Fiat UNO Fire 1.0 I.E 97 r Uno 1.4 96 r
Posty: 40
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Fiat UNO Fire 1.0 I.E 97 r
Były robione drobne wyprawki ale nie przeze mnie .
Od kupna zrobione 1300km
Hm odkryłem pewną wade nabytą od pewnego czasu sie zastanawiałem co tak słychać na wyzszych obrotach .
na dniach jak wyzdrowieje wymienie lewą przednia poduszkę silniak .
Wyszło przy wymianie klaksonu . Bo stary spalił się z radości jak go odpaliłem ostatnio ;d.
No i czas zabrać się za zrobienie podłogi w sensie dalsza konserwacja bo progi już ktoś robił.
Ogólnie auto spala ok. 8l LPG przy mojej ciężkiej nodze a jezdze sobie w granicach 90-100km/h
Fiat jak fiat ważne że jedzie. Był trochę zaniedbany w sprawach technicznych wizualnie jest w dobrym stanie jak na swoje lata. Najważniejsze że nie ubywa oleju w silniku .
Audio gra bardzo fajnie zamontowałem wyłącznik na czerwonym kablu . lecz przydały by się lepsze głośniki ale cóż kasa i kasa ;d.
kocham ten stan gdy za 50zł robię 350km co z fordem było nie możliwe ledwo starczało na 130km
oszczędnośc na paliwie w przeliczeni forda koszt pokonania 1000km wcześniej okolo 350zł
teraz około 150zł więc liczył bym oszczędnośc w granicach 180-200zł .
Oczywiscie z powodu że dużo jezdze auto z wróci się po 10 tys km . a reszta to juz po prostu oszczędnosc i auto za darmo
Od kupna zrobione 1300km
Hm odkryłem pewną wade nabytą od pewnego czasu sie zastanawiałem co tak słychać na wyzszych obrotach .
na dniach jak wyzdrowieje wymienie lewą przednia poduszkę silniak .
Wyszło przy wymianie klaksonu . Bo stary spalił się z radości jak go odpaliłem ostatnio ;d.
No i czas zabrać się za zrobienie podłogi w sensie dalsza konserwacja bo progi już ktoś robił.
Ogólnie auto spala ok. 8l LPG przy mojej ciężkiej nodze a jezdze sobie w granicach 90-100km/h
Fiat jak fiat ważne że jedzie. Był trochę zaniedbany w sprawach technicznych wizualnie jest w dobrym stanie jak na swoje lata. Najważniejsze że nie ubywa oleju w silniku .
Audio gra bardzo fajnie zamontowałem wyłącznik na czerwonym kablu . lecz przydały by się lepsze głośniki ale cóż kasa i kasa ;d.
kocham ten stan gdy za 50zł robię 350km co z fordem było nie możliwe ledwo starczało na 130km
oszczędnośc na paliwie w przeliczeni forda koszt pokonania 1000km wcześniej okolo 350zł
teraz około 150zł więc liczył bym oszczędnośc w granicach 180-200zł .
Oczywiscie z powodu że dużo jezdze auto z wróci się po 10 tys km . a reszta to juz po prostu oszczędnosc i auto za darmo
KAWASAKI ER5 Z 1999R
-
MotórzystaPRL - MotoManiak
- Posty: 293
- Dołączył(a): 7 lis 2010, o 16:05
- Lokalizacja: Kowalew
- Pochwały: 3
Fiat UNO Fire 1.0 I.E 97 r
Cos i tak duzo tego lpg konsumuje ten silnik
-
Romecik2t - #mod
- Posty: 11089
- Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
- Pochwały: 45
Fiat UNO Fire 1.0 I.E 97 r
Romecik2t napisał(a):Cos i tak duzo tego lpg konsumuje ten silnik
Raczej w normie, jeśli dobrze ciśnie w cyklu miejskim Małe nie zawsze jest oszczędne
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Fiat UNO Fire 1.0 I.E 97 r
Fakt nie pomyslalem o cyklu miejskim bo sam nie jezdze nigdy wiecej niz 50% miasto bo mam daleko
-
Romecik2t - #mod
- Posty: 11089
- Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
- Pochwały: 45
Fiat UNO Fire 1.0 I.E 97 r
Jeśli spalanie bęzyny wynosi ok 6l a gazu przewaznie pali okolo 30% wiecej wiec sie zgadza bo pali tak okolo 7,8 l ale nie bede przeciez wyliczal co do setki wiec mowie okreznie 8 l:P w trybie mieszanym przewaznie pół na pół miasto trasa . więc spalanie jest dobre a jak jezdze tylko w trasie to 7l
Dzisiaj podłączyłem w nim z tyłu głośniki bodajze 13 albo 16 cm zamontowane nie poziomo tylko pionowo na własny patent . Poprawiłem przedni głośnik lewy i radio gra bardzo dumnie i głośno .
w sumie analizując jakość gazu w mojej okolicy dochodzę do tego że ORLEN ma najlepszy gaz . Silnik chodzi płynnie na niskich obrotach nie przygasa.
BP ma gaz kiepskiej jakosci bardzo grzeje sie na nim silnik .
Zawsze leje aż do odbicia zaworu
Dzisiaj podłączyłem w nim z tyłu głośniki bodajze 13 albo 16 cm zamontowane nie poziomo tylko pionowo na własny patent . Poprawiłem przedni głośnik lewy i radio gra bardzo dumnie i głośno .
w sumie analizując jakość gazu w mojej okolicy dochodzę do tego że ORLEN ma najlepszy gaz . Silnik chodzi płynnie na niskich obrotach nie przygasa.
BP ma gaz kiepskiej jakosci bardzo grzeje sie na nim silnik .
Zawsze leje aż do odbicia zaworu
KAWASAKI ER5 Z 1999R
-
MotórzystaPRL - MotoManiak
- Posty: 293
- Dołączył(a): 7 lis 2010, o 16:05
- Lokalizacja: Kowalew
- Pochwały: 3
Fiat UNO Fire 1.0 I.E 97 r
MotórzystaPRL, ja w zimę lałem gazu tyle ile butla mieści
FSO Polonez to jest to
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
-
Marek.K. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 8494
- Dołączył(a): 13 lut 2009, o 17:36
- Lokalizacja: Winda, NKE
- Pochwały: 16
- Pojazdy: Pare Komarów :D
Fiat UNO Fire 1.0 I.E 97 r
U uno nic prawie nowego
Wymieniona pokrywa zaworowa wraz z uszczelką (stara pęknięta przy jednej śrubie )
Regulacja gazu .
Założony czujnik wskaźnikowy temperatury Sprawny.
No i padł mi zawór nagrzewnicy i pojawiła się woda w kabinie w sumie to jużcoś nie tak od początku z nim było.
Koszty prawie zerowe bo części z odzysku za grosze .
Dzisiaj lece na paradę zabytkowych aut więc może jakieś fotki wlecą.
od kupna zrobione około 3 tys km
Wymieniona pokrywa zaworowa wraz z uszczelką (stara pęknięta przy jednej śrubie )
Regulacja gazu .
Założony czujnik wskaźnikowy temperatury Sprawny.
No i padł mi zawór nagrzewnicy i pojawiła się woda w kabinie w sumie to jużcoś nie tak od początku z nim było.
Koszty prawie zerowe bo części z odzysku za grosze .
Dzisiaj lece na paradę zabytkowych aut więc może jakieś fotki wlecą.
od kupna zrobione około 3 tys km
KAWASAKI ER5 Z 1999R
-
MotórzystaPRL - MotoManiak
- Posty: 293
- Dołączył(a): 7 lis 2010, o 16:05
- Lokalizacja: Kowalew
- Pochwały: 3
Fiat UNO Fire 1.0 I.E 97 r
Dzisiaj stukneło 9600km od kupna .
Ostatnio byłem unem w wawce ponad 600km zrobione. Spalanie wraz z miastem 7.1 l LPG
Korzystając z wyjazdu spotkałem się z Kolegą Michalk01 z forum .
Jeszcze trochę i wymiana oleju oraz płynu chłodniczego . Na przyszły rok planuje przy 200 tys km zrobic rozrząd i pompe .
Po za tym uno 3ma się w świetnym stanie .
Po wymianie silniczka krokowego auto nie zalewa się na bęzynie
Ostatnio byłem unem w wawce ponad 600km zrobione. Spalanie wraz z miastem 7.1 l LPG
Korzystając z wyjazdu spotkałem się z Kolegą Michalk01 z forum .
Jeszcze trochę i wymiana oleju oraz płynu chłodniczego . Na przyszły rok planuje przy 200 tys km zrobic rozrząd i pompe .
Po za tym uno 3ma się w świetnym stanie .
Po wymianie silniczka krokowego auto nie zalewa się na bęzynie
KAWASAKI ER5 Z 1999R
-
MotórzystaPRL - MotoManiak
- Posty: 293
- Dołączył(a): 7 lis 2010, o 16:05
- Lokalizacja: Kowalew
- Pochwały: 3
Fiat UNO Fire 1.0 I.E 97 r
No jaki wypucowany fajnie,że w dobrym stanie, nie widać przynajmniej na zdjęciach, żeby ociekał rdzą. Takie staruszki lubią pokazać "siwego włosa"
-
hell_rider - MotoManiak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 24 lut 2015, o 15:11
- Pojazdy: Ford Focus 1
Fiat UNO Fire 1.0 I.E 97 r
Cóż znów bez zdjęć.. ale no fiacikowi dziś stukneło 14 tys km jak jest u mnie .. w nie cale 7 msc.
ostatnio bylem w Łodzi po raz któryś w tym roku. Fiat zaczął ostro gorączkować w trasie, wywalać wodę no cóż łodzkie pagórki no ale co tak bez powodu?
Diagnostyka kilku mechaników uszczelka pod głowicą, pompa wody termostat .. pół auta chcieli rozbierać. No ale po analizie kilku , tras pada na dworze .. a auto się grzeje coś jest nie tak.
Krótka analiza termostat się normalnie otwiera widać.. no ale co jest nie tak zę temperatura leci tak w górę.. . Manualny włącznik wentylatora do zbicia temperatury pomagał ale po czasie zbić nadwyżkę gdy powstawała . Wcześniej jeździłem tą samą trasą w upały i było ok.
Dotykam węzy od chłodnicy przy 90 stopni a tu lekko sztywne nie czuć ciśnienia na obiegu. Obserwacja brak wycieków po za tym co wywala wode z korka.
Lekarstwem na chorobę okazał się korek chłodnicy.
Od razu ciśnieine na obiegu urosło i termostat zaczął zbijać temperaturę w czasie jazdy . a w razie zbyt chłodnego obiegu zamyka się i temp wzrasta.
W ten oto sposób zaoszczędziłem dziesiątki PLN .
a na korek wydałem zaledwie 14zł .
Kocham te auto.
Brak aż tak zawasnowanej elektroniki jest pozytywną stroną tego auta. Duża dostępność części.
I aż chce się nim jeździc w trasy gdy z silnikiem się nic nie dzieje
ostatnio bylem w Łodzi po raz któryś w tym roku. Fiat zaczął ostro gorączkować w trasie, wywalać wodę no cóż łodzkie pagórki no ale co tak bez powodu?
Diagnostyka kilku mechaników uszczelka pod głowicą, pompa wody termostat .. pół auta chcieli rozbierać. No ale po analizie kilku , tras pada na dworze .. a auto się grzeje coś jest nie tak.
Krótka analiza termostat się normalnie otwiera widać.. no ale co jest nie tak zę temperatura leci tak w górę.. . Manualny włącznik wentylatora do zbicia temperatury pomagał ale po czasie zbić nadwyżkę gdy powstawała . Wcześniej jeździłem tą samą trasą w upały i było ok.
Dotykam węzy od chłodnicy przy 90 stopni a tu lekko sztywne nie czuć ciśnienia na obiegu. Obserwacja brak wycieków po za tym co wywala wode z korka.
Lekarstwem na chorobę okazał się korek chłodnicy.
Od razu ciśnieine na obiegu urosło i termostat zaczął zbijać temperaturę w czasie jazdy . a w razie zbyt chłodnego obiegu zamyka się i temp wzrasta.
W ten oto sposób zaoszczędziłem dziesiątki PLN .
a na korek wydałem zaledwie 14zł .
Kocham te auto.
Brak aż tak zawasnowanej elektroniki jest pozytywną stroną tego auta. Duża dostępność części.
I aż chce się nim jeździc w trasy gdy z silnikiem się nic nie dzieje
KAWASAKI ER5 Z 1999R
-
MotórzystaPRL - MotoManiak
- Posty: 293
- Dołączył(a): 7 lis 2010, o 16:05
- Lokalizacja: Kowalew
- Pochwały: 3
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Fiat UNO Fire 1.0 I.E 97 r
Bo zwykle psuja sie pierdoły warte pare zł albo za darmo mozna samemu zrobic ale ludzie oddaja do mechanikow i wychodza setki pln bo "mechanicy" "naprawiaja"
-
Romecik2t - #mod
- Posty: 11089
- Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
- Pochwały: 45
Fiat UNO Fire 1.0 I.E 97 r
Cóż historia ciągnie się dalej .
Temat realizuje bardzo mało z powodu braku czasu na wszystko.
Praca dom obowiązki ale kilometry ciągle się kręcą.
Z fiatem już razem 10 miesięcy zrobione 20 tys km.
Warszawa Łódź i okolice oraz kilka innych wyjazdów oraz codzienne przejażdżki w koło komina dały taki przebieg.
Cele na przyszłość hmm trzeba by zrobić zbieżność po wymianie przedniego lewego wahacza
Foto z ostatniego kółeczka w okół jeziora Jeziorsko.
Temat realizuje bardzo mało z powodu braku czasu na wszystko.
Praca dom obowiązki ale kilometry ciągle się kręcą.
Z fiatem już razem 10 miesięcy zrobione 20 tys km.
Warszawa Łódź i okolice oraz kilka innych wyjazdów oraz codzienne przejażdżki w koło komina dały taki przebieg.
Cele na przyszłość hmm trzeba by zrobić zbieżność po wymianie przedniego lewego wahacza
Foto z ostatniego kółeczka w okół jeziora Jeziorsko.
KAWASAKI ER5 Z 1999R
-
MotórzystaPRL - MotoManiak
- Posty: 293
- Dołączył(a): 7 lis 2010, o 16:05
- Lokalizacja: Kowalew
- Pochwały: 3
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Fiat UNO Fire 1.0 I.E 97 r
Ja myślałem, że ono już jest w podpisie
Jest:
Scirocco GT '87
Golf I '75 3d 1,1+lpg
Motorynka Pony m301 '87 - od niej się wszystko zaczeło
Były:
Polonez 1.5GLE '94
Golf I '80 5d 1.5d
Golf I '79 1,6d - sprzedany
Golf I '83 1,6GTI - rozbity
Golf I '77 1,1 - poszedł na żyletki
Golf II '90 1,3+lpg
Scirocco GT '87
Golf I '75 3d 1,1+lpg
Motorynka Pony m301 '87 - od niej się wszystko zaczeło
Były:
Polonez 1.5GLE '94
Golf I '80 5d 1.5d
Golf I '79 1,6d - sprzedany
Golf I '83 1,6GTI - rozbity
Golf I '77 1,1 - poszedł na żyletki
Golf II '90 1,3+lpg
-
Bartezz - MotoManiak
- Posty: 1049
- Dołączył(a): 5 lut 2008, o 17:53
- Lokalizacja: Porąbka
- Pochwały: 4
- Pojazdy: Scirocco GT, Golf I, Motorynka Pony 301, CZ 175
Posty: 40
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Nasze pojazdy, o nas
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 376 gości