Renault Espace I GTX z cyklu: klasyk na codzień.

Dział, w którym możesz zaprezentować swoją maszynę oraz siebie samego.

Renault Espace I GTX z cyklu: klasyk na codzień.

Postprzez Romecik2t » 4 kwi 2017, o 16:30

Tomek, nowka nie smigany
POZNAJ HISTORIĘ ORAZ REGULAMIN FORUM.
Dodaj się na mapę! :arrow: Mapa Użytkowników
Avatar użytkownika
Romecik2t
#mod
#mod
 
Posty: 10619
Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
Pochwały: 45

Renault Espace I GTX z cyklu: klasyk na codzień.

Postprzez Pani Kontekstowa » 4 kwi 2017, o 16:30

Pani Kontekstowa
 

Renault Espace I GTX z cyklu: klasyk na codzień.

Postprzez Tomek » 8 kwi 2017, o 15:03

Le camouflage
Obrazek
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8427
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 73
Pojazdy: Oldspace, CZy, Pług

Renault Espace I GTX z cyklu: klasyk na codzień.

Postprzez Romecik2t » 8 kwi 2017, o 15:29

Cos sie zmienilo? xD
POZNAJ HISTORIĘ ORAZ REGULAMIN FORUM.
Dodaj się na mapę! :arrow: Mapa Użytkowników
Avatar użytkownika
Romecik2t
#mod
#mod
 
Posty: 10619
Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
Pochwały: 45

Renault Espace I GTX z cyklu: klasyk na codzień.

Postprzez Tomek » 8 kwi 2017, o 15:48

Jakieś nieistotne drobiazgi. Bardziej chodzi o tło do zdjęcia :D
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8427
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 73
Pojazdy: Oldspace, CZy, Pług

Renault Espace I GTX z cyklu: klasyk na codzień.

Postprzez Romecik2t » 8 kwi 2017, o 18:13

Tomek, Nie widze tam murzyna Ani, ani trabanta, wiec chyba chodzi o kolorystyke budynku za tym czerwono czarnym czyms na pierwszym planie :F
Cos te czarne kolory masz w roznych odcieniach :>
POZNAJ HISTORIĘ ORAZ REGULAMIN FORUM.
Dodaj się na mapę! :arrow: Mapa Użytkowników
Avatar użytkownika
Romecik2t
#mod
#mod
 
Posty: 10619
Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
Pochwały: 45

Renault Espace I GTX z cyklu: klasyk na codzień.

Postprzez kryhu15 » 8 kwi 2017, o 20:40

Romecik2t, Pewnie spawany po srodku był :F :F :F
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.
Avatar użytkownika
kryhu15
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 253
Dołączył(a): 10 lip 2012, o 14:39
Lokalizacja: Kajetanowo
Pochwały: 4
Pojazdy: Zipp Toros M50

Re: Renault Espace I GTX z cyklu: klasyk na codzień.

Postprzez Norbinuss » 9 kwi 2017, o 13:53

Te szare w jeden odcień szarości albo na czarno. :twisted:
Avatar użytkownika
Norbinuss
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 851
Dołączył(a): 30 sty 2013, o 20:23
Lokalizacja: Giżycko
Pochwały: 4
Pojazdy: Romet Komar 2350, Romet Pony, Cezet 350 472.6, FSO Polonez Caro, Daewoo Lanos

Renault Espace I GTX z cyklu: klasyk na codzień.

Postprzez dieludolfs » 9 kwi 2017, o 17:41

Ewentualnie plaka zabrakło :D
Obrazek

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Radio Zet Gold - 01.07.2013r - 04.09.2017r [*]
Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 7650
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 31
Pojazdy: Opel Vectra C '02 2.2DTI 125KM

Renault Espace I GTX z cyklu: klasyk na codzień.

Postprzez Tomek » 9 kwi 2017, o 18:57

Dół tylnych drzwi był naprawiany. Reszta jest w fabrycznej, wypłowialo-piaskowanej szarości :D
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8427
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 73
Pojazdy: Oldspace, CZy, Pług

Renault Espace I GTX z cyklu: klasyk na codzień.

Postprzez Tomek » 10 maja 2017, o 13:03

Kilka dni przed Wielkanocą nastąpiła powtórka z rozrywki: gaz w podłogę, pękła poduszka, silnik w górę, półoś w bok :mrgreen: Na wewnętrznym przegubie pozostał tylko jeden kamień, reszta poszła w świat, ale dzwon pozostał nietknięty. Dlatego też zamiast wymieniać całą półoś (której nota bene nie mogłem znaleźć w dobrej cenie) postanowiłem dobrać sam krzyżak. Poszukiwania zajęły chwilę czasu, jednak miałem tymczasowe auto do jazdy i mogłem na spokojnie szukać gratów (a teraz go sprzedam na graty jbc ;) :F )
Obrazek

W końcu dokupiłem pasującego tripoda i poskładałem wszystko w całość.
Jeszcze w czasie oczekiwania na części wrzuciłem półoś na tokarkę aby ją wyczyścić z rdzy, następnie położyłem podkład reaktywny z pistoletu i czarny lakier już ze spray'u :D Koszt części do półosi 90zł + 35zł za litr lakieru z rozcieńczalnikiem.
Zmontowana półoś wyglądała jakoś tak:
Obrazek
Obrazek

Na dalszy ogień poszła zerwana poduszka silnika oraz dwie poduszki skrzyni, które po wyjęciu z budy rozsypały się w drobny mak... Czwarta poduszka jest świeża i nie wymagała wymiany.
Poduszki skrzyni wyglądają tak:
Obrazek

Z uwagi na tragiczną jakość obecnie produkowanych poduszek (w ciągu roku posiadania auta 3 razy robiłem poduszkę na silniku) postanowiłem kupić najtańszą poduszkę silnika, zmierzyć ją i włożyć. Poduszki skrzyni są chyba od Sasica, ale rysunki z wymiarami też mam.
Jeszcze przed wakacjami odleję ich kopie z poliuretanu, pewnie będą to od razu dwie sztuki na silnik.

Jeśli chodzi o większe rzeczy robione w ostatnim czasie, to regenerowałem rozrusznik. Od kupna sprawiał problemy aż w końcu stukanie po nim mnie znudziło.
Początkowo sam miałem zmienić szczotki i wyczyścić wnętrze, ale po rozbiórce stwierdziłem, że nadszedł jego czas. Dodatkowo kupiłem złe szczotki, bo mam jeszcze stary typ rozrusznika, a nie taki jak w E2.
Pełna regeneracja wyniosła mnie 200zł. Do tego zmieniłem pocący się oring pod kopułką aparatu zapłonowego (ASO 30zł na zamówienie :mrgreen: Szybki telefon, numer czesci "bo nie wiem czy będzie pasowało", trochę googlowania i znalazły się wymiary na rosyjskiej stronie Renault :) ).
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Teraz widzę, że nie zrobiłem fotki po regeneracji.
Zmieniłem też sprężynę powrotną od gazu. Stara, oryginalna sprężyna straciła ucho i była spięta z krzywką na trytkę. Przez przypadek znalazłem podobną sprężynę w sklepie budowlanym i zapłaciłem za nią 8zł.
Zapomniałbym też o tulejce na linkę sprzęgła. Niestety w tym samochodzie nie ma regulacji naciągu, a rozciągniętą linkę po prostu się zmienia. Moja linka oszukała przeznaczenie i jeździ dalej po dotoczeniu tulejki dystansowej. Zmienię ją dopiero po wymianie sprzęgła, czyli za jakieś 10tys km.

The end :mrgreen:
Obrazek
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8427
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 73
Pojazdy: Oldspace, CZy, Pług

Renault Espace I GTX z cyklu: klasyk na codzień.

Postprzez Romecik2t » 10 maja 2017, o 18:01

Aśnakombinował. Nawet jak stoi to jedzie :F
POZNAJ HISTORIĘ ORAZ REGULAMIN FORUM.
Dodaj się na mapę! :arrow: Mapa Użytkowników
Avatar użytkownika
Romecik2t
#mod
#mod
 
Posty: 10619
Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
Pochwały: 45

Renault Espace I GTX z cyklu: klasyk na codzień.

Postprzez igrek97 » 13 maja 2017, o 16:40

Będzie żył :F
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
...przynajmniej się staram :F

Bez młota, to ch*j nie robota! :F
bedziesz sluchał @ igrek97, to zobaczysz jak skonczysz

Gdybym potrafił, cofnąłbym się w czasie
dzisiaj samotnie wódką rozżalenie gaszę
znałem Twoją wartość, nie wiedziałem, że Cię stracę
słyszysz mnie? To spowiedź, zdrowie Wasze.
Avatar użytkownika
igrek97
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3288
Dołączył(a): 22 paź 2010, o 18:59
Pochwały: 24
Pojazdy: koza Balbina, 2x WSK M06B3, Skyteam skymini

Renault Espace I GTX z cyklu: klasyk na codzień.

Postprzez Tomek » 30 maja 2017, o 22:19

Poduszki skrzyni wytrzymały jakieś 130km po czym zerwały się. Mam dość, dlatego przyspieszyłem produkcję :roll: W niedługim czasie pokażę efekty.

W tzw. międzyczasie zrobiłem tylne łożysko koła. Fotki jakoś nie zrobiłem. Podczas rozbiórki hebli okazało się, że bębny i szczęki są prawie nowe, dlatego z planów wyrzuciłem nowe hamulce, bo już cały układ mam nowy.
Skoro bębny były świeże, a miałem je zdjęte, grzechem byłoby zamontować je zardzewiałe. Po szybkiej obróbce na tokarce położyłem na nie podkład reaktywny i antracytowy spray termoodporny. Lakier jest matowy, ale ma metaliczne drobinki, co w słońcu wygląda fajnie i bez wiochy :D
Obrazek
Obrazek

Dwa dni temu zrobiłem w końcu pełną regenerację parownika.
Obrazek
Obrazek

Za to wczoraj zamontowałem nową gałkę zmiany biegów. Wkleiłem do niej aluminiową tulejkę z gwintem oraz zrobiłem żółte wypełnienie znaków dzięki czemu nabrała trochę życia.
Obrazek

Na dzień dzisiejszy pękło 8 klocków wsadzone w to auto.
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8427
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 73
Pojazdy: Oldspace, CZy, Pług

Renault Espace I GTX z cyklu: klasyk na codzień.

Postprzez Rudy102 » 30 maja 2017, o 23:01

Tyle pracy przy gałce skrzyni biegów, żeby ją potem krzywo przykręcić. Weź to popraw. xd
Też bym chciał tokarke...
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
( ͡◉ ͜ʖ ͡◉)
Avatar użytkownika
Rudy102
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2385
Dołączył(a): 6 gru 2011, o 21:59
Lokalizacja: Pacanów
Pochwały: 7
Pojazdy: Illuminati

Renault Espace I GTX z cyklu: klasyk na codzień.

Postprzez dieludolfs » 30 maja 2017, o 23:58

Bębny wyglądają jak nowe :D Też mnie czeka ten zabieg w Tico ;)
Obrazek

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Radio Zet Gold - 01.07.2013r - 04.09.2017r [*]
Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 7650
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 31
Pojazdy: Opel Vectra C '02 2.2DTI 125KM

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Nasze pojazdy, o nas

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości