Mój Peugeot XR6 - Jak to z nim jest ?
Posty: 41
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
na tych nowych motorkach to się tak nie znam ale ze stożkowym na pewno będzie miał basowy dźwięk, a co do osiagów to nie weim, w komrze nic nie daje
Junak - legenda polskich szos
-
Junak - MotoManiak
- Posty: 866
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
- Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
- Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350
ja wiem jak u mnie było przy dellorto, to bez filtra gorzej chodził niż na filtrze "szmatkowym", i nie pomagały regulacje pomimo że dysza była aż 72ka oczywiście gdzie tam komara do peugeota, ale gaźnik pewnie ten sam
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
Hmm.. peugeot w miarę wysokoobrotowy motocykl.
Myślę że przy tych obrotach, ma niezły ciąg mieszanki do gaźnika, więc zastosowanie większej dyszy + filtra stożka możliwe że poprawi osiągi ale nie jestem pewien, stożek to dość tania rzecz około 20 zł więc wydatek nieduży a można sprawdzić
Myślę że przy tych obrotach, ma niezły ciąg mieszanki do gaźnika, więc zastosowanie większej dyszy + filtra stożka możliwe że poprawi osiągi ale nie jestem pewien, stożek to dość tania rzecz około 20 zł więc wydatek nieduży a można sprawdzić
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
-
Mr.Rezystor - MotoManiak
- Posty: 1006
- Dołączył(a): 28 kwi 2007, o 07:32
- Lokalizacja: Witkowice 20km od Częstochowy.
- Pojazdy: Audi 100 2.8
Adi.G. napisał(a):Hmm.. peugeot w miarę wysokoobrotowy motocykl.
Myślę że przy tych obrotach, ma niezły ciąg mieszanki do gaźnika, więc zastosowanie większej dyszy + filtra stożka możliwe że poprawi osiągi ale nie jestem pewien, stożek to dość tania rzecz około 20 zł więc wydatek nieduży a można sprawdzić
Niestety, taki stożkowy filtr powietrza do XR6 - 60 zł na mielochu
-
southryan - MotoManiak
- Posty: 211
- Dołączył(a): 29 gru 2007, o 16:33
- Lokalizacja: Balamb Garden
no na mielochu to wiadomo my na forum do naszych moplików kupujemy na allegro za 2 dychy a są średnice montażowe przeróżne
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
Uczył się ktoś może francuskiego w szkole ? Co tutaj tak mniej więcej pisze ... wie ktoś ?
Naprawdę by mi zależało
Sortie tout droit des paddocks, XR6 est la nouvelle machine 100 % course préparée par le team Peugeot Motocycles.
Véritable cocktail de puissance et de précision, XR6 n'a qu'une seule ambition : monter en première ligne et décrocher la pôle.
Avec sa boîte 6 rapports et son fabuleux monocylindre liquide, quand l'animal rugit c'est tes sensations qui flirtent avec la zone rouge !
Moto d'exception , le mono-amortisseur central traduit clairement les intentions de l'engin et les impressionnants freins à disque avant et arrière prouvent bien que la sécurité n'est pas restée au bout de la piste
Con oltre 100 anni di esperienza nel settore moto, Peugeot Motocycles si presenta nel settore moto di piccola cilindrata con una gamma innovativa e originale.
XR6 è la moto da strada di prossima generazione per chi cerca sensazioni forti e brividi da motoGP.
La forcella idraulica telescopica USD Ø 35mm garantisce prestazioni al top, mentre per domare la sua potenza, che si sviluppa su 6 marce, sono stati predisposti un disco anteriore da 260 mm e uno posteriore da 220 mm.
I fari cromati a doppia ottica lenticolare disegnano una linea felina e accattivante.
L’alluminio della frizione e del pedale del freno rafforza il carattere di questa moto racing, comoda ed attraente anche in due grazie alle pedane e alla sella passeggero in tinta carrozzeria.
Il motore è omologato Euro 2 e sul cruscotto si trova anche lo spazio per il contagiri.
Di serie anche il sistema d’illuminazione permanente, l’avviamento elettrico, il bloccasterzo e i due retrovisori racing.
La moto da strada di prossima generazione ha trovato una nuova forma di espressione... XR6.
Non vi resta che spingere sull’acceleratore e partire per un’esperienza unica.
Naprawdę by mi zależało
-
southryan - MotoManiak
- Posty: 211
- Dołączył(a): 29 gru 2007, o 16:33
- Lokalizacja: Balamb Garden
Niestety francuskiego nie znam ale niektórych rzeczy można się domyślić W taki sam sposób czytałem instrukcję do Volkswagena po niemiecku Ale gdzieś na płycie miałem chyba tłumacza jak znajdę to zaraz przetłumaczę
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Zapraszamy do zaprezentowania pojazdu w forumowym serwisie - www.MotoAlbum.pl /Peugeot/XR6/20976"> Zapraszamy do zaprezentowania pojazdu w forumowym serwisie - www.MotoAlbum.pl /Peugeot/XR6/20976
Macie mojego XR6 NA PJ : )
Macie mojego XR6 NA PJ : )
-
southryan - MotoManiak
- Posty: 211
- Dołączył(a): 29 gru 2007, o 16:33
- Lokalizacja: Balamb Garden
Posty: 41
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Nasze pojazdy, o nas
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 324 gości