Po sprzedaży ETZ wytrzymałem mniej niż tydzień i zacząłem szukać następcy dla niezastąpionej MZ-ty. Pierwotnie rozważałem kolejnego demoluda MZ TS czy jakąś Jawę. Pojechałem oglądać nawet XJ 600 z 1990 roku, ale nie zaiskrzyło. Zaiskrzyło za to gdy zobaczyłem bordową piękność - Yamahę XS 400 z 1984 roku. Już wiedziałem, że to ta jedyna. Nie była wprawdzie perfekcyjna, ale cena kusiła (3200zł) po stargowaniu nieco w dół zapadła decyzja - kupuję i 2 dni później (9dni od sprzedaży MZ) ją nabyłem. Jaki koń jest każdy widzi, a więc foto:
Jest to wersja niemiecka, o mocy 27km, rozpędza się do około 140km/h i prowadzi się całkiem przyjemnie.
Powrót do przeszłości czyli Japan Bike Vol. 2 - Yamaha XS 40
Posty: 7
• Strona 1 z 1
-
Angler - Zwycięzca konkursu
- Posty: 2224
- Dołączył(a): 12 sie 2007, o 20:33
- Lokalizacja: Rawicz
- Pochwały: 9
- Pojazdy: Yamaha XS 400 27 KM, Opel Meriva 1,7CDTI 100kuni, Keeway Cruiser 18 koników i Peżo ludix mocy b/d.
Powrót do przeszłości czyli Japan Bike Vol. 2 - Yamaha XS 40
Czyściłeś już gaźnik i zapłon?
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
( ͡◉ ͜ʖ ͡◉)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
( ͡◉ ͜ʖ ͡◉)
-
Rudy102 - MotoManiak
- Posty: 2581
- Dołączył(a): 6 gru 2011, o 21:59
- Lokalizacja: Pacanów
- Pochwały: 7
- Pojazdy: Illuminati
Powrót do przeszłości czyli Japan Bike Vol. 2 - Yamaha XS 40
Rudy102, jeszcze nie, na razie szukam na stacjach Lux'a co by olej zmienić i iskry o właściwej ciepłocie.
A tak na poważnie - zamówiłem już olej Valvoline durablend 20w50, filtr oleju, świece Denso, uszczelniacze do lag i olej 10w. I to by było wszystko z wkładu na start. Silniczek chodzi miodzio.
A tak na poważnie - zamówiłem już olej Valvoline durablend 20w50, filtr oleju, świece Denso, uszczelniacze do lag i olej 10w. I to by było wszystko z wkładu na start. Silniczek chodzi miodzio.
-
Angler - Zwycięzca konkursu
- Posty: 2224
- Dołączył(a): 12 sie 2007, o 20:33
- Lokalizacja: Rawicz
- Pochwały: 9
- Pojazdy: Yamaha XS 400 27 KM, Opel Meriva 1,7CDTI 100kuni, Keeway Cruiser 18 koników i Peżo ludix mocy b/d.
Powrót do przeszłości czyli Japan Bike Vol. 2 - Yamaha XS 40
Ladna sztuka, chodzi to pewnie jak cb xd
-
Romecik2t - #mod
- Posty: 11089
- Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
- Pochwały: 45
Powrót do przeszłości czyli Japan Bike Vol. 2 - Yamaha XS 40
Romecik2t, nie wiem jak CB ale XS brzmi świetnie, dość basowo.
https://youtu.be/kOQIZ6PZZZo korzystając z okazji - nagranie.
https://youtu.be/kOQIZ6PZZZo korzystając z okazji - nagranie.
-
Angler - Zwycięzca konkursu
- Posty: 2224
- Dołączył(a): 12 sie 2007, o 20:33
- Lokalizacja: Rawicz
- Pochwały: 9
- Pojazdy: Yamaha XS 400 27 KM, Opel Meriva 1,7CDTI 100kuni, Keeway Cruiser 18 koników i Peżo ludix mocy b/d.
Powrót do przeszłości czyli Japan Bike Vol. 2 - Yamaha XS 40
Wiele roboty jest przy odblokowaniu do pełnej mocy? Ja na przykład w swoim XV 1.7 miałem dysze gaźnika od modelu 1.6, a przy zmienionym wydechu i dolocie skutkowało istną kaszaną...
-
Krylunio - MotoManiak
- Posty: 2299
- Dołączył(a): 1 lut 2008, o 20:27
- Lokalizacja: Wola Rzędzińska
- Pochwały: 7
- Pojazdy: Komar 2350, Passat B6, Road Star 1700
Powrót do przeszłości czyli Japan Bike Vol. 2 - Yamaha XS 40
Krylunio, w XS moc ograniczono poprzez zastosowanie innych wałków rozrządu, zwężki w dolocie i dysze gaźnika. Ogólnie gra niewarta świeczki, bo dokładając koszt wałków do wartości motocykla można poszukać już ciut większej maszyny.
Edyta z 07.07.2022
Maszyna sprawuje się pięknie, dlatego powoli ją dopieszczam, dzisiaj woskowanko:
Edyta z 07.07.2022
Maszyna sprawuje się pięknie, dlatego powoli ją dopieszczam, dzisiaj woskowanko:
-
Angler - Zwycięzca konkursu
- Posty: 2224
- Dołączył(a): 12 sie 2007, o 20:33
- Lokalizacja: Rawicz
- Pochwały: 9
- Pojazdy: Yamaha XS 400 27 KM, Opel Meriva 1,7CDTI 100kuni, Keeway Cruiser 18 koników i Peżo ludix mocy b/d.
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Nasze pojazdy, o nas
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 320 gości