Moje: Komar 2350, 232 i Tico

Dział, w którym możesz zaprezentować swoją maszynę oraz siebie samego.

Postprzez Lizard » 12 wrz 2007, o 16:40

Pogratulować mopeda :)
Lizard
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1015
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 15:43
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Pani Kontekstowa » 12 wrz 2007, o 16:40

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Marcek » 12 wrz 2007, o 16:42

Dzięki, ale kilku rzeczy jeszcze brakuje (najpilniejsza jest rączka hamulca i nowa opona z przodu).
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez Lizard » 12 wrz 2007, o 16:47

Ale nie zapominaj jak wyglądał jeszcze całkiem niedawno- dałeś mu nowe życie, a resztę zawsze zdąży się zrobić :P
Lizard
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1015
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 15:43
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Mateusz » 12 wrz 2007, o 17:03

Dokładnie- był o włos od złomu... A teraz wrócił znów na drogi :)
Mateusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 3683
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 19:46
Lokalizacja: WM 6668A

Postprzez Marcek » 20 wrz 2007, o 21:57

W 232 stalo się to samo, co kiedyś w 2350 :evil: Podczas jazdy silnik zgasł, po czym nie dało się obrocić wału. Po wykluczeniu sprzęgła i magneta wyciagnąłem silnik. Po zdjęciu cylindra okazało się, że złamalo się zabezpieczenie sworznia. Szczęście w nieszczęściu, że na cylindrze jest tylko mała, praktycznie niewyczuwalna rysa, w dodatku na samym dole. Po wygładzeniu jej papierem 2000 nie bedzie przeszkadzać (pierscienie i tak nie schodzą tak nisko). Widocznie zabezpieczenie pękło, kiedy tłok był na dole, dlatego zniszczenia są takie małe. Muszę kupić tłok (na nim jest znacznie większe zarysowanie). Ale nie ma tego złego - przy okazji zmienię wał, łożyska, simeringi i będe miał praktycznie nowy silnik :) Do tego polerka skrzyni korbowej, odchudzenie tłoka i być może podniesienie kanalu wydechowego. W końcu klasyk też może być szybki ;) Jednak na kompleksowy tuning T. Sałka się nie zdecyduję, zależy mi też na przyzwoitej wytrzymalości silnika.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez Mateusz » 21 wrz 2007, o 13:04

Miałeś i tak szczęście, że tylko mała ryska na cylindrze powstała.

Ale tak jak piszesz - nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło więc przy okazji zrobisz sobie remoncik silnika 8)
Mateusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 3683
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 19:46
Lokalizacja: WM 6668A

Postprzez Marcek » 21 wrz 2007, o 19:14

Miałem szczęście i to ogromne. Silnik juz rozłożony i umyty, jutro polerka, w poniedziałek przejadę się po nowe części i składam.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez KLINAR » 21 wrz 2007, o 20:28

Marcek napisał(a):najpilniejsza jest rączka hamulca i nowa opona z przodu

jakby cos to mam i raczke hamulca i orginalna opone stomila w bdb stanie ;)
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Marcek » 21 wrz 2007, o 21:33

Na razie cienko z kasą, ale będę pamiętał. Dzięki :)
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez KLINAR » 21 wrz 2007, o 21:47

spoko :)
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Marcek » 25 wrz 2007, o 19:25

Silnik poskładany, Komar zapalił :) Na razie wał ma dość duże opory, na wolnych obrotach gaśnie, ale po lekkim dodaniu gazu wkręca się narawdę błyskawicznie. Trzeba bardzo delikatnie odkrecac manetkę, żeby nie przesadzić z obrotami.
Jest też gorsza wiadomość - na cześci poszło 65 zł, na szczęście wał (120 lub 130 zł) miałem kupiony jeszcze w jesieni. No, ale mam nadzieję, że Komarek się za to odwdzięczy ;)
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez filip32 » 25 wrz 2007, o 19:50

no to kasa ubyła z portfela
Avatar użytkownika
filip32
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 752
Dołączył(a): 8 kwi 2007, o 13:04
Lokalizacja: Brzozów

Postprzez Koner » 25 wrz 2007, o 20:03

Marcek napisał(a):Jest też gorsza wiadomość - na cześci poszło 65 zł, na szczęście wał (120 lub 130 zł) miałem kupiony jeszcze w jesieni. No, ale mam nadzieję, że Komarek się za to odwdzięczy


To podobne wydatki jak ja miałem.A komar przez całe wakacje mi się odwdzięczał :P
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Marcek » 25 wrz 2007, o 22:16

filip32 napisał(a):no to kasa ubyła z portfela


Niestety - i to nie jedyne wydatki jakie teraz miałem :/ Paliwo w samochodzie też sie skończyło. No, ale na razie to chyba tyle wydawania kasy.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4


Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Nasze pojazdy, o nas

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 370 gości