Tunning t4
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Tunning t4
Witam , Otoz wczoraj tuningowałem swoje kymco agility z 50 cm na 80 cm i po zmianie cylindra cos puka ... Rozrzad jest ustawiony dobrze na 100% , a Pakiet ktory kupilem (tlok pierscienie cylinder, sworzen,), napewno pasuje do tego modelu kymco i motor no cos w nim glosno puka , Wiec co to moze byc? Tak czysto teoretycznie bo nie wiem do czego sie zabierac.. Czy bede musial znowu cos dokupowac ...
- Darekk
- MotoManiak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 26 kwi 2009, o 11:12
-
adrian - MotoManiak
- Posty: 3008
- Dołączył(a): 6 sie 2007, o 08:38
- Lokalizacja: Oświęcim
- Pochwały: 31
- Pojazdy: Audi A7
może zawory walą po denku tłoka??
uszczelka za cienka albo płytkie nacięcia na tłoku w miejscu zaworów lub tłok przekręcony 180st wyjm go i przekręć bo może na któryś zawór jest większy skok i klepie tłoka
uszczelka za cienka albo płytkie nacięcia na tłoku w miejscu zaworów lub tłok przekręcony 180st wyjm go i przekręć bo może na któryś zawór jest większy skok i klepie tłoka
w mym ogarze o jednym garze...
- grzesiekmotur
- MotoManiak
- Posty: 279
- Dołączył(a): 1 gru 2008, o 21:25
- Lokalizacja: !![ZKIW]!!
No troche boje sie do docierac jak tak puka bo bedzie do wymiany glowica tlok i zawory pewnie ... hmm to co mowisz moze byc prawda , lecz ustawilem go napewno dobrze , wedlug strzalki ktora byla na tloku , co do uszczelki ... jak skrobalem stara uszczelke to usunolem troche warsrtwy skrobakiem tego metalu lecz to nawet nei jeden milimetr
- Darekk
- MotoManiak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 26 kwi 2009, o 11:12
to sciągnij natychmiast głowice i zobacz czy sa jakies slady na tłoku lub na zaworach bo tak to kasa pujdzie w błoto
Paweł
Moja stajnia :
Yamaha DT 80 swap 125 4T
Honda Mtx 80 RII
Suzuki DR 50 z Silnikiem WSK 125
Ogar 200 86r
Moja stajnia :
Yamaha DT 80 swap 125 4T
Honda Mtx 80 RII
Suzuki DR 50 z Silnikiem WSK 125
Ogar 200 86r
-
PawelP112 - Przyjaciel forum
- Posty: 661
- Dołączył(a): 23 lut 2008, o 10:54
- Lokalizacja: Łomnica
przy skoku 44mm tłok ma średnicę 38mm przy 80 mamy tłok 48mm. Czyli po 5mm na stronę a to dużo. Wniosek taki, że tłok może walić w głowicę
-
Konrad - Przyjaciel forum
- Posty: 7324
- Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
- Lokalizacja: Lędziny
- Pochwały: 3
możesz sfazować krawędź głowicy tak zeby tłok w nią nie uderzał. Albo ją wymienić na przystosowaną pod 80
-
Konrad - Przyjaciel forum
- Posty: 7324
- Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
- Lokalizacja: Lędziny
- Pochwały: 3
WIĘKSZA POJEMNOŚĆ + DYSZA PODNOSI ZNACZNE MOC A CO ZA TYM IDZIE I PRĘDKOŚĆ BEZ SZKODY DLA SILNIKA
WYMIENIAJĄC CYLINDER NIE TRZEBA ZMIENIAĆ WAŁU JAK I GŁOWICY A TAKŻE NIC NIE TRZEBA PRZERABIAĆ W SILNIKU
PASUJE DO SKUTERKÓW 4 - SUWOWYCH
Cos takiego to jest http://www.allegro.pl/item601018597_tun ... dysza.html
To co jest cholender grane?
WYMIENIAJĄC CYLINDER NIE TRZEBA ZMIENIAĆ WAŁU JAK I GŁOWICY A TAKŻE NIC NIE TRZEBA PRZERABIAĆ W SILNIKU
PASUJE DO SKUTERKÓW 4 - SUWOWYCH
Cos takiego to jest http://www.allegro.pl/item601018597_tun ... dysza.html
To co jest cholender grane?
- Darekk
- MotoManiak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 26 kwi 2009, o 11:12
poprostu sprawdź czy tłok nie udeża o głowicę, np kawałkiem plasteliny obsmaruj krawędzie komory dociśnij kopnij parę razy i już zobaczysz czy tłok wali o nią. Dobrze też zobaczyć jakiego rodzaju jest tłok, czy ma denko płaskie czy lekko wypukłe i jaka jest różnica między obecnym a poprzednim. Na podstawie średnic tłoków i głowicy wszystko będziesz miał na tacy.
-
Konrad - Przyjaciel forum
- Posty: 7324
- Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
- Lokalizacja: Lędziny
- Pochwały: 3
Poczytaj na temat rolek i sprężyny w wariatorze.
Po założeniu innych rolek zyskujesz albo na przyśpieszeniu albo na prędkości maksymalnej ale to już zależy od wagi rolek i twardości sprężyny więc radze dokładniej poczytać bo niezbyt się orientuje.
Po założeniu innych rolek zyskujesz albo na przyśpieszeniu albo na prędkości maksymalnej ale to już zależy od wagi rolek i twardości sprężyny więc radze dokładniej poczytać bo niezbyt się orientuje.
- wojtek278
- MotoManiak
- Posty: 472
- Dołączył(a): 24 sie 2008, o 16:20
- Lokalizacja: Stróża
- Pochwały: 3
a rozrzad dobrze ustawiłes ? bo mi sie wydaje ze o jeden zabek jest zle
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 64 gości