Co słychać w majstrr'a

Dział, w którym możesz zaprezentować swoją maszynę oraz siebie samego.

Co słychać w majstrr'a

Postprzez majsterr » 27 sty 2019, o 18:56

Obrazek
Obrazek
Dobra więc tak wygląda cyl po szlifie u wojtali.Cena za szlif to 70 zł.W cenie jest honowanie, fazowanie okien i pierścieni oraz delikatna obróbka tłoka :F
Avatar użytkownika
majsterr
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 804
Dołączył(a): 19 lip 2017, o 22:37
Lokalizacja: Małe miasteczko w województwie śląskim :D
Pochwały: 9
Pojazdy: Audi a4b5 suzuki gn 125 WSK 125 CZ 175 MZ ts 250 ogar 205 Romet 50-t1 jawka mustang

Co słychać w majstrr'a

Postprzez Pani Kontekstowa » 27 sty 2019, o 18:56

Pani Kontekstowa
 

Co słychać w majstrr'a

Postprzez Posimsonowany » 27 sty 2019, o 21:28

Jestem ciekaw ile poleci ta bestia :F
Avatar użytkownika
Posimsonowany
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 533
Dołączył(a): 4 lis 2017, o 18:35
Lokalizacja: Puławy
Pochwały: 14
Pojazdy: Simson s51 enduro 1987, fiat 125p 1990, ursus c360 1982

Co słychać w majstrr'a

Postprzez Romecik2t » 27 sty 2019, o 21:45

majsterr, 2x tloka zdjecie dales :f
POZNAJ HISTORIĘ ORAZ REGULAMIN FORUM.
Dodaj się na mapę! :arrow: Mapa Użytkowników
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Romecik2t
#mod
#mod
 
Posty: 11089
Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
Pochwały: 45

Co słychać w majstrr'a

Postprzez dieludolfs » 27 sty 2019, o 22:36

Romecik2t, na poprzedniej stronie jest zdjęcie cylindra. Trochę słaba ostrość i zbytnio nie widać.

majsterr, jak ten tłok jest spasowany z cylindrem? Ostatnio rozmawiałem z Wojtalem i proponował mi kupić nadwymiarowy tłok i zrobić u niego szlif NOWEMU cylindrowi Almot, gdyż fabrycznie mogą one posiadać rzekomo jajowatą tulej.
Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 8314
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 41
Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell

Co słychać w majstrr'a

Postprzez majsterr » 27 sty 2019, o 23:16

Tłok bardzo dobrze spasowany jest.Jak dzisiaj jeździłem, to można z 2 biegu ruszać, nic nie puchnie, nic nie dzwoni.W dodatku Patryk Wojtala (bo tak się nazywa ziomek co to robi) wyrównał mi ostre krawędzie na tłoku, sfazował krawędzie pierścieni oraz okna co było miłym zaskoczeniem.Dostałem też w grasisie komplet wlepek które już przyozdabiają moją WSK 125 oraz instrukcję jak docierać itd. :F
Avatar użytkownika
majsterr
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 804
Dołączył(a): 19 lip 2017, o 22:37
Lokalizacja: Małe miasteczko w województwie śląskim :D
Pochwały: 9
Pojazdy: Audi a4b5 suzuki gn 125 WSK 125 CZ 175 MZ ts 250 ogar 205 Romet 50-t1 jawka mustang

Co słychać w majstrr'a

Postprzez majsterr » 28 sty 2019, o 11:58

To jak z tym ułożyskowaniem kół?Można założyć do misek same kulki na tawot?Na jakimś forum widmo wyczytałem że ktoś zakładał kulki 1/2 cala czyli 6mm po 10 sztuk na jedną miskę i mu to chodziło :P
Avatar użytkownika
majsterr
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 804
Dołączył(a): 19 lip 2017, o 22:37
Lokalizacja: Małe miasteczko w województwie śląskim :D
Pochwały: 9
Pojazdy: Audi a4b5 suzuki gn 125 WSK 125 CZ 175 MZ ts 250 ogar 205 Romet 50-t1 jawka mustang

Co słychać w majstrr'a

Postprzez Stachu.G » 28 sty 2019, o 13:59

Tylko co tym chcesz osiągnąć/poprawić? Układanie samych śrutów będzie chyba bardziej problemowe niż włożenie całego wianka. Lepiej przerób je na łożyska toczone, w końcu jesteś "majster" co nie?
Pomogłem ? Kliknij pomógł
Stachu.G
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1036
Dołączył(a): 20 sty 2011, o 13:57
Lokalizacja: Podkarpackie
Pochwały: 42
Pojazdy: Romet Chart 210 70cmm

Co słychać w majstrr'a

Postprzez majsterr » 28 sty 2019, o 14:47

Pewno, że tak :P Raczej kupię nowe wianki.Są
po 3 zł sztuka.I nie będe się bawił w przeróbki na łożyska bo musiałbym kombinować, inne ośki dobierać, dorabiać te tulejki między łożyska.Pozatym wianki nie są złe.Jak się odpowiednio złoży, wydystansuję, to niema z wiankami problemu.Ogólnie najpierw chce ramę poskładać w kupę, żeby były koła linki itd.Co do silnika to już go rozpołowiłem i zmieniłem choinkę.Obecnie leży społowiony i czeka aż kupię nowe pierścienie, tarcze sprzęgłowe cewkę i inne poerdoły których nie będe wypisywał.
Ostatnio edytowano 28 sty 2019, o 14:52 przez majsterr, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
majsterr
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 804
Dołączył(a): 19 lip 2017, o 22:37
Lokalizacja: Małe miasteczko w województwie śląskim :D
Pochwały: 9
Pojazdy: Audi a4b5 suzuki gn 125 WSK 125 CZ 175 MZ ts 250 ogar 205 Romet 50-t1 jawka mustang

Co słychać w majstrr'a

Postprzez dieludolfs » 28 sty 2019, o 14:50

Stachu.G napisał(a):Układanie samych śrutów będzie chyba bardziej problemowe niż włożenie całego wianka.


Fabrycznie te motorowery były właśnie składane na same śruty. Takie rozwiązanie pozwalało na upchanie nieco więcej kulek niż w przypadku wianka (wyeliminowanie koszyczka) - co zmniejszało zużycie i przeciążenia na konusach.


Autor postu otrzymał pochwałę
Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 8314
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 41
Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell

Co słychać w majstrr'a

Postprzez majsterr » 28 sty 2019, o 14:53

Dzięki za info.Wiesz dokładnie ile tam ma być kulek i jaki rozmiar?Ja wyczytałem że mają być 6mm po 10 szt. na miskę ale nwm ile prawdy w tym.
Avatar użytkownika
majsterr
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 804
Dołączył(a): 19 lip 2017, o 22:37
Lokalizacja: Małe miasteczko w województwie śląskim :D
Pochwały: 9
Pojazdy: Audi a4b5 suzuki gn 125 WSK 125 CZ 175 MZ ts 250 ogar 205 Romet 50-t1 jawka mustang

Co słychać w majstrr'a

Postprzez dieludolfs » 28 sty 2019, o 14:58

W przednim kole udało mi się upchać 10 szt. na jedną stronę. Śruty dokupiłem na wzór oryginalnych. Postaram się wieczorem odszukać jeden z podam Ci ich średnice.

Obrazek
:arrow: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.ph ... 95#p499911


Autor postu otrzymał pochwałę
Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 8314
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 41
Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell

Re: Co słychać w majstrr'a

Postprzez Stachu.G » 28 sty 2019, o 15:26

dieludolfs napisał(a):Fabrycznie te motorowery były właśnie składane na same śruty. Takie rozwiązanie pozwalało na upchanie nieco więcej kulek niż w przypadku wianka (wyeliminowanie koszyczka) - co zmniejszało zużycie i przeciążenia na konusach.


Chyba że tak, wspomniałem o gotowych wiankach z własnego doświadczenia, kiedyś próbowałem złożyć zawieszenie charta na śrutach i wyszło na to że z wiankami poszło dużo sprawniej i praktyczniej, tyle że tam jest tych kuleczek dużo dużo więcej i są bardzo malutkie....
Pomogłem ? Kliknij pomógł
Stachu.G
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1036
Dołączył(a): 20 sty 2011, o 13:57
Lokalizacja: Podkarpackie
Pochwały: 42
Pojazdy: Romet Chart 210 70cmm

Co słychać w majstrr'a

Postprzez majsterr » 28 sty 2019, o 15:37

Obrazek
Kilka dni temu jak składałem komara, to właśnie kupiłem 60 szt.kulek 4.5 mm.I jak składałem zawieszenie, to właśnie upchałem ich jak najwięcej i jest git.A jak kupiłem chiński zestaw miski + wianki do ogara 200 to ma luz mimo skręcenia.Także wg. Mnie do główki ramy tylko kulki :F Ludolf masz pochwały, bo pomagasz mi :)
Avatar użytkownika
majsterr
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 804
Dołączył(a): 19 lip 2017, o 22:37
Lokalizacja: Małe miasteczko w województwie śląskim :D
Pochwały: 9
Pojazdy: Audi a4b5 suzuki gn 125 WSK 125 CZ 175 MZ ts 250 ogar 205 Romet 50-t1 jawka mustang

Co słychać w majstrr'a

Postprzez dieludolfs » 28 sty 2019, o 16:05

Stachu.G napisał(a):kiedyś próbowałem złożyć zawieszenie charta na śrutach i wyszło na to że z wiankami poszło dużo sprawniej i praktyczniej, tyle że tam jest tych kuleczek dużo dużo więcej i są bardzo malutkie....


To prawda, wianki zakłada się dużo szybciej i nie wymagają aż takiej precyzji przy składaniu, ale fabrycznie i w tym miejscu były montowane same śruty bez koszyczków, o czym przekonałem się nie raz podczas demontażu przedniego zawieszenia z główki ramy :D

majsterr napisał(a):A jak kupiłem chiński zestaw miski + wianki do ogara 200 to ma luz mimo skręcenia.

Myślę, że luz musiał być spowodowany czymś innym - albo zbyt mała średnica śrutów w wiankach, albo wypracowane stożki. Wianki mimo wszystko powinno dać się zmontować, ale osobiście pozostałbym przy fabrycznym rozwiązaniu, czyli same kulki.

PS. Nie polecam chińskich konusów ani osiek kół, kompletnie nie trzymają wymiarów a i mam wątpliwości co do materiału z jakiego zostały wykonane.


Autor postu otrzymał pochwałę
Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 8314
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 41
Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell

Co słychać w majstrr'a

Postprzez majsterr » 29 sty 2019, o 02:07

Co do tego zestawu wianki+miski itd, to wszystko było nowe nawet ta bieżnia co jest na lagach.A co do konusów i osiek to u mnie będą orginalne, bo są w idealnym stanie.Jeszcze muszę się wziąść za naprawę automatu biegów.
Avatar użytkownika
majsterr
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 804
Dołączył(a): 19 lip 2017, o 22:37
Lokalizacja: Małe miasteczko w województwie śląskim :D
Pochwały: 9
Pojazdy: Audi a4b5 suzuki gn 125 WSK 125 CZ 175 MZ ts 250 ogar 205 Romet 50-t1 jawka mustang

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Nasze pojazdy, o nas

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 129 gości