Projekt motorynka
Projekt motorynka
Co wymieniałeś w silniku, że nie chce się prawidłowo spasować? Wrzuć jakieś zdjęcie
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Projekt motorynka
Jak mogla wyjsc za wysoko xD Pewnie podkladki jakiejs nie ma albo zly wymiar
-
Romecik2t - #mod
- Posty: 11089
- Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
- Pochwały: 45
Projekt motorynka
Przecież tam nie ma podkladki pod zebatka jest tylko ta tulejka, która wchodzi w simmering.
Co się odje8ało? nie mam pojecia
Co się odje8ało? nie mam pojecia
-
pawel615 - MotoManiak
- Posty: 2991
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
- Lokalizacja: za górami za lasami....
- Pochwały: 7
Projekt motorynka
Sprawdze jutro na starej jak nie to stocze ta tulejke i elo
-
pawel615 - MotoManiak
- Posty: 2991
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
- Lokalizacja: za górami za lasami....
- Pochwały: 7
Projekt motorynka
Ale jak może wystawać zębatka, skoro bardziej od zębatki wystaje nakrętka?
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Projekt motorynka
no nakretka jest za wysoko
-
pawel615 - MotoManiak
- Posty: 2991
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
- Lokalizacja: za górami za lasami....
- Pochwały: 7
Projekt motorynka
ech, młodzieniec w sprawach technicznych
poka foto, podjerzewam że musisz dobić wałek plus jeszcze na odwrót żeś założył zębatkę albo za grube podkładki bo to tam trzeba umić złożyć
poka foto, podjerzewam że musisz dobić wałek plus jeszcze na odwrót żeś założył zębatkę albo za grube podkładki bo to tam trzeba umić złożyć
FSO Polonez to jest to
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
-
Marek.K. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 8494
- Dołączył(a): 13 lut 2009, o 17:36
- Lokalizacja: Winda, NKE
- Pochwały: 16
- Pojazdy: Pare Komarów :D
Projekt motorynka
To nie jest pierwszy silnik ktory skladam. Zebatke ciezko zalozyc pdwrotnie bo ma naciecie na podkladke zabezpieczajaca. Nastepna sprawa, co wy qrwa z tymi podkladkami przeciez pod zebatke nie idzie zadna podkadka a problem jest tako ze zebatka jest za wysoko to predzej trzeba by zdejmowac
-
pawel615 - MotoManiak
- Posty: 2991
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
- Lokalizacja: za górami za lasami....
- Pochwały: 7
Projekt motorynka
zró fotę, cuda zem widział różne już
FSO Polonez to jest to
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
-
Marek.K. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 8494
- Dołączył(a): 13 lut 2009, o 17:36
- Lokalizacja: Winda, NKE
- Pochwały: 16
- Pojazdy: Pare Komarów :D
-
pawel615 - MotoManiak
- Posty: 2991
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
- Lokalizacja: za górami za lasami....
- Pochwały: 7
Projekt motorynka
pawel615, ja brałem bez dystansu,bo tylko takie mieli, to pod spód dawałem podkłądkę miedzianą bo czasami potrafiło o simer dotknąć i na wierzch duża podkąłdka plus blaszana do zablokowania nakrętki, lub porządne chaftnięcie
FSO Polonez to jest to
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
-
Marek.K. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 8494
- Dołączył(a): 13 lut 2009, o 17:36
- Lokalizacja: Winda, NKE
- Pochwały: 16
- Pojazdy: Pare Komarów :D
Projekt motorynka
Ja mam wlasnie z dystansem. Moze dlatego wychodzi za wysoko.
-
pawel615 - MotoManiak
- Posty: 2991
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
- Lokalizacja: za górami za lasami....
- Pochwały: 7
Projekt motorynka
Miedzianej podkładki nie polecam, ponieważ jest ona bardzo miękka i podczas eksploatacji może się "wycisnąć", przez co zębatka nie będzie dokręcona do wałka z prawidłową siłą i może wyciąć frez.
pawel615, teraz dałeś niezłą zagadkę, w S38 montowane były zębaki z dwoma wypustkami, w 023 tylko z jedną, a 025 to hybryda tych dwóch silników Z ciekawości muszę podejrzeć jaką ja mam zębatkę w takim silniku.
pawel615, teraz dałeś niezłą zagadkę, w S38 montowane były zębaki z dwoma wypustkami, w 023 tylko z jedną, a 025 to hybryda tych dwóch silników Z ciekawości muszę podejrzeć jaką ja mam zębatkę w takim silniku.
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Projekt motorynka
Może masz zębatke od starego komara 232 z kołnierzem, a tu może trzeba jak w 023.
-
janosikmz19822 - MotoManiak
- Posty: 3661
- Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
- Pochwały: 42
- Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)
Projekt motorynka
No mam ta z tym wypustkiem, tylko pytanie dlaczego w komarze byla wyzsza a w 023 nizsza? Czego to jest wina?
-
pawel615 - MotoManiak
- Posty: 2991
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
- Lokalizacja: za górami za lasami....
- Pochwały: 7
Powrót do Nasze pojazdy, o nas
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 416 gości