wielu z forumowiczów widziało zdjęcia mojego komara, ale jednak w ostatnich dniach zmienił się trochę, teraz zamieszczam zdjęcia przed poprawkami.
a tak wyglada teraz
Ta deska z przełącznikiem i dwiema diodami włącza i wyłącza podświetlenie licznika.
Z tyłu wymieniłem błotnik i założyłem chlapacz, na ramkę nalepiłem napis www.motomaniacy.com
jutro wrzuce jeszcze nowe zdjecia bo teraz ta torba na bagażniku jest usztywniona, mam zamiar zrobić mu także zdjęcia w ciekawych miejscach Sulechowa
teraz coś o silniku. Więc tak silnik chodzi jak igiełka maksymalnie wyciąga 50 km/h , świeca wygląda po wykręceniu tak
nie była czyszczona, nie ciągnie mi oleju ze skrzyni, mieszanke robię 1:35 komar pali zawsze na pierwszego kopa
Komar Junaka
Komar Junaka
Ostatnio edytowano 27 gru 2013, o 23:45 przez Junak, łącznie edytowano 2 razy
Junak - legenda polskich szos
-
Junak - MotoManiak
- Posty: 866
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
- Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
- Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
No postarales sie komar gicior moglbycs przyblizyc bardziej jak zrobiles ta rurke w tlumiku ? bo wiem ze kiedys sie skarzyles ze ci olej pluje na felge a dzieki tej rurce juz nie, u mnie w 2350 jest tak samo nie wiem czemu w innych moichy komarach tak nie ma
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
więc tak rurke żeby założyć to trzeba najpierw szlifirka sciąć te łączenia tłumika na końcu aby weszła potem dopasowujesz sobie rurkę i wiercisz mała dziurkę i wkręcasz w nią śrubke taką żeby pasowała, potem bierzesz troche wiekszą i ja wkręcasz i powinno sie trzymac, i ostrzegam po moich doświadczeniach nie rób dzióry za blisko brzegu tłumika bo ci może wystrzelić. Jutro wrzuce fotki gdzie dokładnie mam tą dziurę wywierconą
Junak - legenda polskich szos
-
Junak - MotoManiak
- Posty: 866
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
- Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
- Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350
byloby dobrze bo nie skumalem za bardzo moglbys jeszcze zmiezyc suwmiarka rozmiar rurki wewn i zew? bo nie mam w domu raczej czegos takiego a na zlomach pewno cos sie znajdzie tj jakies kolanko od rury czy pod palnikiem to wyginales?Zdzichó napisał(a):więc tak rurke żeby założyć to trzeba najpierw szlifirka sciąć te łączenia tłumika na końcu aby weszła potem dopasowujesz sobie rurkę i wiercisz mała dziurkę i wkręcasz w nią śrubke taką żeby pasowała, potem bierzesz troche wiekszą i ja wkręcasz i powinno sie trzymac, i ostrzegam po moich doświadczeniach nie rób dzióry za blisko brzegu tłumika bo ci może wystrzelić. Jutro wrzuce fotki gdzie dokładnie mam tą dziurę wywierconą
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
nie musisz szukac na złomie to jest miedziana rurka która zakładają do ogrzewania w domach, ona ma chuba średnice 1/2 albo1/4 cala i jest to kolanko 45 stopni a kosztuje około 1,20
Junak - legenda polskich szos
-
Junak - MotoManiak
- Posty: 866
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
- Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
- Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350
oka dzieki jeszcze czekam na foty, pozniej zachacze do sklepu hydraulicznego mysle ze tam to dostane i tez cos takiego wykonamZdzichó napisał(a):nie musisz szukac na złomie to jest miedziana rurka która zakładają do ogrzewania w domach, ona ma chuba średnice 1/2 albo1/4 cala i jest to kolanko 45 stopni a kosztuje około 1,20
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Komarek bardzo ładny, widać że poświęcasz mu dużo czasu. Szczególnie mnie (pozytywnie) zaskoczyła ta podstawka pod rejestracje z adresem forum Przybliż jak to zrobiłeś, ja chce mieć taką sama
Co do spalania mieszanki to u mnie również świeca jest czyściutka i również pali od kopa i również jedzie 50 km/h - czyli masz dobry silnik
Co do spalania mieszanki to u mnie również świeca jest czyściutka i również pali od kopa i również jedzie 50 km/h - czyli masz dobry silnik
- Mateusz
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 3683
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 19:46
- Lokalizacja: WM 6668A
Swietny Widac wlozona prace i wysilek
Skad wzioles te torby ? Ile kosztowaly ?
A pali Ci na kopa nawet jak zimny ? Tzn. odkrecasz kranik i jedziesz ? Bo ja musze ssanie + "potipać" go troche ( ale tylko ja zimny, jak cieply to bez ssania i bez dotykania manetki gazu mozna reka odpalic... )
Skad wzioles te torby ? Ile kosztowaly ?
A pali Ci na kopa nawet jak zimny ? Tzn. odkrecasz kranik i jedziesz ? Bo ja musze ssanie + "potipać" go troche ( ale tylko ja zimny, jak cieply to bez ssania i bez dotykania manetki gazu mozna reka odpalic... )
- Wojteeek
- MotoManiak
- Posty: 2059
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 15:23
Mateusz napisał(a):Szczególnie mnie (pozytywnie) zaskoczyła ta podstawka pod rejestracje z adresem forum Przybliż jak to zrobiłeś, ja chce mieć taką sama
OT! Uwaga- sprzedam "czystą" (bez napisu) ramkę pod motorowerową tablicę. Jeśli ktoś chętny to PW lub GG
- Lizard
- MotoManiak
- Posty: 1015
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 15:43
- Lokalizacja: Łódź
Żdżichu tak trzyamaj komar jest DB stanie u mnie masz 10 poza tym dokup farby i zrób drobne poprawki lakiernicze
Gdzie kupiłeś tak fajna obramówke na rejestracje?
Gdzie kupiłeś tak fajna obramówke na rejestracje?
Żyj i pozwól żyć komarom
PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
-
Aleksander - Zwycięzca konkursu
- Posty: 2127
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 14:33
- Lokalizacja: zaściankowo
- Pojazdy: komar2352 ogar205 komar 232 syrena 105L
ramke na rejstracje zrobił mi dziadek z tych co sa na rejstracje do samochodów wzioł tą od samochodu troche przycioł poskładał włożył dwie blaszki i skręcił, jak będe robił następną to zrobie zdjecia poszczególnych etapów pracy, i powiem że takiej nie idzie nigdzie kupić! albo przynajmniej u mnie w mieście nigdzie nie ma takich. Napis pod ramką wykonałem na papierze samoprzylepnym i po wydrukowaniu okleiłem taśmą żeby przy pierwszym deszczu napis nie zszedł
zdjęcie koncówki tłumika z bliska
jest ona przymocowana jedną śrubką. Teraz aby końcówka naszła na tłumik należy ściąć szlifierką łączenia tłumika(ale nie za dużo żeby się nie rozleciał) na zdjęciu zaznaczone czarnym kółkiem
po ścięciu powinno wyglądać to mniej więcej tak
następnie zakładamy zakupioną przez nas rurkę miedzianą i w odpowiedniej odległości od końca tłumika wiercimy dziurę i dobieramy odpowiednią śrubkę i przykręcamy. Sprawdzamy czy dobrze siedzi i nie lata na boki jak lata na boki można uszczelnić silikonem.
Wykonałem równierz podświetlenie prędkościomierza niebieską diodą oraz deskę rozdzielcząz dwiema diodami która steruje włączeniem lub wyłączeniem podświetlenia
A teraz na koniec pare zdjęć z mojej wczorajszej podrózy
zdjęcie przy znalezionej po drodze syrenie
zdjęcie pod ratuszem miejskim w sulechowie
pod piątym lubuskim pułkiem altylerii
w Sulechowskim parku nowotki
nad stawem
obok trabanta znalezionego koło intermarche
i obok malucha
a propo pytania o torbę kosztowała ona 49 zł i kupiłem je w lidlu
komar pali na kopa ale musi pochodzić chwile żeby mozna było ruszyć
zdjęcie koncówki tłumika z bliska
jest ona przymocowana jedną śrubką. Teraz aby końcówka naszła na tłumik należy ściąć szlifierką łączenia tłumika(ale nie za dużo żeby się nie rozleciał) na zdjęciu zaznaczone czarnym kółkiem
po ścięciu powinno wyglądać to mniej więcej tak
następnie zakładamy zakupioną przez nas rurkę miedzianą i w odpowiedniej odległości od końca tłumika wiercimy dziurę i dobieramy odpowiednią śrubkę i przykręcamy. Sprawdzamy czy dobrze siedzi i nie lata na boki jak lata na boki można uszczelnić silikonem.
Wykonałem równierz podświetlenie prędkościomierza niebieską diodą oraz deskę rozdzielcząz dwiema diodami która steruje włączeniem lub wyłączeniem podświetlenia
A teraz na koniec pare zdjęć z mojej wczorajszej podrózy
zdjęcie przy znalezionej po drodze syrenie
zdjęcie pod ratuszem miejskim w sulechowie
pod piątym lubuskim pułkiem altylerii
w Sulechowskim parku nowotki
nad stawem
obok trabanta znalezionego koło intermarche
i obok malucha
a propo pytania o torbę kosztowała ona 49 zł i kupiłem je w lidlu
komar pali na kopa ale musi pochodzić chwile żeby mozna było ruszyć
Junak - legenda polskich szos
-
Junak - MotoManiak
- Posty: 866
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
- Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
- Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350
Powrót do Nasze pojazdy, o nas
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 389 gości