Komar 2320 coraz bliżej...
Posty: 43
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Komar 2320 coraz bliżej...
Witam Jestem w trakcie restauracji komarka 2320. Kupiłem go od pewnego użytkownika tego forum Ogarek w stanie wizualnym takim sobie Ale chociaż pali na dotyk Sami zobaczcie jakie warunki, przed tą szopą kostkę kładą i mogę sobie tylko pieniek postawić na progu, taboret i skrobać śrubokrętem lakier z pomocą palnika Dość pierdzielenia, czas na zdjęcia
Szopa-rzut ogólny Nie myślcie że to jakiś wielki garaż (tak się wydaje)-Ja stałem na progu drzwi, z lewej widać 1 kąt a z prawej kawałek koła które dotyka do drugiego rogu:
Tutaj "serce" kupione na oldtimerbazarze za 4 dychy z zatartymi łożyskami. Króciec na gaźnik G12(rurka):
Tutaj część ogiera też :
Rama opitolona śrubokręcikiem płaskim o szerokości pół centymetra
Reszta bebechów czekająca na obróbkę na wspomnianym pieńku :
Mój pierwszy kontakt ze sprayem 3 warstwy niby cienkie, ale grubo wyszło, trochę zacieki Ale nie jest źle (chyba) specjalnie jako 1szy go zrobiłem żeby zobaczyć jak to wygląda :
Tutaj już nie ma zacieków bak po 2giej warstwie :
Tutaj stacja lakiernicza dalej stoi nagrobek z datą śmierci z 1923 roku. Przekładany z miejsca na miejsce od dawna. Był jak się tam przeprowadziłem (w sensie nie do szopy ):
Na koniec błotnik, który nie wiem od czego jest-dostałem go razem z częściami do ogierka, na 1szy rzut oka myślałem że to Wierchowina, ale błotnik z napisem Predom Romet. Od czego on jest ? Za mały do ogiera a za duży na drynę. Może od jawki. Na fotce wygląda jakby chrom był zaniedbany ale to złudzenie, w rzeczywistoście jest b. dobrze zachowany
To by było na tyle
Szopa-rzut ogólny Nie myślcie że to jakiś wielki garaż (tak się wydaje)-Ja stałem na progu drzwi, z lewej widać 1 kąt a z prawej kawałek koła które dotyka do drugiego rogu:
Tutaj "serce" kupione na oldtimerbazarze za 4 dychy z zatartymi łożyskami. Króciec na gaźnik G12(rurka):
Tutaj część ogiera też :
Rama opitolona śrubokręcikiem płaskim o szerokości pół centymetra
Reszta bebechów czekająca na obróbkę na wspomnianym pieńku :
Mój pierwszy kontakt ze sprayem 3 warstwy niby cienkie, ale grubo wyszło, trochę zacieki Ale nie jest źle (chyba) specjalnie jako 1szy go zrobiłem żeby zobaczyć jak to wygląda :
Tutaj już nie ma zacieków bak po 2giej warstwie :
Tutaj stacja lakiernicza dalej stoi nagrobek z datą śmierci z 1923 roku. Przekładany z miejsca na miejsce od dawna. Był jak się tam przeprowadziłem (w sensie nie do szopy ):
Na koniec błotnik, który nie wiem od czego jest-dostałem go razem z częściami do ogierka, na 1szy rzut oka myślałem że to Wierchowina, ale błotnik z napisem Predom Romet. Od czego on jest ? Za mały do ogiera a za duży na drynę. Może od jawki. Na fotce wygląda jakby chrom był zaniedbany ale to złudzenie, w rzeczywistoście jest b. dobrze zachowany
To by było na tyle
Ostatnio edytowano 5 maja 2008, o 22:05 przez Johnny Moped, łącznie edytowano 1 raz
Wkleiłem sobie TO do podpisu
-Ogar 200
-CZ 175/487
-Simson S51 b1-3
-Ogar 200
-CZ 175/487
-Simson S51 b1-3
-
Johnny Moped - MotoManiak
- Posty: 1759
- Dołączył(a): 25 lis 2007, o 17:15
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Polak potrafi (mam nadzieję)-restauracja komara 2320 :D
Johnny Moped napisał(a):Na koniec błotnik, który nie wiem od czego jest-dostałem go razem z częściami do ogierka, na 1szy rzut oka myślałem że to Wierchowina, ale błotnik z napisem Predom Romet. Od czego on jest ? Za mały do ogiera a za duży na drynę. Może od jawki. Na fotce wygląda jakby chrom był zaniedbany ale to złudzenie, w rzeczywistoście jest b. dobrze zachowany
To by było na tyle
Od Kadeta ?
-
Arczi - Zwycięzca konkursu
- Posty: 1368
- Dołączył(a): 29 sty 2008, o 22:14
- Lokalizacja: WL
-
pawel615 - MotoManiak
- Posty: 2991
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
- Lokalizacja: za górami za lasami....
- Pochwały: 7
Heh a jaki model? (chodzi mi o komarka)
Ostatnio edytowano 12 lut 2008, o 21:41 przez Johnny Moped, łącznie edytowano 1 raz
Wkleiłem sobie TO do podpisu
-Ogar 200
-CZ 175/487
-Simson S51 b1-3
-Ogar 200
-CZ 175/487
-Simson S51 b1-3
-
Johnny Moped - MotoManiak
- Posty: 1759
- Dołączył(a): 25 lis 2007, o 17:15
- Lokalizacja: Wrocław
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Dzięki, mam nadzieję że go odpalę Coś wał blokuje, chyba będzie silnik miał znowu rozpoławianie celem zobaczenia co jest źle
Wkleiłem sobie TO do podpisu
-Ogar 200
-CZ 175/487
-Simson S51 b1-3
-Ogar 200
-CZ 175/487
-Simson S51 b1-3
-
Johnny Moped - MotoManiak
- Posty: 1759
- Dołączył(a): 25 lis 2007, o 17:15
- Lokalizacja: Wrocław
heh fajny remont a ciekawe od kogo kupileś komara ale przed tobą dłuuuga
droga do skompletowania na oryginał- sam przez to przechodzi moj 232 z 1967
droga do skompletowania na oryginał- sam przez to przechodzi moj 232 z 1967
Żyj i pozwól żyć komarom
PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
-
Aleksander - Zwycięzca konkursu
- Posty: 2127
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 14:33
- Lokalizacja: zaściankowo
- Pojazdy: komar2352 ogar205 komar 232 syrena 105L
Heh w sumie to brakuje lampy przedniej, ogumienia, gaźnika i osłony łańcucha.
Wkleiłem sobie TO do podpisu
-Ogar 200
-CZ 175/487
-Simson S51 b1-3
-Ogar 200
-CZ 175/487
-Simson S51 b1-3
-
Johnny Moped - MotoManiak
- Posty: 1759
- Dołączył(a): 25 lis 2007, o 17:15
- Lokalizacja: Wrocław
Tymi zaciekami sie nie przejmuj, pewnie to tylko inaczej się ułożył lakier i to jest jedynie efekt wizualny, a jak przejedziesz palcem, to nie wyczujesz nierówności. Jak pomalujesz już kolorem właściwym, to nie powinno to być widoczne. Co do malowania kolorem, to postaraj się już nie robić zacieków. Poza tym nawet jak już zrobisz, to w większości przypadków da się je usunąć tak, że niewprawne oko przechodnia nawet się nie zorientuje. Życzę powodzenia i trzymam kciuki, bo szykuje się następna super maszynka.
-
Hinol - MotoManiak
- Posty: 572
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 14:09
- Lokalizacja: Czerwionka-Leszczyny
Dzięki Zostanie farby to odmaluje amory w ogrze, bo je malowałem pędzlem Bo zaczęły rdzewieć i trza było szybko zamalować Ale zedrę do żywego i też bdzie ładny kolor Co do tych zacieków masz rację, nie wyczuwa się ich Ale teraz wiem jak to psikać to nie powinno nic być widać
Wkleiłem sobie TO do podpisu
-Ogar 200
-CZ 175/487
-Simson S51 b1-3
-Ogar 200
-CZ 175/487
-Simson S51 b1-3
-
Johnny Moped - MotoManiak
- Posty: 1759
- Dołączył(a): 25 lis 2007, o 17:15
- Lokalizacja: Wrocław
Ładnie Ci to wychodzi Sądząc po Twoim zaangażowaniu (np. drapanie ramy), można wnioskować, że na drogi wyjedzie kolejny świetny Komarek.
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
Ja mam taki gaźnik, mogę sprzedać.
Jeżeli pomogłem, kliknij POMÓGŁ.
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
-
Tomciosz - Ekspert
- Posty: 4996
- Dołączył(a): 20 kwi 2007, o 13:14
- Lokalizacja: Biała Wielka i Sosnowiec
- Pochwały: 88
- Pojazdy: Ogar 200 Hyundai i30
Dobra robota Johnny Moped. Naprawdę podkład elegancko położony A czym odtłuszczałeś powierzchnie? Benzyną ekstrakcyjną?
- Mateusz
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 3683
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 19:46
- Lokalizacja: WM 6668A
Posty: 43
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Nasze pojazdy, o nas
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 442 gości