Co sądzicie co lepsze szlif w oryginalnym czy zestaw 60: http://www.allegro.pl/item514252133_romet_ogar_205_motorynka_cylinder_60cm_dodatki.html
Chciałbym tez żeby wypowiedzieli sie posiadacze 60 czy są dobre?
Jeszcze mam jedno pytanie czy cylinder z 3biega pasuje do 2biega?
Cylinder 60 czy szlif?
Posty: 39
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
-
Danio - MotoManiak
- Posty: 1586
- Dołączył(a): 2 lis 2008, o 21:01
- Lokalizacja: Pruchna
- Pochwały: 3
- Pojazdy: WSK 125 / Fiat 126p
Danio napisał(a):szlif w oryginalnym czy zestaw 60
Oczywiście, że szlif oryginała
Danio napisał(a):Chciałbym tez żeby wypowiedzieli sie posiadacze 60 czy są dobre?
Zależy, ale raczej ich jakość jest marna...
Danio napisał(a):Jeszcze mam jedno pytanie czy cylinder z 3biega pasuje do 2biega?
Tak
Prawo jazdy kat. A - 11.09.2012, kat. B - 27.04.2012
- Pitucha
- *supporting
- Posty: 2522
- Dołączył(a): 2 lis 2007, o 12:23
- Lokalizacja: Okolice Lublina
- Pochwały: 2
- Pojazdy: Peugeot 406 2.0 HDI 90KM
-
Danio - MotoManiak
- Posty: 1586
- Dołączył(a): 2 lis 2008, o 21:01
- Lokalizacja: Pruchna
- Pochwały: 3
- Pojazdy: WSK 125 / Fiat 126p
Nie jest to prawda, nie jest lepszy.
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0
NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0
NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
-
Artur - MotoManiak
- Posty: 4110
- Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
- Lokalizacja: Lubin
-
Danio - MotoManiak
- Posty: 1586
- Dołączył(a): 2 lis 2008, o 21:01
- Lokalizacja: Pruchna
- Pochwały: 3
- Pojazdy: WSK 125 / Fiat 126p
średnica tulei 40mm, pojemność 55,3cm3, nominał 38 i 49,8cm3, ale nie kupuj tego raczej szukaj kogoś kto ci szlif zrobi.
Ja to miałem w swoim romecie, jakość tych zestawów jest dyskusyjna, u mnie to nie chciało chodzić, silnik się przegrzewał a tłok puchł, lepiej kupić nadwymiarowy tłok i szlif zrobić, taniej wyjdzie a efekt o wiele lepszy, ja musiałem kupić, bo miałem gwint zerwany w cylindrze, ale teraz jakbym kupował to bym wziął nominał.
Ja to miałem w swoim romecie, jakość tych zestawów jest dyskusyjna, u mnie to nie chciało chodzić, silnik się przegrzewał a tłok puchł, lepiej kupić nadwymiarowy tłok i szlif zrobić, taniej wyjdzie a efekt o wiele lepszy, ja musiałem kupić, bo miałem gwint zerwany w cylindrze, ale teraz jakbym kupował to bym wziął nominał.
Ostatnio edytowano 3 sty 2009, o 21:14 przez Artur, łącznie edytowano 1 raz
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0
NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0
NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
-
Artur - MotoManiak
- Posty: 4110
- Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
- Lokalizacja: Lubin
Ze szlifem niema problemu 10km od mojego domu jest zakład gdzie szlifują koszt 40zł. Ale tylko tak myślałem żeby kupić 60 ale wszyscy odradzają więc jej chyba nie kupie. Ale zależy mi żeby ktoś co posiada 60 się wypowiedział.
-
Danio - MotoManiak
- Posty: 1586
- Dołączył(a): 2 lis 2008, o 21:01
- Lokalizacja: Pruchna
- Pochwały: 3
- Pojazdy: WSK 125 / Fiat 126p
No to ja to właśnie posiadałem, kiepskie to jest, tłoki puchną, a v-max nie wzrasta, biegnij szybko po szlif i nawet o tym nie myśl. Tłoki są cięższe i moc zamiast wzrastać to spada, po trzykroć odradzam.
Ostatnio edytowano 3 sty 2009, o 22:26 przez Artur, łącznie edytowano 1 raz
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0
NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0
NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
-
Artur - MotoManiak
- Posty: 4110
- Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
- Lokalizacja: Lubin
pisał już o tym conqeror, nie opłaca się, tłok będzie ci puchł i twoja jawa już nie będzie chodzić dobrze, zrób szlif i nic nie kombinuj.
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0
NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0
NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
-
Artur - MotoManiak
- Posty: 4110
- Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
- Lokalizacja: Lubin
Słyszałem że cylinder z 3biega jest lepszy czy to prawda?
prawda, posiada wyższe kanały, króciec ssący o średnicy umożliwiającej montaż gaźnika GM13F oraz kanał wydechowy na kolanko o większej średnicy
Jeszcze mam jedno pytanie czy cylinder z 3biega pasuje do 2biega?
nie dop końca-do silnika S38 i róznych jego wydań-czyli ze stojącym cylindrem o zaokrąglonych żeberkach-nie pasuje ponieważ nie ma jak gaźnika zmieścić.
do tych z pochyłym cylindrem już prawie pasuje, ale ma kanał ssący na większe kolanko-które trzeba razem z tym cylindrem wymienić. gaźnik też przydało by się większy zamontowac, co nie znaczy że oryginalny nie będzie śmigał.
Ze szlifem niema problemu 10km od mojego domu jest zakład gdzie szlifują koszt 40zł.
dolicz do tego cenę dobrego tloka. obecnie tlok ZMD jest praktycznie nieosiągalny, a dobrą jego alternatywą jest tłok Almotu, ale tylko ten droższy (ponieważ almot produkuje dwie serie tłoków-jedne najtańsze tyle warte co chińskie i tajwańskie, oraz druga serię ze wszystkimi oznaczeniami jak na oryginalnych tlokach) te tłoki są tylko nieco cięższe-mają grubsze ścianki, ale nawet bez odchudzania pracują wyśmienicie, nie puchną w żaden sposób, a testowałem je w na prawdę cięzkich warunkach (praktycznienie docierałem-po remoncie wlałem tłuściejszą mieszanke do baku i śmigałem prawie na maxa) pomimo to silnik w żaden sposób nie tracił mocy
takie tłoki można kupić na skuterdebica.hg.pl i kosztuje 15zł, więc nie jest to duży koszt.
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
Dzięki za odpowiedź:
Teraz to sobie przemyślałem przed szlifem chyba skorzystam z oferty Conqeror, potem zrobię szlif i założę gaźnik z sima.
Teraz to sobie przemyślałem przed szlifem chyba skorzystam z oferty Conqeror, potem zrobię szlif i założę gaźnik z sima.
-
Danio - MotoManiak
- Posty: 1586
- Dołączył(a): 2 lis 2008, o 21:01
- Lokalizacja: Pruchna
- Pochwały: 3
- Pojazdy: WSK 125 / Fiat 126p
eee, twoja sprawa i twój wybór
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
Źle zrozumiałem to co napisałeś teraz jak przeczytałem to drugi raz skapowałem się że chodziło w tym o 60.
[ Dodano: 03 Sty 2009, 21:35 ]
marycha_zielarz
Mówisz że te zestawy nie puchną chyba sie jednak skusze na te 60.
[ Dodano: 03 Sty 2009, 21:35 ]
marycha_zielarz
Mówisz że te zestawy nie puchną chyba sie jednak skusze na te 60.
-
Danio - MotoManiak
- Posty: 1586
- Dołączył(a): 2 lis 2008, o 21:01
- Lokalizacja: Pruchna
- Pochwały: 3
- Pojazdy: WSK 125 / Fiat 126p
nie, ja nie pisałem o 60tce tylko o tłoku almotu z forem ZMD
w 60tkach są te tańsze tłoki czyli pospolite gówno, będziesz miał farta to może nie spuchnie.
to były porady dotyczące szlifu
w 60tkach są te tańsze tłoki czyli pospolite gówno, będziesz miał farta to może nie spuchnie.
to były porady dotyczące szlifu
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
Posty: 39
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 420 gości