Tunning t4

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

Tunning t4

Postprzez Darekk » 26 kwi 2009, o 11:15

Witam , Otoz wczoraj tuningowałem swoje kymco agility z 50 cm na 80 cm i po zmianie cylindra cos puka ... Rozrzad jest ustawiony dobrze na 100% , a Pakiet ktory kupilem (tlok pierscienie cylinder, sworzen,), napewno pasuje do tego modelu kymco i motor no cos w nim glosno puka , Wiec co to moze byc? Tak czysto teoretycznie bo nie wiem do czego sie zabierac.. Czy bede musial znowu cos dokupowac ... ;/
Darekk
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 26 kwi 2009, o 11:12

Tunning t4

Postprzez Pani Kontekstowa » 26 kwi 2009, o 11:15

Pani Kontekstowa
 

Postprzez adrian » 26 kwi 2009, o 11:23

docierasz go?
For those about to rock, we salute you!
Avatar użytkownika
adrian
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3008
Dołączył(a): 6 sie 2007, o 08:38
Lokalizacja: Oświęcim
Pochwały: 31
Pojazdy: Audi A7

Postprzez grzesiekmotur » 26 kwi 2009, o 11:27

może zawory walą po denku tłoka??
uszczelka za cienka albo płytkie nacięcia na tłoku w miejscu zaworów lub tłok przekręcony 180st wyjm go i przekręć bo może na któryś zawór jest większy skok i klepie tłoka
w mym ogarze o jednym garze...
grzesiekmotur
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 279
Dołączył(a): 1 gru 2008, o 21:25
Lokalizacja: !![ZKIW]!!

Postprzez Darekk » 26 kwi 2009, o 11:49

No troche boje sie do docierac jak tak puka bo bedzie do wymiany glowica tlok i zawory pewnie ... hmm to co mowisz moze byc prawda , lecz ustawilem go napewno dobrze , wedlug strzalki ktora byla na tloku , co do uszczelki ... jak skrobalem stara uszczelke to usunolem troche warsrtwy skrobakiem tego metalu lecz to nawet nei jeden milimetr
Darekk
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 26 kwi 2009, o 11:12

Postprzez PawelP112 » 26 kwi 2009, o 12:28

to sciągnij natychmiast głowice i zobacz czy sa jakies slady na tłoku lub na zaworach bo tak to kasa pujdzie w błoto :wink:
Paweł
Moja stajnia :
Yamaha DT 80 swap 125 4T
Honda Mtx 80 RII
Suzuki DR 50 z Silnikiem WSK 125
Ogar 200 86r
Avatar użytkownika
PawelP112
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 661
Dołączył(a): 23 lut 2008, o 10:54
Lokalizacja: Łomnica

Postprzez Konrad » 26 kwi 2009, o 12:36

przy skoku 44mm tłok ma średnicę 38mm przy 80 mamy tłok 48mm. Czyli po 5mm na stronę a to dużo. Wniosek taki, że tłok może walić w głowicę
Avatar użytkownika
Konrad
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 7324
Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 3

Postprzez PawelP112 » 26 kwi 2009, o 14:35

no Quniuś ma racje tymbardziej jezeli kolega zastosował orginalną głowice
Paweł
Moja stajnia :
Yamaha DT 80 swap 125 4T
Honda Mtx 80 RII
Suzuki DR 50 z Silnikiem WSK 125
Ogar 200 86r
Avatar użytkownika
PawelP112
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 661
Dołączył(a): 23 lut 2008, o 10:54
Lokalizacja: Łomnica

Postprzez Darekk » 26 kwi 2009, o 19:23

Wniosek z tego taki ze co mam zrobic? Bo na aukcji allegro bylo napisane iz nie trzeba nic zmieniac do tego i ze to bedzie pasowac ...
Darekk
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 26 kwi 2009, o 11:12

Postprzez Konrad » 26 kwi 2009, o 19:34

możesz sfazować krawędź głowicy tak zeby tłok w nią nie uderzał. Albo ją wymienić na przystosowaną pod 80
Avatar użytkownika
Konrad
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 7324
Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 3

Postprzez Mody02 » 26 kwi 2009, o 20:59

sie nie dziw ze ci wali, jak masz orginalną głowice, musisz zmienic na taką przystosowaną pod ten cylinder
Mody02
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 177
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 17:13
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez Darekk » 26 kwi 2009, o 21:09

WIĘKSZA POJEMNOŚĆ + DYSZA PODNOSI ZNACZNE MOC A CO ZA TYM IDZIE I PRĘDKOŚĆ BEZ SZKODY DLA SILNIKA

WYMIENIAJĄC CYLINDER NIE TRZEBA ZMIENIAĆ WAŁU JAK I GŁOWICY A TAKŻE NIC NIE TRZEBA PRZERABIAĆ W SILNIKU

PASUJE DO SKUTERKÓW 4 - SUWOWYCH

Cos takiego to jest http://www.allegro.pl/item601018597_tun ... dysza.html

To co jest cholender grane?
Darekk
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 26 kwi 2009, o 11:12

Postprzez Konrad » 26 kwi 2009, o 21:20

poprostu sprawdź czy tłok nie udeża o głowicę, np kawałkiem plasteliny obsmaruj krawędzie komory dociśnij kopnij parę razy i już zobaczysz czy tłok wali o nią. Dobrze też zobaczyć jakiego rodzaju jest tłok, czy ma denko płaskie czy lekko wypukłe i jaka jest różnica między obecnym a poprzednim. Na podstawie średnic tłoków i głowicy wszystko będziesz miał na tacy.
Avatar użytkownika
Konrad
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 7324
Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 3

Postprzez Darekk » 27 kwi 2009, o 22:05

Dalem podklade dystansowa i dziala , ale teraz kurde mam problem bo w sumie nie podnioslo to V maxa skutera tylko jego przyspieszenia , zostal wymieniony cylinder i dysza , co moge zrobic zeby to szybciej jechalo ? Chodzi o skuter 4t
Darekk
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 26 kwi 2009, o 11:12

Postprzez wojtek278 » 27 kwi 2009, o 22:36

Poczytaj na temat rolek i sprężyny w wariatorze.
Po założeniu innych rolek zyskujesz albo na przyśpieszeniu albo na prędkości maksymalnej ale to już zależy od wagi rolek i twardości sprężyny więc radze dokładniej poczytać bo niezbyt się orientuje.
wojtek278
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 472
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 16:20
Lokalizacja: Stróża
Pochwały: 3

Postprzez endek » 27 kwi 2009, o 23:11

a rozrzad dobrze ustawiłes ? bo mi sie wydaje ze o jeden zabek jest zle

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Następna strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 64 gości