Ogar 200 '90 By Baton [small lifting]
Posty: 19
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Ok...
Zacznijmy
-Części pomalowane wcześniej na biało są znowu niebieski
-Mini, nieschludna, "deska rozdzielcza"
Do rzeczy!
[img][570:480]http://images32.fotosik.pl/219/d22bb8989eead0f3.jpg[/img]
[img][570:480]http://images33.fotosik.pl/220/7c58da313f0e0193.jpg[/img]
[img][570:480]http://images34.fotosik.pl/220/b1395bad32a89566.jpg[/img]
[img][570:480]http://images34.fotosik.pl/224/c7b0d1cc6733434b.jpg[/img]
Na fotach nie ma jeszcze mojego pro elo hajtowego super TJUNINGOWEGO aluma
(sorry za wielkość fot ale coś mi się poprzestawiało w telefonie xD)
[img][570:480]http://images30.fotosik.pl/217/8b2c517802dd2918.jpg[/img]
[img][570:480]http://images23.fotosik.pl/216/cd89496c44765dee.jpg[/img]
To kupiłem se jeszcze nowego tłoka z pierścionkami i uszczelkami pod cylek, głowice... (NIE ZAMONTOWAŁEM!!)
[img][570:480]http://images34.fotosik.pl/259/ce7c0724d1df9586.jpg[/img]
[img][570:480]http://images27.fotosik.pl/216/e574d9ca2566dd94.jpg[/img]
No po przejechaniu łącznie 100km coś sie stało
Odstawiłem ogarka po krótkiej jeździe, idę jutro do garażu i, patrzę, a jemu kopka chodzi z oporem. Tak jakby się ślizgała, ale nie tak jak ze wciśniętym sprzęgłem tylko oporowo...
Pisałem o tym na innym forum, większość ludzi obstawiało na sprzęgło...
Nie chciało mi się męczyć ze sprężynkami tymi przy sprzęgle, więc najpierw rozbieram cylinder i co?
Gdy zdjąłem głowice zobaczyłem opiłki metalu... Okazało się że wypadła zawleczka trzymająca sworzeń tłoka...
Po rozebraniu:
[img][570:480]http://images29.fotosik.pl/218/330c19c6c4cf62df.jpg[/img]
Oględziny:
[img][570:480]http://images27.fotosik.pl/217/6c5697b749d54bf3.jpg[/img] [img][570:480]http://images26.fotosik.pl/218/db0fd1cf409995c3.jpg[/img] [img][570:480]http://images26.fotosik.pl/218/0dd21d51f2cf24da.jpg[/img] [img][570:480]http://images32.fotosik.pl/262/8194653ca0a22f17.jpg[/img]
Nowy cylinder, głowica, tłok:
[img][570:480]http://images23.fotosik.pl/217/c6cbb01ca94ec414.jpg[/img] [img][570:480]http://images27.fotosik.pl/217/d6546f6333c491cd.jpg[/img]
[img][570:480]http://images31.fotosik.pl/262/b3ddc7bea7c571c2.jpg[/img]
[img][570:480]http://images32.fotosik.pl/262/3350d975a32b5aea.jpg[/img]
To se poskładałem wszystko elegancko
Ogarkowi puściłem paliwa, 1 hit ii??!! ODPALIŁ!!
[img][570:480]http://img224.imageshack.us/img224/4864/dsc01090ov7.jpg[/img]
[img][570:480]http://img156.imageshack.us/img156/9117/dsc01097yg0.jpg[/img]
Zacznijmy
-Części pomalowane wcześniej na biało są znowu niebieski
-Mini, nieschludna, "deska rozdzielcza"
Do rzeczy!
[img][570:480]http://images32.fotosik.pl/219/d22bb8989eead0f3.jpg[/img]
[img][570:480]http://images33.fotosik.pl/220/7c58da313f0e0193.jpg[/img]
[img][570:480]http://images34.fotosik.pl/220/b1395bad32a89566.jpg[/img]
[img][570:480]http://images34.fotosik.pl/224/c7b0d1cc6733434b.jpg[/img]
Na fotach nie ma jeszcze mojego pro elo hajtowego super TJUNINGOWEGO aluma
(sorry za wielkość fot ale coś mi się poprzestawiało w telefonie xD)
[img][570:480]http://images30.fotosik.pl/217/8b2c517802dd2918.jpg[/img]
[img][570:480]http://images23.fotosik.pl/216/cd89496c44765dee.jpg[/img]
To kupiłem se jeszcze nowego tłoka z pierścionkami i uszczelkami pod cylek, głowice... (NIE ZAMONTOWAŁEM!!)
[img][570:480]http://images34.fotosik.pl/259/ce7c0724d1df9586.jpg[/img]
[img][570:480]http://images27.fotosik.pl/216/e574d9ca2566dd94.jpg[/img]
No po przejechaniu łącznie 100km coś sie stało
Odstawiłem ogarka po krótkiej jeździe, idę jutro do garażu i, patrzę, a jemu kopka chodzi z oporem. Tak jakby się ślizgała, ale nie tak jak ze wciśniętym sprzęgłem tylko oporowo...
Pisałem o tym na innym forum, większość ludzi obstawiało na sprzęgło...
Nie chciało mi się męczyć ze sprężynkami tymi przy sprzęgle, więc najpierw rozbieram cylinder i co?
Gdy zdjąłem głowice zobaczyłem opiłki metalu... Okazało się że wypadła zawleczka trzymająca sworzeń tłoka...
Po rozebraniu:
[img][570:480]http://images29.fotosik.pl/218/330c19c6c4cf62df.jpg[/img]
Oględziny:
[img][570:480]http://images27.fotosik.pl/217/6c5697b749d54bf3.jpg[/img] [img][570:480]http://images26.fotosik.pl/218/db0fd1cf409995c3.jpg[/img] [img][570:480]http://images26.fotosik.pl/218/0dd21d51f2cf24da.jpg[/img] [img][570:480]http://images32.fotosik.pl/262/8194653ca0a22f17.jpg[/img]
Nowy cylinder, głowica, tłok:
[img][570:480]http://images23.fotosik.pl/217/c6cbb01ca94ec414.jpg[/img] [img][570:480]http://images27.fotosik.pl/217/d6546f6333c491cd.jpg[/img]
[img][570:480]http://images31.fotosik.pl/262/b3ddc7bea7c571c2.jpg[/img]
[img][570:480]http://images32.fotosik.pl/262/3350d975a32b5aea.jpg[/img]
To se poskładałem wszystko elegancko
Ogarkowi puściłem paliwa, 1 hit ii??!! ODPALIŁ!!
[img][570:480]http://img224.imageshack.us/img224/4864/dsc01090ov7.jpg[/img]
[img][570:480]http://img156.imageshack.us/img156/9117/dsc01097yg0.jpg[/img]
Kupie Ogara 200 lub jawe 50!! ŚLĄSK!!
- Baton
- MotoManiak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 23 kwi 2008, o 15:36
- Lokalizacja: Pszczyna
Nie miła sprawa z tym zabezpieczeniem tłoka Mojemu koledze się kiedyś tak stało to cały cylinder był tak zrysowany że z niego już nic nie było A ile już dotarłeś ten nowy cylek ?
-
Konik - MotoManiak
- Posty: 5415
- Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
- Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'
Posty: 19
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Nasze pojazdy, o nas
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 430 gości