Polerka silnik Romet

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

Postprzez Adamas1 » 21 lis 2009, o 19:21

o chłopie.... tak mnie twój silnik zaczarował, że zimom biore się za swojego 019.... wykręcam z ramy spuszczam olej, myje i czyszcze na dworze, biore do mojego pokoju i heja.... odkręcam gaźnik, głowice cylek, wyczyszcze pożądnie kolanko, zaleje świerzym olejem...


Keradxxz napisał(a):240-350-600-800-1500-2000



ile mi zejdzie tego papieru na silnik 023??? jeszcze przeczytałem gdzieś na forum żeby 2500 kupić.... no i jaką paste najbardziej polecasz??? tania i w miare dobra :]
Adamas1
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1734
Dołączył(a): 5 lip 2009, o 09:22
Lokalizacja: okolice Chojnic
Pojazdy: 2x OGAR 200, OGAR 205, Komar 2350, Delta, rower Goplana 1966

Postprzez Pani Kontekstowa » 21 lis 2009, o 19:21

Pani Kontekstowa
 

Re: Polerka silnik Romet

Postprzez maaniu » 28 paź 2011, o 10:28

automax lub tempo
Obrazek
Avatar użytkownika
maaniu
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 6 wrz 2011, o 16:43
Pojazdy: Motorynka

Polerka silnik Romet

Postprzez dieludolfs » 28 paź 2011, o 22:53

No to Adamas1, w kocu po 2 latach możesz się brać za polerkę :D
Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 8314
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 41
Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell

Polerka silnik Romet

Postprzez Keradxxz » 30 paź 2011, o 23:50

Witam.
I jak wam idzie polerowanie ???
Podjął się ktoś ?
Jeśli tak to zapodajcie foty.
Ja chciałbym was poinformować ,że po dwóch latach polerka wciąż się trzyma idealnie, tylko od razu mówię motocykl nie miał praktycznie kontaktu z wodą. Ciepły i słoneczny dzień komarka wyciągam i pyrkam sobie po wsi :D Garażowany jest w domu po dziadku.
Avatar użytkownika
Keradxxz
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 5 wrz 2009, o 10:14
Lokalizacja: Kęty
Pojazdy: Jawa cz350, Ogar 205, Wsk 175(wiatr), Hercules sachs ultra 80 AC, Simson s51

Polerka silnik Romet

Postprzez dieludolfs » 30 paź 2011, o 23:53

Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 8314
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 41
Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell

Polerka silnik Romet

Postprzez Keradxxz » 31 paź 2011, o 00:06

Ale ale stary temat :P
Avatar użytkownika
Keradxxz
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 5 wrz 2009, o 10:14
Lokalizacja: Kęty
Pojazdy: Jawa cz350, Ogar 205, Wsk 175(wiatr), Hercules sachs ultra 80 AC, Simson s51

Polerka silnik Romet

Postprzez moreno33 » 1 lis 2011, o 16:39

Ile utrzymuje się taki efekt po polerce?
Avatar użytkownika
moreno33
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 171
Dołączył(a): 25 paź 2011, o 18:20
Lokalizacja: ŚLĄSK/Sosnowiec
Pojazdy: Mińsk 125 '89

Polerka silnik Romet

Postprzez Tomek » 1 lis 2011, o 17:25

może nawet parę lat jeżeli dobrze pielęgnujesz :)
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8664
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Dirksland, NL
Pochwały: 75
Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F

Re: Polerka silnik Romet

Postprzez Keradxxz » 1 lis 2011, o 20:02

moreno33 napisał(a):Ile utrzymuje się taki efekt po polerce?

O dwa posty wyżej.
To wszystko zależy gdzie trzymasz motocykl czy ma kontakt z wodą itd.

Ja komarkiem z ,,lusterkami'' jeżdżę rekreacyjnie tylko w ciepłe dni.
Nie polecam robienie polerki komuś kto jeździ np. do pracy codziennie bez względu na pogodę
bo praca poświęcona na czyszczeniu pójdzie na marne, no chyba , że co jakiś czas weźmie szmatkę, pastę i poszoruje troszkę.
Avatar użytkownika
Keradxxz
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 5 wrz 2009, o 10:14
Lokalizacja: Kęty
Pojazdy: Jawa cz350, Ogar 205, Wsk 175(wiatr), Hercules sachs ultra 80 AC, Simson s51

Polerka silnik Romet

Postprzez Marek.K. » 2 lis 2011, o 17:02

ale wypolerowana powierzchnia takze gorzej oddaje ciepło, wieć w upało mzoę się zagotować silnik :D
FSO Polonez to jest to :D
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew :D
Avatar użytkownika
Marek.K.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 8494
Dołączył(a): 13 lut 2009, o 17:36
Lokalizacja: Winda, NKE
Pochwały: 16
Pojazdy: Pare Komarów :D

Polerka silnik Romet

Postprzez dieludolfs » 2 lis 2011, o 17:53

Wytłumacz dlaczego :>
Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 8314
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 41
Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell

Polerka silnik Romet

Postprzez Keradxxz » 2 lis 2011, o 18:05

No bez przesady :P Jak ktoś katuje motor to nawet najlepsze chłodzenie nie pomoże.
A jak ktoś tak jak ja jeździ spokojnie, delikatnie ,gazu daje mało wiec raczej się nie przegrzeje :)
Avatar użytkownika
Keradxxz
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 5 wrz 2009, o 10:14
Lokalizacja: Kęty
Pojazdy: Jawa cz350, Ogar 205, Wsk 175(wiatr), Hercules sachs ultra 80 AC, Simson s51

Re: Polerka silnik Romet

Postprzez Keradxxz » 2 lis 2011, o 18:15

dieludolfs napisał(a):Wytłumacz dlaczego :>


Wytłumaczyć można na przykładzie budynków.
Budynek jak się otynkuje to potem robi się taką hmm... szorstką powierzchnie i ściany po deszczu szybciej wyschną dlatego , że szorstka ściana daje wiatru opór i lepiej się wietrzy.... a jak jest gładka powierzchnia to spokojnie wiatr przewiewa. heh dobrze to wytłumaczyłem ?? :P
Avatar użytkownika
Keradxxz
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 5 wrz 2009, o 10:14
Lokalizacja: Kęty
Pojazdy: Jawa cz350, Ogar 205, Wsk 175(wiatr), Hercules sachs ultra 80 AC, Simson s51

Polerka silnik Romet

Postprzez Kfas » 2 lis 2011, o 19:31

Keradxxz napisał(a):zorstką powierzchnie i ściany po deszczu szybciej wyschną dlatego , że szorstka ściana daje wiatru opór i lepiej się wietrzy.... a jak jest gładka powierzchnia to spokojnie wiatr przewiewa

równie dobrze można by powiedzieć że od gładkiej ściany deszcz się odbija...a od szorstkiej nie... :roll:

Na temat polerowania i przegrzewania sie silników chodzą różne słuchy... jedni mówią że porowata powierzchnia oddaje lepiej ciepło ... inni się sugerują tylko tym iż porowata utrzymuje w sobie lepiej zabrudzenia... w jednym i drugim jest troche racji... no ale niech ktoś teraz powie... jeździcie z zawrotnymi prędkościami komarkami czy czymś żeby go przegżać ? wydaje mi się ze jesłi polerujesz to tylko po to by cieszyło to oko innych i twoje.... i tak jak napisał Keradxxz,
Keradxxz napisał(a):Jak ktoś katuje motor

bądź używa go jako pojazdu użytkowego to nie trudno o to...
Kfas
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 143
Dołączył(a): 5 maja 2011, o 20:18
Pochwały: 1

Polerka silnik Romet

Postprzez Keradxxz » 2 lis 2011, o 21:53

Kfas napisał(a): inni się sugerują tylko tym iż porowata utrzymuje w sobie lepiej zabrudzenia...

A brud może izolować dopływ zimnego powietrza.
Także można patrzeć w ten sposób ,że silnik po polerce nie ma żadnego brudu, tlenków itp. tylko czyste aluminium i powietrze ma bezpośredni kontakt .
Pogromcy mitów muszą to sprawdzić :P
Avatar użytkownika
Keradxxz
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 5 wrz 2009, o 10:14
Lokalizacja: Kęty
Pojazdy: Jawa cz350, Ogar 205, Wsk 175(wiatr), Hercules sachs ultra 80 AC, Simson s51

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 271 gości