Kadet 50 E - Powered by Kamil ;)
Malowanie całkiem ładnie Ci wyszło.Kolorem mi się podoba A błotnik przydał by się jednak trochę większy i dłuższy
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
wygląda 100 razy lepiej niż w poprzednim stanie
Żyj i pozwól żyć komarom
PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
-
Aleksander - Zwycięzca konkursu
- Posty: 2127
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 14:33
- Lokalizacja: zaściankowo
- Pojazdy: komar2352 ogar205 komar 232 syrena 105L
Kadet 50 Enduro Electronic - Czyli jak to się zaczęło...
Czas sięga grudnia... Wtedy weszłem do garażu zobaczyłem ramę i zaczełem tworzyć Pierwsze była rama Komara Silnik Rometa, widełki Kadeta koła 19 trochę dziwnie to wyglądało ale ok <rotfl> Po pewnym czasie moto dostal po dupie przez oje treningi... Skrzywiło się mocowanie Silnika ;( I pomyśłaem że nie będe jeździł z skrzywionym silnikiem, i bez chamulców. Więc kupiłem ramę Kadeta, formalnie dostałem i rozebrałem Mojego Komarka. Załozyłem widełki przednie rometa a tylnie od WSK i koła 16... Jakoś to wyglądało... Ale to nie było moje marzenie, moje marzenie to było lekkie Enduro i nie WT. Zaczełem od przodu, hmm.... Błotnik w górę to było za proste dawno już myślałem o lampie Chartowskiej ale nie miałem gdzie kupić aż pewnego dnia koleżka zorganizował Zamówienie z Agmotu. Wybuliłem 30zł ahh to nic . Zaczełem składać okazało się że nawet po maksymalnym rozgięciu mocowania były za wąskie więc wziołem młotek w ręke i je "zniekształciłem" potem wziełem kątówkę i... wygładziłem amorki... Z dwóch balszek zrobiłem mocowania narazie tylko po prawej stronie po lewej też będzie. Kierownice zastosowałem od Wsk 125 ale będzie z poprzeczką błotnik poszedł pod połkę lag to tyle z przodu... Aaa jeszcze zapomniałem zrobiłem zegary al'a MZ czyli z lewej licznik z prawej stacyjka lecz zabardzo mnie to nie przekonywało dlatego załoze obrotek diodowy pod 12V. Ale mam dylemat gdzie włozyć stacykę ale "POLAK POTRAFI" - mam nadzieje <rotfl>
"ogoliłem" ramę z ostrych nie potrzebnych wystających blaszek moja kochaną :* szlifierką kątową. Błotnik powędrował nad koło [Tylni] a lampa pod bagaźnik hmm... Mam dylemat. Kolega kupił sobie drynę i dostał pełno części, to co potrzebował wiozł a to co nie... Po krótkich negocjaciach dostałem je za darmo wsród nich było kolanko od pony M 301. Do zrobienia wydechu wykorzystałem te kolanko i wydech od T1 jakos to wygląda choć będzie z Simka bo ze względu na długość dyfuzora ma bardzo nisko Rezonans, Silnik został poddany Gruntownemu "TUNINGOWI". Np...
- Planowanie głowicy 1,5mm
- Gaźnik 15mm i większa dysza króciec razem z gaźnikiem został poddany roztoczeniu.
- Odchudzony tłok
- Podniesione okno ssące o 1mm
- Podniesiony kanał ssący o 1mm
- Nóżki tłoka zcięte o 1,5mm
- Nieco przerobiony układ wydechowy od Rometa 50T1 [019 Dezamet]
- Polerki wszytskiego co się dało itd... <rotfl>
- i zębatka 35z z tyłu...
Lecz przecież Silnik to nie wszytsko ale to nie wątpliwie najciekawszy etap tuningu naszego motoroweru, ale jeśli silnik to diabeł to moto to bestia... Dlatego zabrałem się za tuning nadwozia...np...
- Skrócony podniesiony przedni błotnik
- Lampa przód Chart
- Lampa Tył WSK
- Amory tył WSK
- Kolano z Dryny tłumik od 50T1 resumując "Wydech górny" ];->
- Stopka boczna
- Błotnik tylni al'a StreeT
- Siedzonko Komarka
- Bak Komarka
I inne przeróbki ale to tajemnica xD
Ale oczywiście żeby jakoś to wyglądało, trzeba było omalować motor jakimś tam kolorem bo jak motor jest "koLOLowy" To z reguły jest to postrzegane jako WT
<dokuczacz> Po wizycie w sklepie z farbami wybór oadł, na czerwony Metalic wybuliłem 20zł ale efekt jest widoczny a rama była Czarny Połsyk Jakos to wygląda bo bałem się że będzie za czarny. Układ kolorów:
- Rama + Zawiecha przód - Czarny Połsyk
- Błotniki + Bak Niebieski Metalic
- I inne duperele to czarny kolor jak wyszło ocencie sami...
Celem tych przeróbek, było w jakiś sposób wyróznienie się z tłumu Rometów. Ale nie w sposób, załozenia 100 neonów, lecz zrobieniu czegoś zupełnie innego... Przystosowanie RoMeta do lekkiego terenu leśnego bo 2320 nie jest na Hardakor wiem coś o tym ;( Dlatego motor z odpowiednim zawieszeniem, oponami kołami, i silnikiem jest jak najbardziej na miejscu. Motor nie jest jeszce kompletny brak w nim niektórych elementów dlatego że narazie składam a sporadyczne wizyty w garażu powodują to że składanie jest trochę mizerne chyba każdy wie Szkoła <co jest> Chyba wykończyłem temat, jak co to pisać...gdyby były jakieś pytania...
Galeria Kliknij w obrazek...
BikePics : www.bikepics.com/members/stunter148
Czas sięga grudnia... Wtedy weszłem do garażu zobaczyłem ramę i zaczełem tworzyć Pierwsze była rama Komara Silnik Rometa, widełki Kadeta koła 19 trochę dziwnie to wyglądało ale ok <rotfl> Po pewnym czasie moto dostal po dupie przez oje treningi... Skrzywiło się mocowanie Silnika ;( I pomyśłaem że nie będe jeździł z skrzywionym silnikiem, i bez chamulców. Więc kupiłem ramę Kadeta, formalnie dostałem i rozebrałem Mojego Komarka. Załozyłem widełki przednie rometa a tylnie od WSK i koła 16... Jakoś to wyglądało... Ale to nie było moje marzenie, moje marzenie to było lekkie Enduro i nie WT. Zaczełem od przodu, hmm.... Błotnik w górę to było za proste dawno już myślałem o lampie Chartowskiej ale nie miałem gdzie kupić aż pewnego dnia koleżka zorganizował Zamówienie z Agmotu. Wybuliłem 30zł ahh to nic . Zaczełem składać okazało się że nawet po maksymalnym rozgięciu mocowania były za wąskie więc wziołem młotek w ręke i je "zniekształciłem" potem wziełem kątówkę i... wygładziłem amorki... Z dwóch balszek zrobiłem mocowania narazie tylko po prawej stronie po lewej też będzie. Kierownice zastosowałem od Wsk 125 ale będzie z poprzeczką błotnik poszedł pod połkę lag to tyle z przodu... Aaa jeszcze zapomniałem zrobiłem zegary al'a MZ czyli z lewej licznik z prawej stacyjka lecz zabardzo mnie to nie przekonywało dlatego załoze obrotek diodowy pod 12V. Ale mam dylemat gdzie włozyć stacykę ale "POLAK POTRAFI" - mam nadzieje <rotfl>
"ogoliłem" ramę z ostrych nie potrzebnych wystających blaszek moja kochaną :* szlifierką kątową. Błotnik powędrował nad koło [Tylni] a lampa pod bagaźnik hmm... Mam dylemat. Kolega kupił sobie drynę i dostał pełno części, to co potrzebował wiozł a to co nie... Po krótkich negocjaciach dostałem je za darmo wsród nich było kolanko od pony M 301. Do zrobienia wydechu wykorzystałem te kolanko i wydech od T1 jakos to wygląda choć będzie z Simka bo ze względu na długość dyfuzora ma bardzo nisko Rezonans, Silnik został poddany Gruntownemu "TUNINGOWI". Np...
- Planowanie głowicy 1,5mm
- Gaźnik 15mm i większa dysza króciec razem z gaźnikiem został poddany roztoczeniu.
- Odchudzony tłok
- Podniesione okno ssące o 1mm
- Podniesiony kanał ssący o 1mm
- Nóżki tłoka zcięte o 1,5mm
- Nieco przerobiony układ wydechowy od Rometa 50T1 [019 Dezamet]
- Polerki wszytskiego co się dało itd... <rotfl>
- i zębatka 35z z tyłu...
Lecz przecież Silnik to nie wszytsko ale to nie wątpliwie najciekawszy etap tuningu naszego motoroweru, ale jeśli silnik to diabeł to moto to bestia... Dlatego zabrałem się za tuning nadwozia...np...
- Skrócony podniesiony przedni błotnik
- Lampa przód Chart
- Lampa Tył WSK
- Amory tył WSK
- Kolano z Dryny tłumik od 50T1 resumując "Wydech górny" ];->
- Stopka boczna
- Błotnik tylni al'a StreeT
- Siedzonko Komarka
- Bak Komarka
I inne przeróbki ale to tajemnica xD
Ale oczywiście żeby jakoś to wyglądało, trzeba było omalować motor jakimś tam kolorem bo jak motor jest "koLOLowy" To z reguły jest to postrzegane jako WT
<dokuczacz> Po wizycie w sklepie z farbami wybór oadł, na czerwony Metalic wybuliłem 20zł ale efekt jest widoczny a rama była Czarny Połsyk Jakos to wygląda bo bałem się że będzie za czarny. Układ kolorów:
- Rama + Zawiecha przód - Czarny Połsyk
- Błotniki + Bak Niebieski Metalic
- I inne duperele to czarny kolor jak wyszło ocencie sami...
Celem tych przeróbek, było w jakiś sposób wyróznienie się z tłumu Rometów. Ale nie w sposób, załozenia 100 neonów, lecz zrobieniu czegoś zupełnie innego... Przystosowanie RoMeta do lekkiego terenu leśnego bo 2320 nie jest na Hardakor wiem coś o tym ;( Dlatego motor z odpowiednim zawieszeniem, oponami kołami, i silnikiem jest jak najbardziej na miejscu. Motor nie jest jeszce kompletny brak w nim niektórych elementów dlatego że narazie składam a sporadyczne wizyty w garażu powodują to że składanie jest trochę mizerne chyba każdy wie Szkoła <co jest> Chyba wykończyłem temat, jak co to pisać...gdyby były jakieś pytania...
Galeria Kliknij w obrazek...
BikePics : www.bikepics.com/members/stunter148
-
Kamil - *supporting
- Posty: 952
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 17:55
- Lokalizacja: Rbk/ okolice.
Conqeror napisał(a):Mam być szczery ?? Nie najlepjej to wygląda
Mam być szczery, fatalnie to wygląda
Kamil napisał(a):niż żyletki które zostały wyprodukowane, w hucie po przetopie jego.
Chyba wolałbym się nim ogolić niż jeździć bo z rometa to chyba ma tylko silnik bez zmian
- rolnik1234
- MotoManiak
- Posty: 2234
- Dołączył(a): 12 kwi 2007, o 16:37
Z tyłu błotnik będzie inaczej.A pozatym nie mam juz siły do tego i sprzedam czesci.
[ Dodano: 16 Lut 2008, 19:49 ]
Wnioskuje z waszych wypowiedzi że warto to go było wywalic na złom Teraz załuje każdej złotówki włozonej w ten szrot...
[ Dodano: 16 Lut 2008, 19:49 ]
Wnioskuje z waszych wypowiedzi że warto to go było wywalic na złom Teraz załuje każdej złotówki włozonej w ten szrot...
-
Kamil - *supporting
- Posty: 952
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 17:55
- Lokalizacja: Rbk/ okolice.
Powrót do Nasze pojazdy, o nas
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 442 gości