mój składak - ładna klasyczna linia
Posty: 23
• Strona 2 z 2 • 1, 2
marycha_zielarz napisał(a):ja napiszę o twoim podpisie: Komara nigdy nie da się do końca zepsuć, ani do końca naprawić.
ja pierdykam! jaki w tej tezie realizm, toż to prawda życiowa każdego komarowca! takie proste i logiczne, a sam na to nie wpadłem. pozwolisz abym sobie też ten podpis wkleił do swojego podpisu?]
Spoko.
Bierz.
Ten slogan przykleiłem do komara ale on istnieje w stosunku do wielu maszyn, chyba pierwsi wymyślili go syreniarze, ale nie jestem prewien bo po prostu krąży.
Jest jeszcze jedne z serii:
komar nie gubi oleju, komar znaczy swoje terytorium...
[ Dodano: 18 Lis 2007, 23:39 ]KLINAR napisał(a):Mi tylko przod nie odpowiada... Orginalny podchodzi tak bardziej pod Junaka szczegolnie lampa
Tylko w "bogatej" wersji, "ubogie" też miały okrągła lampę ale mocowaną po bokach jak późniejsze komary.
[ Dodano: 18 Lis 2007, 23:43 ]
Tak na marginesie dyskusji o "oryginałach":
robię go tak, bo i tak nie bedzie to nigdy oryginał bo nie ma i nie bedzie do niego oryginalnych "papierów".
A nie przerobiłem niczego nieodwracalnego.
Kuba-s
Komara nigdy nie da się do końca zepsuć, ani do końca naprawić.
-
kurołap - MotoManiak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 26 paź 2007, o 23:22
- Lokalizacja: warszawa
no to widze ze kolega sklada SAM'a to mi sie podoba
z spisu pojazdow wyczytalem
bo te cytrynki byly pierwszymi furami z "zawieszeniem powietrznym"...
a z tymi sloganami to ja slyszalem i potwierdzam:
z spisu pojazdow wyczytalem
wow jak z komfortem jazdy ?2CV
bo te cytrynki byly pierwszymi furami z "zawieszeniem powietrznym"...
a z tymi sloganami to ja slyszalem i potwierdzam:
mowa o Polskim Mustangu czyli Fiacie 125pFiat nie jedzie, Fiat sie toczy
Zdravim =MRS=
Pro-Mastah Weteran
Elektronika, elektryka, mechanika pojazdowa i użytkowa.
Pro-Mastah Weteran
Elektronika, elektryka, mechanika pojazdowa i użytkowa.
-
Marek - *supporting
- Posty: 2179
- Dołączył(a): 5 paź 2007, o 00:32
- Lokalizacja: Oberschlesien - Ratibor
- Pojazdy: In Comming >> MT SM XX
maras52 napisał(a):no to widze ze kolega sklada SAM'a to mi sie podoba
z spisu pojazdow wyczytalemwow jak z komfortem jazdy ?2CV
bo te cytrynki byly pierwszymi furami z "zawieszeniem powietrznym"...
a z tymi sloganami to ja slyszalem i potwierdzam:mowa o Polskim Mustangu czyli Fiacie 125pFiat nie jedzie, Fiat sie toczy
A propos:
fiat nie jedzie, fiat się toczy...
my may takie:
2cv-em się nie jeździ, 2cv-em się poróżuje..
Jak z komfortem?
Mięciutko i bardzo bardzo "płynnie" czyli wszystko na np. długich wybojach się buja jak łódź na fali, którtkie dzióry i małe fałdy przejeżdza absolutnie poziomo, przechyla się za to baaaaardzo ostro na zakrętach, ale poniewaz siedzenia się uginają pod człowiekiem aż do połowy wysokości miedzy stelkażem a podłoga jak "hamaki" mają że tak powiem automatyczne trzymanie boczne, top że się przechyla poprawia mu w brew pozorom stateczność w zakretach, dlaczego? dlatego, ze ma nezwykle nisko środek cięzkości a zarazem ponad pół metra ! skok zawieszenia, znam przykłady i to wcale nie trudne pochylenia 2Cv na zakręcie do 45 stopni bez oderwnaia kół od nawiewrzchni i bez najmniejszego poślizgu.
Ps. 2CV nie ma hydropneumatyki a jedynie zawieszenie sprężynowe, ale nie zwykłe. Sprężyna jest poziomo pod podłoga i łaczy przedni wahacz z tylnym.
Komara nigdy nie da się do końca zepsuć, ani do końca naprawić.
-
kurołap - MotoManiak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 26 paź 2007, o 23:22
- Lokalizacja: warszawa
I dzięki temu zawieszeniu nie da się go przewrócić ale tylko jak jedzie do przodu,bo jak się jedzie do tyłu to jest bardzo łatwo zaliczyć dachowanie
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
maras52 napisał(a):a z tymi sloganami to ja slyszalem i potwierdzam:
Cytat:
Fiat nie jedzie, Fiat sie toczy
mowa o Polskim Mustangu czyli Fiacie 125p
To jakiego ty masz Fiata? Chyba trupa jakiegoś...
30KM wydaje się w zupełności wystarczające. Ale 60KM pozostawia już pewien niedosyt
-
Komarcio - MotoManiak
- Posty: 1672
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:03
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Komarcio nie no tak sie mawia przynajmniej u nas na slonsku
A fiata mam 1600 na wtrysku (silnik Caro+) skrzynia V, most Fiatowski
A fiata mam 1600 na wtrysku (silnik Caro+) skrzynia V, most Fiatowski
Zdravim =MRS=
Pro-Mastah Weteran
Elektronika, elektryka, mechanika pojazdowa i użytkowa.
Pro-Mastah Weteran
Elektronika, elektryka, mechanika pojazdowa i użytkowa.
-
Marek - *supporting
- Posty: 2179
- Dołączył(a): 5 paź 2007, o 00:32
- Lokalizacja: Oberschlesien - Ratibor
- Pojazdy: In Comming >> MT SM XX
Cheater!!!!!
Ja mam 1.5 ME w wersji wzmocnionej --> 82 KM (Silnik Poldka fabrycznie montowany, babka w Polmozbycie mówiła, że takie jak nasz szły za dolce na eksport) Od nowości nie tknięty, poza czyszczeniem gaźnika. Teraz mnie drugie czeka, bo znowu zapchało.
Ja mam 1.5 ME w wersji wzmocnionej --> 82 KM (Silnik Poldka fabrycznie montowany, babka w Polmozbycie mówiła, że takie jak nasz szły za dolce na eksport) Od nowości nie tknięty, poza czyszczeniem gaźnika. Teraz mnie drugie czeka, bo znowu zapchało.
30KM wydaje się w zupełności wystarczające. Ale 60KM pozostawia już pewien niedosyt
-
Komarcio - MotoManiak
- Posty: 1672
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:03
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Posty: 23
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Nasze pojazdy, o nas
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 475 gości