JAWA MUSTANGGGGG

Dział, w którym możesz zaprezentować swoją maszynę oraz siebie samego.

JAWA MUSTANGGGGG

Postprzez Adamas1 » 7 maja 2017, o 20:14

Jakoś takoś kupiłem sobie w zeszłym roku zzr Goplanę której remont przebiegł wmiarę szybko i łatwo to tej wiosny stałem się posiadaczem tego co na fotkach :
Ten bez kół w trakcie remontu to zzr popularny 1969 r. Jest goplana z początku 1960 roku (czerwona obok komarka. Niżej jej zdjęcie po zakupie.
Obrazek

Obrazek

Obrazek

A tutaj fura :)

Obrazek
Ostatnio edytowano 11 cze 2017, o 11:24 przez Adamas1, łącznie edytowano 1 raz
Adamas1
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1733
Dołączył(a): 5 lip 2009, o 09:22
Lokalizacja: okolice Chojnic
Pojazdy: 2x OGAR 200, OGAR 205, Komar 2350, Delta, rower Goplana 1966

JAWA MUSTANGGGGG

Postprzez Pani Kontekstowa » 7 maja 2017, o 20:14

Pani Kontekstowa
 

nowa kolekcja rowery komar 232 i fura

Postprzez dieludolfs » 7 maja 2017, o 21:53

Fajnego sztywniaka udało Ci się upolować, jest na chodzie?
Obrazek

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Radio Zet Gold - 01.07.2013r - 04.09.2017r [*]
Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 7649
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 31
Pojazdy: Opel Vectra C '02 2.2DTI 125KM

nowa kolekcja rowery komar 232 i fura

Postprzez Adamas1 » 8 maja 2017, o 03:04

Jeszcze nie skończony. Czy tak udało to nie wiem bo to ulep jest :p ramę kupiłem z Olx za chyba 200 zł. Silnik za 100 zl. Koła miałem w garażu i przemalowałem go. Sentyment miałem bo za dzieciaka opchnolem parę takich a teraz już bym nie miał okazji kupić. Pedałów nie mam, lampy tylnej i osłonek gaznika.
Adamas1
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1733
Dołączył(a): 5 lip 2009, o 09:22
Lokalizacja: okolice Chojnic
Pojazdy: 2x OGAR 200, OGAR 205, Komar 2350, Delta, rower Goplana 1966

nowa kolekcja rowery komar 232 i fura

Postprzez Romecik2t » 10 maja 2017, o 18:39

Niezla kolekcja rowerow :D Fiacik jak sie trzyma :hmm:
POZNAJ HISTORIĘ ORAZ REGULAMIN FORUM.
Dodaj się na mapę! :arrow: Mapa Użytkowników
Avatar użytkownika
Romecik2t
#mod
#mod
 
Posty: 10619
Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
Pochwały: 45

nowa kolekcja rowery komar 232 i fura

Postprzez Adamas1 » 20 maja 2017, o 02:27

Kupiłem go przez przypadek gosciu sprzedawal astre ale masakra była z nią na gazie jak traktor chodzila bez wspomagania (zona prawko wtedy zdała) i gdy odmówiłem mu to powiedział że jego kolega ma siene. Siena elekt. Szyby. Airbag. Wspomaganie. Przecwmgłowe. 1.2 75km. Za 1200 zl do wymiany byla szyba i lusterko. Razem z olejami i oc na rok kosztowała mnie 2000zł. Blacharka słabo ale juz przez 10 miesiecy zrobiła 11tys km bez żadnej awarii.
Adamas1
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1733
Dołączył(a): 5 lip 2009, o 09:22
Lokalizacja: okolice Chojnic
Pojazdy: 2x OGAR 200, OGAR 205, Komar 2350, Delta, rower Goplana 1966

nowa kolekcja rowery komar 232 i fura

Postprzez Adamas1 » 11 cze 2017, o 11:23

ot za 3 stówki na białej tablicy coś takiego zakupiłem :F

zamówiłem już koło tylne, lagi przednie, kierownice za 150 zł+ wys, potrzebna lampa, amorki tył, tłumik, kupno oc i zarejestrowanie czyli +- 300 zł, dzisiaj zaczne ja malować :> trochę może przedrożę no ale jak całość zamknę w 800 pln z rejestracją i będzie to jeździło to nie będę żałował.

Obrazek

Obrazek

:F
Adamas1
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1733
Dołączył(a): 5 lip 2009, o 09:22
Lokalizacja: okolice Chojnic
Pojazdy: 2x OGAR 200, OGAR 205, Komar 2350, Delta, rower Goplana 1966

JAWA MUSTANGGGGG

Postprzez pawel615 » 11 cze 2017, o 18:17

O panie, kto to panu tak spier*olil? :D ze tez ci sie chce z takim trupem bawic
Avatar użytkownika
pawel615
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2927
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
Lokalizacja: za górami za lasami....
Pochwały: 6

JAWA MUSTANGGGGG

Postprzez Adamas1 » 11 cze 2017, o 19:43

Obrazek

URL=http://www.fotosik.pl/zdjecie/6adee94b6d619b3b]Obrazek[/URL]

aczełem szlifować a tu 4 warstwy. Mowie albo piaskowanie albo z pedzla olejna piata warstwa :p pozatym zbiornik i blotnik szpachla. Normalnie jako rządowy chyba jeździł.
To to pierwsza warstwa dopiero jak by coś.
Adamas1
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1733
Dołączył(a): 5 lip 2009, o 09:22
Lokalizacja: okolice Chojnic
Pojazdy: 2x OGAR 200, OGAR 205, Komar 2350, Delta, rower Goplana 1966

JAWA MUSTANGGGGG

Postprzez dieludolfs » 22 cze 2017, o 02:18

Adamas1, widzę, że Cię na remonty wizualne w stylu PRL :F Kiedy zamierzasz to poskładać? :D
Obrazek

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Radio Zet Gold - 01.07.2013r - 04.09.2017r [*]
Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 7649
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 31
Pojazdy: Opel Vectra C '02 2.2DTI 125KM

JAWA MUSTANGGGGG

Postprzez Adamas1 » 23 cze 2017, o 19:20

Drugi tydzień czekam na części. Jeden gościu mnie olał a drugi juz 3 dni jedzie na pocztę... OC oplacone . sprzęgło naprawilem . jak bym miał graty to na lajcie w 3 dni będzie jeździła :f
Adamas1
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1733
Dołączył(a): 5 lip 2009, o 09:22
Lokalizacja: okolice Chojnic
Pojazdy: 2x OGAR 200, OGAR 205, Komar 2350, Delta, rower Goplana 1966

JAWA MUSTANGGGGG

Postprzez dieludolfs » 23 lip 2017, o 04:02

I jak, poskładane już czy jeszcze nie? :D
Obrazek

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Radio Zet Gold - 01.07.2013r - 04.09.2017r [*]
Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 7649
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 31
Pojazdy: Opel Vectra C '02 2.2DTI 125KM

Re: JAWA MUSTANGGGGG

Postprzez Maryla910 » 31 sie 2017, o 12:43

Dobra firma. Przydałoby się trochę wyczyścić
Maryla910
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 31 sie 2017, o 12:19
Pojazdy: Scania R730


Powrót do Nasze pojazdy, o nas

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości