BMW E30 90' by marcing

Dział, w którym możesz zaprezentować swoją maszynę oraz siebie samego.

Postprzez Operon » 12 cze 2011, o 13:20

Ryder napisał(a):marcing17
Myślę że zarówno twój jak i mój Simson,udowodni połowie forum że dobrze zrobiony Simson jest bezawaryjny :wink:


Co po czymś takim jak żeby to było bezawaryjne trzeba wsadzić ile? 5-6k?
Avatar użytkownika
Operon
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 173
Dołączył(a): 11 kwi 2011, o 18:32
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Pojazdy: CBR 900RR Fireblade

Postprzez Pani Kontekstowa » 12 cze 2011, o 13:20

Pani Kontekstowa
 

Postprzez marcing17 » 12 cze 2011, o 14:02

Jak masz znowu robić wywody ile to trzeba kasy włożyć to lepiej się nie udzielaj. Nie o tym temat, z resztą już było o tym mówione. Kto ile wyłozy to jego sprawa.
///M42B18 136KM
Avatar użytkownika
marcing17
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3722
Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
Pochwały: 1
Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe

Postprzez magneto » 12 cze 2011, o 14:34

marcing17 napisał(a): syntetyk Midland Micro Oil 2T. Polecam, najlepszy olej do paliwa jaki miałem, półsyntetyki castrola i mobila bije na głowe jakością jak i ceną (12 zł 0,5L)

Jak dla mnie g... nie olej w CRka po zalaniu mieszanki na nim zaczeła słabnąć,miałem wraźenie przycierania sie (choc była tyle co po remoncie)
w NSR kumpla ten olej bez mała 2 razy szybciej ubywał w dozowniku niz w przypadku castrola R2.Zreszta cena za siebie mówi sama,tyle to mixol kosztuje. :)
Do kosiarek i innego sprzetu ogrodowego moze tak ale do wyzej krecących i wysiolonych gdzie wystepuja wieksze obciążenia to od razdzam.Simson nie full wiec moze jemu nic nie dzieje się.


marcing17 napisał(a):Jak masz znowu robić wywody ile to trzeba kasy włożyć to lepiej się nie udzielaj. Nie o tym temat, z resztą już było o tym mówione. Kto ile wyłozy to jego sprawa.

Czyli jak kupie simsona za np 1200-1600zł to również bedzie chodził(podobne osiagi) i wyglądał tak jak twój czy Rydera?
Obrazek
Avatar użytkownika
magneto
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1061
Dołączył(a): 20 mar 2008, o 12:52
Lokalizacja: Wola
Pochwały: 2

Postprzez marcing17 » 12 cze 2011, o 14:45

Co do oleju to będę bronił swojego wyboru i tyle, dużo zależy też od regulacji, bo możesz miec najlepszy olej a bedzie coś nie tak to silnik predzej czy poźniej ***.

Z resztą wiecie co? Ja się już tu lepiej nie bede odzywał, bo wystarczy że człowiek zrobi up na forum i sie pochwali sprzetem to już na wejściu zgnoić potraficie. Pokaż jeden z drugim coś zrobione od podstaw własnymi rękoma do stanu lepszego jak z fabryki, no proszę, dalej! Ja czekam. Jak będziesz lepszy do dopiero mi wciskaj że gównem jeżdże.

Powiem tak: Moje pieniądze, mój wysiłek, moja satysfakcja, a wam ch** do tego.

Nara.
///M42B18 136KM
Avatar użytkownika
marcing17
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3722
Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
Pochwały: 1
Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe

Postprzez magneto » 12 cze 2011, o 15:04

marcing17 napisał(a):Co do oleju to będę bronił swojego wyboru i tyle, dużo zależy też od regulacji, bo możesz miec najlepszy olej a bedzie coś nie tak to silnik predzej czy poźniej ***.

Z mojego i znajmocyh doswiadczenia stwierdzam fakty i tak tez wczesniej odpisałem. Od regulacji powidasz moze i tak ,nie przecze ale to nie jest jakaś trudna czynność,wiec zwykle każdy potrafi sobie z tym poradzic ,zreszta sa i serwisówki itp.


marcing17 napisał(a):Z resztą wiecie co? Ja się już tu lepiej nie bede odzywał, bo wystarczy że człowiek zrobi up na forum i sie pochwali sprzetem to już na wejściu zgnoić potraficie

Jeśli to do mnie było,to prosze kolego pokaż mi gdzie Cię czy twojego sprzęta obraziłem.


marcing17 napisał(a):Powiem tak: Moje pieniądze, mój wysiłek, moja satysfakcja


Twój simson naprawde jest nieźle utrzymany Rydera rówież,doprowadzenie do takiej świetności pochłoneło sporo czasu jaki i kosztowało troche,doceniam wasz wkład ,wiec szczerze wątpie aby komuś udało się zmieścić w budżecie 2tys. ze sprzetem taki mniej wiecej jak waszeI o to mi chodziło w poprzednim poście.
Ostatnio edytowano 12 cze 2011, o 15:28 przez magneto, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
magneto
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1061
Dołączył(a): 20 mar 2008, o 12:52
Lokalizacja: Wola
Pochwały: 2

Postprzez Operon » 12 cze 2011, o 15:20

Jak dajesz to do ludzi to licz się z krytyką.
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Avatar użytkownika
Operon
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 173
Dołączył(a): 11 kwi 2011, o 18:32
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Pojazdy: CBR 900RR Fireblade

Postprzez Sławek. » 12 cze 2011, o 22:28

marcing17 zajechana japonia i tak bije wyremontowanego simsona na głowę :facepalm:
Obrazek
Avatar użytkownika
Sławek.
#mod
#mod
 
Posty: 3622
Dołączył(a): 16 lip 2008, o 22:33
Lokalizacja: Kwidzyn, Łódź
Pochwały: 18
Pojazdy: Opel Vectra C 2.8T 169kW 2006r.

Postprzez Ryder » 13 cze 2011, o 09:55

zajechana japonia i tak bije wyremontowanego simsona na głowę :facepalm:

Pod jakim względem?
Avatar użytkownika
Ryder
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2133
Dołączył(a): 23 mar 2008, o 13:02
Lokalizacja: Krotoszyn

Postprzez endek » 13 cze 2011, o 15:33

Ryder napisał(a):
zajechana japonia i tak bije wyremontowanego simsona na głowę :facepalm:

Pod jakim względem?

Chyba pod każdym bo przecie co to za porównanie padaka vs ideał/ :roll:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez kajtkozo » 13 cze 2011, o 17:40

endek powiedziałeś co wiedziałeś... Wątpisz?
A wracając do rzeczywistości to takie są realia, nie porównujmy nawet japończyków i simsonów.
Obrazek
Avatar użytkownika
kajtkozo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2051
Dołączył(a): 22 wrz 2007, o 20:51
Lokalizacja: Łowicz

Postprzez Tomek » 13 cze 2011, o 18:06

Pod względem mocy (chwilowo, bo długo zarżnięty nie wytrzyma) to naprawdę Japonia wypada lepiej (oryginalny Sim), ale jeżeli chodzi o jazdę na co dzień przez dłuższy czas, to Simsony wypadają lepiej. Chyba, obydwa motory będą odremontowane do stanu fabrycznego... Ale wtedy Sim wygrywa kosztami :P
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8664
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Dirksland, NL
Pochwały: 75
Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F

Postprzez endek » 13 cze 2011, o 19:31

polo napisał(a):Ale wtedy Sim wygrywa kosztami

srednio sie z tym zgodze bo np biarac DT czy RD 80 wcale koszty utrzymania nie sa wieksze ,a satysfakcja z jazdy spora ze wzgledu na to ze seria posiada min 10KM,6 biegów i chłodzenie ciecza. 8)

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Tomek12 » 19 cze 2011, o 13:12

Super simson
;)
Avatar użytkownika
Tomek12
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 793
Dołączył(a): 5 sty 2008, o 13:05
Lokalizacja: Rydzyna/Leszno
Pojazdy: Honda Accord VII, Seat Ibiza II FL, Simson SR50

Postprzez buszmen222 » 24 cze 2011, o 12:09

endek napisał(a):np biarac DT czy RD 80 wcale koszty utrzymania nie sa wieksze ,a satysfakcja z jazdy spora

to tak jak nie ma sensu wsadzac 3l V6 do corsy :mrgreen: a jednak jak taka jest to nawet sceptycy sie ogladaja i dopytuja :D czyli ktorko mowiac ZADEN TUNING JEST NIE OPLACALNY, ALE WYJATKOWOSC MAMY ZAPEWNIONA :twisted:
Obrazek
GO GO V6 RANGERS ! :twisted:
Avatar użytkownika
buszmen222
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 413
Dołączył(a): 18 maja 2007, o 18:09
Lokalizacja: Panki

Postprzez Romecik2t » 24 cze 2011, o 16:30

buszmen222 jest sens bo corsa lekka co daje dobry czas na 1/4 mili ;d
POZNAJ HISTORIĘ ORAZ REGULAMIN FORUM.
Dodaj się na mapę! :arrow: Mapa Użytkowników
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Romecik2t
#mod
#mod
 
Posty: 11089
Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
Pochwały: 45

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Nasze pojazdy, o nas

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 482 gości