CZ 350 Wolf'a
Posty: 43
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
I tak pewnie jeszcze dało by się wykrzesać więcej mocy z tych 350ccm,bo MZ 250 ta najmocniejsza ma 24km
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Pytanie: Jak?:) Z chęcią bym jeszcze te 3 KM wycisnoł, w najgorszym wypadku 1 KM
"..raz motór był chory i leżał w łóżeczku i przyszedł pan doktor ,co jest motóreczku?? a wspornik mnie boli i swędzi mnie rura, i gaźnik mam chory i bolą zawory.."
-
Wolf - MotoManiak
- Posty: 124
- Dołączył(a): 25 lis 2007, o 21:51
- Lokalizacja: Karsin(Kaszuby)
Samemu tez pewnie można ale mi chodziło o to żeby fabrycznie miała więcej mocy.Mogli z tego silnika jeszcze trochę wycisnąć,chociaż i ta moc jest wystarczająca
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Jak na pierwszy motocykl to z zupełnością wystarczy mi mocy. Jak bez wodzików sprawnych przejechała 35 Kilometrów to silnik ma dobry.
"..raz motór był chory i leżał w łóżeczku i przyszedł pan doktor ,co jest motóreczku?? a wspornik mnie boli i swędzi mnie rura, i gaźnik mam chory i bolą zawory.."
-
Wolf - MotoManiak
- Posty: 124
- Dołączył(a): 25 lis 2007, o 21:51
- Lokalizacja: Karsin(Kaszuby)
ten silnik jest prawie identyczny jak w 350ts, wiec prosto bedzie go ulepszyc o te 3km domocy ts'ki, chyba gaznik do wymiany na jikova z ts'ki, ale chyba na mniejsze kanaly tutaj wiec przerobka nie wchodzi w gre w dwucylindrowcach
- Alonzo
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 5550
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
- Lokalizacja: Dobroń
to znaczy wchodzi ale efekty mogą być różne i precyzja musi być ogromna. przecież kanały płuczące też masz dwa a wiele osób się podejmuje ich przeróbki chyba w moim komarze jeden bardziej dmucha niż drugi bo jak widziałem ślady nagaru na tłoku, i tam gdzie ich nie ma, to od jednego kanału był inny ślad i od drugiego też inny ale moto jeździ więc jakoś to sobie tam jest
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Co wy tyle $$ na cylindry dawać dla jakiś głupich 3 km jak bym miał te 20 coś to już mi więcej do szczęścia nie trza by było
Poza tym kto będzie non stop zapierdzielał na czesi 145 :lol: 130 to i tak za dużo, wtedy ma ogromne spalanie, najlepiej ekonomicznie tak z 80~90 i cieszyć się faktem prucia w przód
Poza tym kto będzie non stop zapierdzielał na czesi 145 :lol: 130 to i tak za dużo, wtedy ma ogromne spalanie, najlepiej ekonomicznie tak z 80~90 i cieszyć się faktem prucia w przód
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Kiedyś widziałem szczęsliwego motocykliste na Czesi. Jechał powoli, lat ponad 50, kask orzeszek, facet nieogolony, dawno zgasły papieros w kaciku ust i uśmiech od ucha do ucha. Koles jest moim idolem
30KM wydaje się w zupełności wystarczające. Ale 60KM pozostawia już pewien niedosyt
-
Komarcio - MotoManiak
- Posty: 1672
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:03
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Chyba jednak zostawię te zwiększanie mocy. Jak na razie to mi wystarczy. I tak za rok planuje kupić TSkę;p
Komarcio-TO musiał być nie zły widok:D
[ Dodano: 06 Gru 2007, 12:16 ]
No to wczoraj od 17 do 22 zaczęło się rozpoławianie silnika:)
A oto fotorelacja:
Kapa skrzyni biegów już zdjęta:
http://img523.imageshack.us/my.php?imag ... 120ub7.jpg
No i widać przepiękną zębatkę(co to za pazur z lewej strony?):
http://img520.imageshack.us/my.php?imag ... 122yg1.jpg
Zapłon po dłuższej walce też się musiał poddać:
http://img520.imageshack.us/my.php?imag ... 123wy7.jpg
A tu widzimy czystą ramę bez "napędu"
http://img467.imageshack.us/my.php?imag ... 125fc1.jpg
Po długich i ciężkich zmaganiach wychodzi silnik z ramy:
http://img227.imageshack.us/my.php?imag ... 126uy1.jpg
Tarcze kosza sprzęgłowego:
http://img210.imageshack.us/my.php?imag ... 128qu5.jpg
No i mocowanie kosza sprzęgłowego:
http://img149.imageshack.us/my.php?imag ... 129ph6.jpg
A takie diabelstwo wyciągneliśmy z dna karteru, na szczęście przyklejone z olejem do ścianek karteru i nie wleciało w tryby:
http://img227.imageshack.us/my.php?imag ... 134dy2.jpg
Według nas jest to jakaś część wodzika ale to się okaże dziś wieczorem.
Kolejna porcja fotek dziś wieczorem bądź jutro.
Komarcio-TO musiał być nie zły widok:D
[ Dodano: 06 Gru 2007, 12:16 ]
No to wczoraj od 17 do 22 zaczęło się rozpoławianie silnika:)
A oto fotorelacja:
Kapa skrzyni biegów już zdjęta:
http://img523.imageshack.us/my.php?imag ... 120ub7.jpg
No i widać przepiękną zębatkę(co to za pazur z lewej strony?):
http://img520.imageshack.us/my.php?imag ... 122yg1.jpg
Zapłon po dłuższej walce też się musiał poddać:
http://img520.imageshack.us/my.php?imag ... 123wy7.jpg
A tu widzimy czystą ramę bez "napędu"
http://img467.imageshack.us/my.php?imag ... 125fc1.jpg
Po długich i ciężkich zmaganiach wychodzi silnik z ramy:
http://img227.imageshack.us/my.php?imag ... 126uy1.jpg
Tarcze kosza sprzęgłowego:
http://img210.imageshack.us/my.php?imag ... 128qu5.jpg
No i mocowanie kosza sprzęgłowego:
http://img149.imageshack.us/my.php?imag ... 129ph6.jpg
A takie diabelstwo wyciągneliśmy z dna karteru, na szczęście przyklejone z olejem do ścianek karteru i nie wleciało w tryby:
http://img227.imageshack.us/my.php?imag ... 134dy2.jpg
Według nas jest to jakaś część wodzika ale to się okaże dziś wieczorem.
Kolejna porcja fotek dziś wieczorem bądź jutro.
-
Wolf - MotoManiak
- Posty: 124
- Dołączył(a): 25 lis 2007, o 21:51
- Lokalizacja: Karsin(Kaszuby)
Posty: 43
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Nasze pojazdy, o nas
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 318 gości