Romet 50T1
Posty: 19
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Romet 50T1
Witam! Na początku pochwalę się nowym nabytkiem Jest to Romet 50T1 - silnik 019, 3 biegowy z papierami. Poszukiwania trwały jakieś 2-3 tygodnie, ale w końcu znalazłem. Motor na pierwszy rzut oka nie wyglądał najlepiej. Chodzi mi tutaj o wygląd zewnętrzny: poobdzierany lakier itd. Ale ważne, że silnik chodził jak należy i motor dostawał ładnego kopa. Działał licznik, chociaż był również zamontowany drugi - rowerowy dla dokładniejszego pomiaru prędkości. Po niedługim namyśle zdecydowałem się na jego kupno. Tak romet wyglądał w dniu zakupu:
Jak widzicie oryginalny lakier. Dostałem również komplet oryginalnych kluczy. Teraz trzeba było przystąpić do remontu, odświeżenia jego wyglądu zewnętrzenego. I tak powoli zabrałem się wraz z bratem i kolegą do jego rozbiórki W parę dni wszstko było rozebrane do pojedyńczej częsci i wyczyszczone do gołej blachy:
I pomalowane podkładem. Na baku z prawej strony było małe wgniecenie, więc użyłem trochę szpachli samochodowej i później papieru ściernego:
Później nadszedł czas na malowanie. Farbą jakiej użyłem był RenolakP -kolor czerwony. Używałem pistoletu, żeby był lepszy efekt Z bakiem miałem przygody, chyba ze 3 razy musiałem go myć rozpuszczalnikiem i od nowa malować. Był nawet w piekarniku
Kiedy wszystko było pomalowane, schło a ja mogłem rozebrać silnik i po dokręcać co trzeba, bo podobno silnik nie był robiony już długo, a że się nie psuł to koleś w niego nie zaglądał. Silnik nie wymaga wkładu finansowego, wszystko piękne i sprawne. Jedynie to oleje itp. do wymiany.
Odmalowałem tylne amortyzatory i wychromowałem obręcze kół. Efekt zobaczcie sami:
Motor po remoncie wygląda tak:
Proszę o oceny Niżej wrzucam zdjęcie mojego drugiego sprzętu - Rometa 100 zwany również komarkiem. Fotka jest zrobiona bez narzędziówki z prawej strony, gdyz była wtedy chwilowo zdjęta:
Jak widzicie oryginalny lakier. Dostałem również komplet oryginalnych kluczy. Teraz trzeba było przystąpić do remontu, odświeżenia jego wyglądu zewnętrzenego. I tak powoli zabrałem się wraz z bratem i kolegą do jego rozbiórki W parę dni wszstko było rozebrane do pojedyńczej częsci i wyczyszczone do gołej blachy:
I pomalowane podkładem. Na baku z prawej strony było małe wgniecenie, więc użyłem trochę szpachli samochodowej i później papieru ściernego:
Później nadszedł czas na malowanie. Farbą jakiej użyłem był RenolakP -kolor czerwony. Używałem pistoletu, żeby był lepszy efekt Z bakiem miałem przygody, chyba ze 3 razy musiałem go myć rozpuszczalnikiem i od nowa malować. Był nawet w piekarniku
Kiedy wszystko było pomalowane, schło a ja mogłem rozebrać silnik i po dokręcać co trzeba, bo podobno silnik nie był robiony już długo, a że się nie psuł to koleś w niego nie zaglądał. Silnik nie wymaga wkładu finansowego, wszystko piękne i sprawne. Jedynie to oleje itp. do wymiany.
Odmalowałem tylne amortyzatory i wychromowałem obręcze kół. Efekt zobaczcie sami:
Motor po remoncie wygląda tak:
Proszę o oceny Niżej wrzucam zdjęcie mojego drugiego sprzętu - Rometa 100 zwany również komarkiem. Fotka jest zrobiona bez narzędziówki z prawej strony, gdyz była wtedy chwilowo zdjęta:
Ostatnio edytowano 16 sty 2012, o 23:34 przez voyager2550, łącznie edytowano 2 razy
-
voyager2550 - MotoManiak
- Posty: 67
- Dołączył(a): 20 mar 2008, o 19:35
- Lokalizacja: Podkarpacie
Szybko się z tym uwinąłeś ale wygląda pięknie.tylko trochę szkoda że zmieniłeś ten zielony kolor bo ładnie pasował Motorki super wyglądają,gratuluję takich sprzętów
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Dzięki zapomniałem jeszcze dopisać że wymieniłem wszystkie linki i inne rzeczy które trzeba. Pozostał jeszcze tylni chlapacz bo w żadnym sklepie nie mieli. Tylko dokonać przerejestrowania i jeździć ;D
-
voyager2550 - MotoManiak
- Posty: 67
- Dołączył(a): 20 mar 2008, o 19:35
- Lokalizacja: Podkarpacie
Ja pierdyle niezle.
Kurde niezdalzyles sie nacieszyc motorkeim i juz odrazu remat. Niezle
[ Dodano: 06 Maj 2008, 22:01 ]
A za ile kupiles chrom?
Kurde niezdalzyles sie nacieszyc motorkeim i juz odrazu remat. Niezle
[ Dodano: 06 Maj 2008, 22:01 ]
A za ile kupiles chrom?
SIMSON MODIFY 100%
http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?t=11702
http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?t=11702
-
szeryf1994 - MotoManiak
- Posty: 870
- Dołączył(a): 25 gru 2007, o 22:58
- Lokalizacja: Białystok Podlaskie
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Motor 400, farba jakieś 50 zł, podkład 11 zł x2 czyli 22 zł, chrom 21,50 zł, guma zmiany biegów 2 zł, lusterko8 zł x2 czyli 16 zł, naklejki na bak 6 zł, czarny lakier 23 zł, bezbarwny lakier 13 zł, linki to jakieś 15 zł, koszulki na przewody to grosze 1 zł za metr, nowa świeca, kapturek NGK 10 zł, zabezpieczenie zębatki tył już nie pamiętam silikon do uszczelek. To by było chyba na tyle. Sam remont wyniósł mnie około 195 zł a razem z motorkiem około 595.
Od zeszłego poniedziałku do dzisiaj z przerwami, czyli jakies 5 dni od rana do wieczora. Im lepiej się przyłożysz tym lepszy efekt
Od zeszłego poniedziałku do dzisiaj z przerwami, czyli jakies 5 dni od rana do wieczora. Im lepiej się przyłożysz tym lepszy efekt
-
voyager2550 - MotoManiak
- Posty: 67
- Dołączył(a): 20 mar 2008, o 19:35
- Lokalizacja: Podkarpacie
Niesamowite niecałe 200 zł a motorek dosłownie JAK NOWY ! Jestem pełen podziwu
[ Dodano: 06 Maj 2008, 22:16 ]
Gdzie tak tanio pochromowałeś?
[ Dodano: 06 Maj 2008, 22:16 ]
Gdzie tak tanio pochromowałeś?
///M42B18 136KM
-
marcing17 - MotoManiak
- Posty: 3722
- Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
- Pochwały: 1
- Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe
Idziesz do sklepu z farbami, lakierami i mówisz:
Poproszę chrom w sprayu. Komara nie ruszałem, obręcze już takie ładne były.
Poproszę chrom w sprayu. Komara nie ruszałem, obręcze już takie ładne były.
-
voyager2550 - MotoManiak
- Posty: 67
- Dołączył(a): 20 mar 2008, o 19:35
- Lokalizacja: Podkarpacie
-
adik2109 - MotoManiak
- Posty: 167
- Dołączył(a): 22 lut 2008, o 21:55
- Lokalizacja: Tarnow opolski
Aż ciężko uwierzyć że takim małym kosztem można zrobić takie cudo
A co do chromu w sprayu to pewnie długo nie potrzyma,chyba że to jakiś porządny.
A co do chromu w sprayu to pewnie długo nie potrzyma,chyba że to jakiś porządny.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
A ja mam pecha bo mi działa tylko 1 pierwsze zdjęcie a inne nie Więc ciężko mi to ocenić;(
Jeżeli pomogłem, kliknij POMÓGŁ.
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
-
Tomciosz - Ekspert
- Posty: 4996
- Dołączył(a): 20 kwi 2007, o 13:14
- Lokalizacja: Biała Wielka i Sosnowiec
- Pochwały: 88
- Pojazdy: Ogar 200 Hyundai i30
Posty: 19
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Nasze pojazdy, o nas
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 371 gości