt placebo, ale mam wrażenie, że Tico lepiej wgniata w fotel Do tego celu wykorzystałem odpowiednio wyciętą aluminiową blaszkę (została mi po poprzednim Tico) i tekturową uszczelkę założoną między zawór EGR a blok silnika.
Na koniec kilka świeżych fotek auta
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Stara miłość nie rdzewieje - Daewoo Tico NEW SX-DLX
dieludolfs, to tico ma zawór EGR?!
Jeżeli pomogłem, kliknij POMÓGŁ.
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
-
Tomciosz - Ekspert
- Posty: 4996
- Dołączył(a): 20 kwi 2007, o 13:14
- Lokalizacja: Biała Wielka i Sosnowiec
- Pochwały: 88
- Pojazdy: Ogar 200 Hyundai i30
Stara miłość nie rdzewieje - Daewoo Tico NEW SX-DLX
Tomciosz, do tego jeszcze zamknięty obieg par paliwa oraz kolektor wydechowy z katalizatorem, współpracujący ze zbiornikiem powietrza dodatkowego To tyle jeżeli chodzi o ekologiczne układy przy tym silniku, o których mi wiadomo.
W sobotę przymierzyłem do auta przedni zderzak z wersji sport, niestety odcień lakieru na nowym zderzaku jest trochę jaśniejszy, więc prawdopodobnie będę musiał go polakierować, zastanawiam się jednak czy go montować, czy może jednak pozostać przy fabrycznym (który ze względu na odpryski i zadrapania też jest do ponownego lakierowania)?
Tak było:
Wersja przejściowa (czyt. off road ):
Docelowo tak ma być (jak już wspominałem, zderzak wstępnie przyłapany na kilka śrub, dlatego odstaje na bokach):
Światła dzienne są już w drodze do mnie i być może jeszcze dziś przyjadą kurierem.
W sobotę przymierzyłem do auta przedni zderzak z wersji sport, niestety odcień lakieru na nowym zderzaku jest trochę jaśniejszy, więc prawdopodobnie będę musiał go polakierować, zastanawiam się jednak czy go montować, czy może jednak pozostać przy fabrycznym (który ze względu na odpryski i zadrapania też jest do ponownego lakierowania)?
Tak było:
Wersja przejściowa (czyt. off road ):
Docelowo tak ma być (jak już wspominałem, zderzak wstępnie przyłapany na kilka śrub, dlatego odstaje na bokach):
Światła dzienne są już w drodze do mnie i być może jeszcze dziś przyjadą kurierem.
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Stara miłość nie rdzewieje - Daewoo Tico NEW SX-DLX
Dziwnie tak z tym zderzakiem
-
Romecik2t - #mod
- Posty: 11089
- Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
- Pochwały: 45
Stara miłość nie rdzewieje - Daewoo Tico NEW SX-DLX
Zdążyłeś go już polakierować?
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
( ͡◉ ͜ʖ ͡◉)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
( ͡◉ ͜ʖ ͡◉)
-
Rudy102 - MotoManiak
- Posty: 2581
- Dołączył(a): 6 gru 2011, o 21:59
- Lokalizacja: Pacanów
- Pochwały: 7
- Pojazdy: Illuminati
Stara miłość nie rdzewieje - Daewoo Tico NEW SX-DLX
Rudy102 napisał(a):Zdążyłeś go już polakierować?
dieludolfs napisał(a):niestety odcień lakieru na nowym zderzaku jest trochę jaśniejszy, więc prawdopodobnie będę musiał go polakierować,
Pisał wyraźnie
-
Kotoss - MotoManiak
- Posty: 739
- Dołączył(a): 17 lis 2009, o 22:30
- Lokalizacja: Bądkowo
Stara miłość nie rdzewieje - Daewoo Tico NEW SX-DLX
Tak jak Kotoss zacytował, zderzak póki co w fabrycznym malowaniu, jak będę miał trochę wolnej gotówki to dopiero prysnę w kolor
Tymczasem odebrałem przesyłkę ze światłami dziennymi:
Lampy posiadają homologacje RL oraz E20, dzięki czemu można je w 100% legalnie używać.
Lampy pasują wręcz idealnie do fabrycznych otworów w zderzaku:
Dzisiejsze popołudnie spędziłem dorabiając do lamp stabilne mocowania, umożliwiające przykręcenie świateł do fabrycznych otworów w zderzaku:
Na koniec test świateł, świecą naprawdę jasno, dobrze ustawione wręcz aż oślepiają
Jutro muszę jeszcze wyrzeźbić jakieś boczne mocowanie zderzaka, gdyż nie jest ono takie samo jak w przypadku starego zderzaka. Poza tym muszę poprowadzić solidniejsze przewody do lamp, gdyż od LEDowych świateł dziennych są trochę za cienkie.
Tymczasem odebrałem przesyłkę ze światłami dziennymi:
Lampy posiadają homologacje RL oraz E20, dzięki czemu można je w 100% legalnie używać.
Lampy pasują wręcz idealnie do fabrycznych otworów w zderzaku:
Dzisiejsze popołudnie spędziłem dorabiając do lamp stabilne mocowania, umożliwiające przykręcenie świateł do fabrycznych otworów w zderzaku:
Na koniec test świateł, świecą naprawdę jasno, dobrze ustawione wręcz aż oślepiają
Jutro muszę jeszcze wyrzeźbić jakieś boczne mocowanie zderzaka, gdyż nie jest ono takie samo jak w przypadku starego zderzaka. Poza tym muszę poprowadzić solidniejsze przewody do lamp, gdyż od LEDowych świateł dziennych są trochę za cienkie.
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Stara miłość nie rdzewieje - Daewoo Tico NEW SX-DLX
To teraz pora na glebe Te lampy wyglądają jak by przed chwilą były wyjęte z ursusa
OPEL Astra F 1.6 16v
OPEL Vectra B 1.6 16v
OPEL Vectra B 2.0 16v <3
OPEL Vectra B 1.6 16v
OPEL Vectra B 2.0 16v <3
-
BatiBati - Zwycięzca konkursu
- Posty: 549
- Dołączył(a): 15 lis 2009, o 10:53
- Lokalizacja: Okolice W-wy
- Pojazdy: Opel Vectra B
Stara miłość nie rdzewieje - Daewoo Tico NEW SX-DLX
BatiBati napisał(a):To teraz pora na glebe
Zawieszenie zostaje fabryczne, a lampy to nówki sztuki WESEM LA2, wizualnie bardzo zbliżone do oryginału
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Stara miłość nie rdzewieje - Daewoo Tico NEW SX-DLX
Dorobione boczne mocowania zderzaka, umożliwiające całkowicie bezinwazyjny montaż:
Odświeżone kierunkowskazy oraz przeciwdeszczowa osłona atrapy:
Poza tym kilka godzin zabawy w składanie, dorabianie wiązki elektrycznej, wiercenie nowych dziurek w ramce tablicy aż w końcu auto zostało ostatecznie złożone!
Odświeżone kierunkowskazy oraz przeciwdeszczowa osłona atrapy:
Poza tym kilka godzin zabawy w składanie, dorabianie wiązki elektrycznej, wiercenie nowych dziurek w ramce tablicy aż w końcu auto zostało ostatecznie złożone!
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Powrót do Nasze pojazdy, o nas
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 124 gości