dysza tiuning w sklepie ??
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
dysza tiuning w sklepie ??
mam pytanie czy dostane dysze tom większom do tiuningu do rometa w sklepie z takimi częściami ????? czy tylko na allegro
-
lukpc1 - MotoManiak
- Posty: 395
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 19:57
- Lokalizacja: Raków k. staszowa woj. Św
Popytać się zawsze można, ale myśle ze te z allegro robi jakiś prywaciaż i ciężko je bedzie dostać w przeciętnym sklepie automoto. Albo możesz jeszcze iść do zerarmistrza się spytać czy by ci nie rozwiercił starej. Koszty byłyby niewielkie a efekt taki sam
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Alonzo napisał(a):takie dysze daja nieiwelkie efekty a czasem moze nawet go zalewac, nie wiem czy oplaca sie bawic w takie cos
Alonzo dobrze mówi może go zalewać.Lepiej kupić jakiś lepszy gaźnik.Oczywście mam na myśli k60b.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Ale gaźnik od simsona trzeba trochę przerobić żeby wszedł, ale daje niezłe efekty.Poprostu komar dostaje kopa.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Ta niby tuningowa dysza powoduje w najlepszym przypadku "tylko" duże zużycie paliwa, w najgorszym - ciągłe zalewanie silnika. Tak więc - nie polecam.
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
Jeśli ktoś naprawdę chce poprawić osiągi to twierdzę tak jak pisze Alonzo że zmiana dysz i stożek nie są wystarczające.Jak już się za coś takiego bierzemy to trzeba praktycznie zrobic kilka rzeczy ,żeby to wszystko dobrze działało.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Dokładnie tak jak piszecie. Zamiast bawić się w tuningowe dysze itp. lepiej zainwestować w gaźnik od mocniejszego motoroweru np. Simson.
Co prawda jest trochę roboty z jego przerabianiem, ale jeżeli masz pilnik i nie masz dwóch lewych rąk to spokojnie sobie sam dopasujesz. Jeżeli natomiast boisz się, że coś spartaczysz, oddaj gaźnik z cylindrem do jakiegoś zakładu, gdzie szlifują np. głowice. Za niewielką opłatę będziesz miał bardzo dobrze dopasowany gaźnik od Simsona w swoim Romecie.
Co prawda jest trochę roboty z jego przerabianiem, ale jeżeli masz pilnik i nie masz dwóch lewych rąk to spokojnie sobie sam dopasujesz. Jeżeli natomiast boisz się, że coś spartaczysz, oddaj gaźnik z cylindrem do jakiegoś zakładu, gdzie szlifują np. głowice. Za niewielką opłatę będziesz miał bardzo dobrze dopasowany gaźnik od Simsona w swoim Romecie.
-
kapsel - MotoManiak
- Posty: 239
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 17:10
- Lokalizacja: Łódź
Sama dysza spowoduje to że proporcje paliwa i powietrza nie będą się zgadzać a przez to będzie strata mocy. Nie wiem z kąd takie twierdzenie: "więcej paliwa-więcej mocy" jeśli była by to prawda to po cholera jakieś dysze niech se leci prosto rurka do silnika, dysze są po to żeby ograniczyć przepływ paliwa tak aby proporcje były idealne silnik wtedy uzyskuje najlepsze osiągi i małe spalanie.
- Ktoś34234
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 169 gości