W niedzielę zebrałem swoje siły i przepolerowałem reflektory w Mercedesie:
Lewa przed:
Prawa po:
Przy okazji wymieniłem postojówki na LED oraz żarówki kierunkowskazów na nowe.
Efekt końcowy
Napinacz paska osprzętu dostał nowy amortyzator, gdyż stary miał wyrobioną tulejkę i hałasował na wolnych obrotach.
Przymiarka alufelg 18" Speedline z Vectry C. Według mnie na tak dużej budzie wyglądają przepięknie. Niestety ze względu na inny rozmiar otworu centrującego (Opel 65mm, Merceedes 66,6mm) nie da się prawidłowo zamocować tych kół, co mnie bardzo boli.
Mercedes-Benz E300 turbodiesel T-Modell - dieludolfs
Posty: 27
• Strona 2 z 2 • 1, 2
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Mercedes-Benz W210 Kombi 3.0 turbodiesel - dieludolfs
Jedno jest pewne - zostaję przy tych autach
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Mercedes-Benz W210 Kombi 3.0 turbodiesel - dieludolfs
Bleh
Bez młota, to ch*j nie robota!
bedziesz sluchał @ igrek97, to zobaczysz jak skonczysz
-
igrek97 - MotoManiak
- Posty: 3562
- Dołączył(a): 22 paź 2010, o 18:59
- Pochwały: 25
- Pojazdy: sterta złomu
Mercedes-Benz W210 Kombi 3.0 turbodiesel - dieludolfs
Kiedy otwierasz zakład pogrzebowy?
-
Bubles - MotoManiak
- Posty: 218
- Dołączył(a): 15 paź 2011, o 23:45
- Pojazdy: Opel Omega B
Mercedes-Benz E300 turbodiesel T-Modell - dieludolfs
Dawno nic nie pisałem, auto nadal śmiga, w ostatnim czasie porobiłem trochę przy zawieszeniu i hamulcach, na ten moment przejechał u mnie już 30tys. kilometrów bez większych niespodzianek
Kilka zdjęć po kosmetyce:
I na zimowych kołach
Kilka zdjęć po kosmetyce:
I na zimowych kołach
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Mercedes-Benz E300 turbodiesel T-Modell - dieludolfs
Podobają mi się takie klasyczne limuzyny (no prawie limuzyny, była przecież jeszcze klasa S). Nic tylko skręcać licznik o połowę, bo autko absolutnie nie wygląda na pół miliona W sumie nie obraziłbym się, gdyby mnie takim powieźli w ostatnią drogę
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
Mercedes-Benz E300 turbodiesel T-Modell - dieludolfs
Z Mercedesem jak z płotem - raz w roku trzeba podmalować
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Mercedes-Benz E300 turbodiesel T-Modell - dieludolfs
Ja od siebie polecam nie naklejać oznaczenia.Znajomy tak zrobił na c200 turbcompresorze i nikt się nie spodziewa co siedzi tam pod maską A że kombi to niby rodzinne i nudne to niby musi mieć jakiś silnik że wyprzedza rok a tu taka niespodzianka
-
Posimsonowany - MotoManiak
- Posty: 533
- Dołączył(a): 4 lis 2017, o 18:35
- Lokalizacja: Puławy
- Pochwały: 14
- Pojazdy: Simson s51 enduro 1987, fiat 125p 1990, ursus c360 1982
Mercedes-Benz E300 turbodiesel T-Modell - dieludolfs
Posimsonowany, Ludolfa nie zrozumiesz, on musi miec turboklekot napisane na klapie
-
Romecik2t - #mod
- Posty: 11089
- Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
- Pochwały: 45
Mercedes-Benz E300 turbodiesel T-Modell - dieludolfs
Pnie przecież tam już dziury były, nie było spawania?
Pomogłem ? Kliknij pomógł
- Stachu.G
- MotoManiak
- Posty: 1036
- Dołączył(a): 20 sty 2011, o 13:57
- Lokalizacja: Podkarpackie
- Pochwały: 42
- Pojazdy: Romet Chart 210 70cmm
Mercedes-Benz E300 turbodiesel T-Modell - dieludolfs
Na 5 zdjęciu wygląda to jakby były robione wstawki łapane punktowo
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Mercedes-Benz E300 turbodiesel T-Modell - dieludolfs
Całe dolne podszybie zostało zreperowane poprzez wycięcie dziurawego elementu i wspawanie reperaturki z czystej blachy. Na lewej stronie powychodziły dziury podczas czyszczenia wżerów za pomocą mini freza, jednak były one na tyle niewielkie, że zdecydowałem się na zaciągnięcie ich szpachlówką z włóknem szklanym po uprzednim zagruntowaniu powierzchni dwuskładnikowym podkładem epoksydowym.
Ten egzemplarz fabrycznie wyjechał z emblematami na tylnej klapie, dlatego zdecydowałem się to odtworzyć. Bez nich wyglądał dla mnie jakoś tak... dziwnie, brzydko wręcz, a teraz aż miło popatrzeć Poza tym ten długi napis "turbodiesel" ma swój urok, no i pełni ważne zadanie w postaci informowania innych, iż pod maską rechocze wspaniała jednostka z lat 90-tych
Ten egzemplarz fabrycznie wyjechał z emblematami na tylnej klapie, dlatego zdecydowałem się to odtworzyć. Bez nich wyglądał dla mnie jakoś tak... dziwnie, brzydko wręcz, a teraz aż miło popatrzeć Poza tym ten długi napis "turbodiesel" ma swój urok, no i pełni ważne zadanie w postaci informowania innych, iż pod maską rechocze wspaniała jednostka z lat 90-tych
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Posty: 27
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Nasze pojazdy, o nas
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 401 gości