[Ogar 205] predkość maksymalna

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

[Ogar 205] predkość maksymalna

Postprzez witexdaw » 10 lip 2009, o 21:19

Cześć! Jak zwiekszyć prędkość ogara 205 chociaż o 10km/h? Jaką zębatke zastosować? Narazie rozwijam prędkość do 45 km/h.
witexdaw
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 18 cze 2009, o 21:30

[Ogar 205] predkość maksymalna

Postprzez Pani Kontekstowa » 10 lip 2009, o 21:19

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Bartezz » 10 lip 2009, o 21:27

witexdaw a ile masz zębów w tylnej zębatce?
Jest:
Scirocco GT '87
Golf I '75 3d 1,1+lpg
Motorynka Pony m301 '87 - od niej się wszystko zaczeło :P
Były:
Polonez 1.5GLE '94
Golf I '80 5d 1.5d
Golf I '79 1,6d - sprzedany
Golf I '83 1,6GTI - rozbity ;/
Golf I '77 1,1 - poszedł na żyletki ;/
Golf II '90 1,3+lpg
Avatar użytkownika
Bartezz
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1049
Dołączył(a): 5 lut 2008, o 17:53
Lokalizacja: Porąbka
Pochwały: 4
Pojazdy: Scirocco GT, Golf I, Motorynka Pony 301, CZ 175

Postprzez witexdaw » 10 lip 2009, o 21:49

Bartezz napisał(a):witexdaw a ile masz zębów w tylnej zębatce?


41 zębów z tylu, jutro sprawdze tą w silniku bo juz jest ciemno i zabardzo nic nie rozkrece, a i tak czeka mnie przepolawianie :P
witexdaw
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 18 cze 2009, o 21:30

Postprzez Bartezz » 10 lip 2009, o 22:32

Jak chcesz mieć szybkiego to do tyłu załóż zębatkę z Komara. Ona ma chyba 35z lub 38z.
Jest:
Scirocco GT '87
Golf I '75 3d 1,1+lpg
Motorynka Pony m301 '87 - od niej się wszystko zaczeło :P
Były:
Polonez 1.5GLE '94
Golf I '80 5d 1.5d
Golf I '79 1,6d - sprzedany
Golf I '83 1,6GTI - rozbity ;/
Golf I '77 1,1 - poszedł na żyletki ;/
Golf II '90 1,3+lpg
Avatar użytkownika
Bartezz
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1049
Dołączył(a): 5 lut 2008, o 17:53
Lokalizacja: Porąbka
Pochwały: 4
Pojazdy: Scirocco GT, Golf I, Motorynka Pony 301, CZ 175

Postprzez Cosworth » 11 lip 2009, o 01:39

Myślę że z przodu będziesz miał 13-stkę..
Jak zmienisz zębadkę to moc i przyszpieszenie się pogorszy to chyba wiesz. Proponuje ci uciąć kolanko, jak jeszcze tego nie zrobiłeś.
Avatar użytkownika
Cosworth
*supporting
*supporting
 
Posty: 350
Dołączył(a): 3 maja 2007, o 20:44
Lokalizacja: Ozorków
Pojazdy: różne

Postprzez P@co » 11 lip 2009, o 11:08

Generalnie do tylu jesli przykrecisz mniejsza zebatke moto pojdzie ci szybciej ale w granicach rozsądku. Nie gwarantujemy Ci jednak ze po wymianie zebatki na mniejsza moto pujdzie ci wiecej bo to juz kwestia stanu silnika czy da rade dokrecic sie na te same obroty. Ja bym polecil Ci zalozyc zebatke z tylu 38-34 zebow i powinno być git. Jak masz kola 19 cali to ni9e zakladaj 34 tylko 38 bo bedzie ciezko z lepszym V-maxem ;)
P@co
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 439
Dołączył(a): 30 sie 2008, o 12:04
Lokalizacja: Ostrowite
Pochwały: 1

Postprzez Bartezz » 11 lip 2009, o 22:03

Cosworth a Ty jakie masz zębatki w swoim T-1?
Jest:
Scirocco GT '87
Golf I '75 3d 1,1+lpg
Motorynka Pony m301 '87 - od niej się wszystko zaczeło :P
Były:
Polonez 1.5GLE '94
Golf I '80 5d 1.5d
Golf I '79 1,6d - sprzedany
Golf I '83 1,6GTI - rozbity ;/
Golf I '77 1,1 - poszedł na żyletki ;/
Golf II '90 1,3+lpg
Avatar użytkownika
Bartezz
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1049
Dołączył(a): 5 lut 2008, o 17:53
Lokalizacja: Porąbka
Pochwały: 4
Pojazdy: Scirocco GT, Golf I, Motorynka Pony 301, CZ 175

Postprzez plaster6 » 12 lip 2009, o 18:32

Bartezz napisał(a):Cosworth a Ty jakie masz zębatki w swoim T-1?


Na 019 silniku 13/35 to mu jest ciężko trochę choć fakt ze 3 biegi ,jak byś miał cylek przerobiony na 4 kanały to byś wtedy porządził,jeśli standard to proponuje 13/38(55km/h) ...efekt ten sam a nie stracisz tyle na mocy.
plaster6
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 576
Dołączył(a): 29 lut 2008, o 20:27
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez Bartezz » 12 lip 2009, o 18:41

plaster6 no właśnie ja w swoim 019 mam 13/35 ale mam 17' koła i trochę ciężko się z miejsca rusza ale za to jest szybki. Jak będę miał trochę kasy to kupię 38z na tył i dzięki temu zyskam trochę na mocy nie tracąc zbytnio na prędkości.
Jest:
Scirocco GT '87
Golf I '75 3d 1,1+lpg
Motorynka Pony m301 '87 - od niej się wszystko zaczeło :P
Były:
Polonez 1.5GLE '94
Golf I '80 5d 1.5d
Golf I '79 1,6d - sprzedany
Golf I '83 1,6GTI - rozbity ;/
Golf I '77 1,1 - poszedł na żyletki ;/
Golf II '90 1,3+lpg
Avatar użytkownika
Bartezz
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1049
Dołączył(a): 5 lut 2008, o 17:53
Lokalizacja: Porąbka
Pochwały: 4
Pojazdy: Scirocco GT, Golf I, Motorynka Pony 301, CZ 175

Postprzez plaster6 » 12 lip 2009, o 19:10

Bartezz napisał(a):plaster6 no właśnie ja w swoim 019 mam 13/35 ale mam 17' koła i trochę ciężko się z miejsca rusza ale za to jest szybki. Jak będę miał trochę kasy to kupię 38z na tył i dzięki temu zyskam trochę na mocy nie tracąc zbytnio na prędkości.


Ja w moim mam 19cali kola i zrobiłem pewna modyfikacje,12/35 efekt tez sam prawie co 13/38...choć musiałem się trochę naprodukować żeby znaleźć zębatkę 12z do 019.
plaster6
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 576
Dołączył(a): 29 lut 2008, o 20:27
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez simek106 » 14 wrz 2009, o 20:19

ja mam 13/33 na 60ccm nowy wał ,,wypełniany+łożysko igiełkowe...i zamykam licznik bez problemu! 60 a z górki 63km/h a na wolnych obr jest i tak silny a nikt nie wierzy w to.... 8)
<--simek106-Marcin

Mój Simson S61 i inne moje motorki: Zapraszamy do zaprezentowania pojazdu w forumowym serwisie - www.MotoAlbum.pl  ,Rom...Ogar,200/18359">  Zapraszamy do zaprezentowania pojazdu w forumowym serwisie - www.MotoAlbum.pl  ,Rom...Ogar,200/18359

WARA! OD DDR'a i ZMD!!! OCALIĆ OD ZAPOMNIENIA!!!
Avatar użytkownika
simek106
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 16:36
Lokalizacja: Góra k.Leszna

Postprzez rometrider » 15 wrz 2009, o 14:22

mam w kadecie zebatke z przodu 13z ile zebów miala oryginalna bo jest na dotarciu (nowy cyl) i troche ciezko ruszyc
rometrider
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 595
Dołączył(a): 3 lut 2009, o 09:18
Lokalizacja: Łaszczów
Pochwały: 2

Postprzez simek106 » 19 wrz 2009, o 15:07

oryginalnie 12z.
<--simek106-Marcin

Mój Simson S61 i inne moje motorki: Zapraszamy do zaprezentowania pojazdu w forumowym serwisie - www.MotoAlbum.pl  ,Rom...Ogar,200/18359">  Zapraszamy do zaprezentowania pojazdu w forumowym serwisie - www.MotoAlbum.pl  ,Rom...Ogar,200/18359

WARA! OD DDR'a i ZMD!!! OCALIĆ OD ZAPOMNIENIA!!!
Avatar użytkownika
simek106
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 16:36
Lokalizacja: Góra k.Leszna

Postprzez Mariusz » 19 wrz 2009, o 15:21

hmmm komarkiem na kołach 19 cali można było spokojnie jeździć na przełożeniu 13/35 i jakoś jechał, Vmax 5 dych gwarantowany, po drobnych korektach i zmianie osprzętu cisnął 65 na tym przełożeniu. Myślę że jakbym miał cylek w dobrym stanie a nie taki wypruty jak miałem to by pocisnął jeszcze troche więcej (a przedw wszystkim lepiej by się zbierał) Jeśli chodzi o romecika z kanciastym silnikiem dwubiegowego to powinna być jeszcze wyższa prędkość bo dokręca sie przecież do wyższych obrotów niż komar, jeśli chodzi o trzybiegowego romecika to już wogóle super bo mamy 3 biegi więc można dać mulące przełożenie a i tak moto sie wyciągnie.
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska


Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 201 gości