Moje: Komar 2350, 232 i Tico
Co do czego golf 2 to niezawodność mój tato zrobil takim golfem 510000 km motor 1,6 td. tylko pod koniec siadla turbina i zmienil na kolejna dwojeczke 1,6 TD wersja GTD. Zrobil nim 230 tys. i mial wytpadek... na liczniku mial wtedy 360 tys. Teraz ma golfa 3 silnik 1,9 TD w kombi i mowi ze jak by mial zamienic na jakoms 2 z niemiec w dieslu 1.6 to by bez wachania.
-
mlody-93 - MotoManiak
- Posty: 210
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 22:46
- Lokalizacja: Polkowice
Marcek napisał(a):Właśnie o to chodzi - 80% mojego przebiegu to miasto, dlatego auto im mniejsze tym lepsze.
Golf 2 to naprawdę bezawaryjne auto. Na nim zakończyła się era niezawodoności VW. "Trójki" miewały już humory (znam właścicieli "3" z silnikami 1,8 i 1,9TD, często coś jest nie tak). Natomiast "dwójki" mogą jeździć bezawaryjnie setki tysięcy kilometrów. A jeśli jest to wolnossący diesel, to już w ogóle auto nie do zajeżdżenia.
Co do Golfów 2 masz racje. Mój wujek miał takiego właśnie diesla, jak dobrze pamiętam to pojemność 1.7 albo 1.6. Klekotał niemiłosiernie, ale przejechał 500 TYSIĘCY kilometrów bez żadnych remontów (oprócz napraw eksploatacyjnych). Wujek go sprzedał i ktoś na pewno nim jeszcze bije kilometry.
Co do Twoich pojazdów - 2350 zawsze imponował mi pod względem usprawnień i funkcjonalności oraz tym że jest bezawaryjny. Kiedyś to nawet sobie myślałem, że mogliby produkować takie usprawnione wersje komarów jak Twój wiadomo to nie realne ale miałem taką fantazje
232 - moje zdanie o nim znasz, kiedyś jeszcze na starych Motomaniakach, był taki temat o Twoim 232 i tam się wszyscy wypowiadali - ale jako podsumowanie moich wszystkich wypowiedzi powiem że "wyjąłeś go z grobu i dałeś mu drugie życie" - a to się ceni
Co do Tico - kiedyś jechałem jako pasażer i faktycznie "wciska w fotelik" jedyne co mnie nurtuje to wytrzymałość blach, sam zresztą piszesz że są cienkie
- Mateusz
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 3683
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 19:46
- Lokalizacja: WM 6668A
Mateusz napisał(a): Kiedyś to nawet sobie myślałem, że mogliby produkować takie usprawnione wersje komarów jak Twój wiadomo to nie realne ale miałem taką fantazje
Jeśli chodzi o dostępność pozdespołów do takich usprawnień, nie było problemu. Sęk w tym, że wtedy jechali po najmniejszej linii oporu, na zasadzie "po co się męczyć, skoro i tak się sprzeda".
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
Silnik Komara 232 z nowym cylindrem i gaźnikiem:
[img][570:500]http://www.stronamarcina.yoyo.pl/g12.jpg[/img]
[img][570:500]http://www.stronamarcina.yoyo.pl/g12.jpg[/img]
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Powrót do Nasze pojazdy, o nas
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 384 gości