Tuning Rometa Ogara 200

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

Tuning Rometa Ogara 200

Postprzez barti3212 » 28 gru 2009, o 19:44

:)

[ Dodano: 28 Gru 2009, 18:45 ]

jak zrobic zeby ogar 200 jechał np 80 km/h ???
Avatar użytkownika
barti3212
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 27 gru 2009, o 20:00

Tuning Rometa Ogara 200

Postprzez Pani Kontekstowa » 28 gru 2009, o 19:44

Pani Kontekstowa
 

Postprzez krystianek93 » 28 gru 2009, o 20:11

odrazu moze 100 km/h
krystianek93
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 136
Dołączył(a): 27 mar 2009, o 10:45
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Marek.K. » 28 gru 2009, o 20:22

wyciągnij dławik z tłumika
FSO Polonez to jest to :D
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew :D
Avatar użytkownika
Marek.K.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 8494
Dołączył(a): 13 lut 2009, o 17:36
Lokalizacja: Winda, NKE
Pochwały: 16
Pojazdy: Pare Komarów :D

Postprzez Michaus » 28 gru 2009, o 20:41

barti3212 ja znam sposób na to search.php tutaj jest opisany.
Avatar użytkownika
Michaus
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 768
Dołączył(a): 14 paź 2009, o 20:48

Postprzez Hudini123 » 28 gru 2009, o 22:30

Marek.K. napisał(a):wyciągnij dławik z tłumika

a co tam wyrwij cały tłumik i jest o tym pełno postów o tym wystarczy poszukać.
Oryginalne osłony na nogi do komara Nabyte : D
Avatar użytkownika
Hudini123
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 176
Dołączył(a): 9 gru 2009, o 19:48
Lokalizacja: Zgorzelec/Goerlitz/Olsztyn
Pojazdy: Kosmiczne Kalesony

Postprzez Konik » 28 gru 2009, o 23:54

Marek.K. napisał(a):wyciągnij dławik z tłumika

I zesłabnie i będzie wolniejszy :roll: Jak coś to odblokuj wydech, ale zyskasz jedynie trochę na mocy.
Obrazek
Avatar użytkownika
Konik
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 5415
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'

Postprzez Hudini123 » 29 gru 2009, o 02:01

co ja bym zrobił
1.Plan Głowicy
2.Dowiercić kanały
3.Kupić jakąś dobrą świece(Iskra lub Champion NGK- nie polecam)
To MOŻE ci da od 5-9 km/h i ciut mocy
Ale niech się inni ludzie wypowiedzą.
A i ogar nie poleci ci nigdy 80 chyba że włożysz silnik do simaka.
Oryginalne osłony na nogi do komara Nabyte : D
Avatar użytkownika
Hudini123
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 176
Dołączył(a): 9 gru 2009, o 19:48
Lokalizacja: Zgorzelec/Goerlitz/Olsztyn
Pojazdy: Kosmiczne Kalesony

Postprzez barti3212 » 30 gru 2009, o 12:11

można tez włożyc cylinder 60 ccm do niego może będzie miał lepsze osiągi
Avatar użytkownika
barti3212
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 27 gru 2009, o 20:00

Postprzez Michaus » 30 gru 2009, o 12:30

barti3212 ile ty masz lat kolego?? napisałem ci wyżej że jest wiele tematów wystarczy poszukać...Najlepiej poszukaj sobie artykułu Tomasza Sałka.
Avatar użytkownika
Michaus
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 768
Dołączył(a): 14 paź 2009, o 20:48

Postprzez adrian » 30 gru 2009, o 13:48

można tez włożyc cylinder 60 ccm do niego może będzie miał lepsze osiągi

nie polecam te wspułszesne 60 sa gorsze od czeskich 50 jak juz to szlif 50 na 60.

1. Plan głowicy (daje więcej mocy niż myślicie) o 2,5mm
2. Przeróbka kanałów
3. Rozwiercić króciec (to co łączy cyl z gaźnikiem) http://brezniewmoto.republika.pl/IMG_0042_Small.jpg

4. Zmodernizować wydech albo dać spawak
5. Odchudzić i przerobić tłok
6 Najlepiej zastosować oryginalny sworzeń (te nowe są cięższe o 20g)
7 Większy gaźnik np. z WSK albo rozwiercić Jikova na 18mm
8 Zapłon ustawiony perfekt.

Na tych przeróbkach ogar powinnien osiągac 75-80km/h
For those about to rock, we salute you!
Avatar użytkownika
adrian
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3008
Dołączył(a): 6 sie 2007, o 08:38
Lokalizacja: Oświęcim
Pochwały: 31
Pojazdy: Audi A7

Postprzez Hudini123 » 31 gru 2009, o 00:11

adrian napisał(a):Na tych przeróbkach ogar powinnien osiągac 75-80km/h

Nie no tyle to nie pojedzie ja myśle że góra 70km/h
Oryginalne osłony na nogi do komara Nabyte : D
Avatar użytkownika
Hudini123
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 176
Dołączył(a): 9 gru 2009, o 19:48
Lokalizacja: Zgorzelec/Goerlitz/Olsztyn
Pojazdy: Kosmiczne Kalesony

Postprzez Neverhood » 31 gru 2009, o 00:49

Jak dzieci. I zawsze popełniacie ten sam błąd. Po jasną czarnawą zwiększać moc pojazdu, to jest rozwiązanie od d... strony. Słabiutki komarek z silnikiem 1.5 KM jest w stanie spokojnie osiągnąć prędkość 100km/h. Od lat wiadomo, że motocykle mają słabe hamulce, wręcz spowalniacze (tak, te wyścigowe również). Taniutki fiat panda bije na łeb i szyje te wszystkie lytrowe ścigacze w hamowaniu. Kolejną sprawą, o której jak zwykle wszyscy zapominają to jest aerodynamika. Motocykl produkowanie seryjny jest beznadziejnym przypadkiem. Cegła postawiona na 2 kołach lub przystanek autobusowy ma wręcz taką samą kiepską aerodynamikę.

Jeśli chcecie bić rekordy prędkości to najpierw obudujcie swoje pojazdy. I tu kolejna sprawa , to nie ma być owiewka , która wam się podoba bo wygląda .... to ma być działające! Opony! Do jasnej ciasnej opona do komarka waży 3 kg, do roweru przy takim rozmiarze 0.5 kg to już dużo :wink: Ale o tym tjunerzy w całym katolandzie zapominają. A środowisko dzieciaków przy skuterach, motorowerach to już w ogóle. " OOOo ja to mam super maszynę bo wyciąga 67 km/h , a ty masz złom bo jedzie tylko 65 km/h . ha ha ha "

Od biedy można zrobić skorupę z kartonu , listew sosnowych i zmienić przełożenie napędu. Takie coś wystarczy by zablokowanym ogarem 200 wyprzedzić jakąś mz 150.

odsyłacze np.
http://craigvetter.com/pages/470MPG/Last%20Vetter%20Fairing.html
http://www.velomobiel.nl/allert/Recumbent%20motorbike.htm
Neverhood
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 12 lut 2009, o 22:25
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez adrian » 31 gru 2009, o 10:49

Hudini123 napisał(a):adrian napisał:
Na tych przeróbkach ogar powinnien osiągac 75-80km/h

Nie no tyle to nie pojedzie ja myśle że góra 70km/h


70 to ciągnie mój bez gaźnika i spawaka (jak jest zimny a tak to 68km/h)

a i na 50 z modyfikowanymi kanałami
For those about to rock, we salute you!
Avatar użytkownika
adrian
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3008
Dołączył(a): 6 sie 2007, o 08:38
Lokalizacja: Oświęcim
Pochwały: 31
Pojazdy: Audi A7

Postprzez Konik » 31 gru 2009, o 11:53

Mi seryjna jawa wyciągała 65km/h, więc jak najbardziej te 75km/h wyciągnie po modach.
Obrazek
Avatar użytkownika
Konik
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 5415
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'

Postprzez batagur » 31 gru 2009, o 12:06

Zmień mistrzu przełożenia, będzie słaby ale będzie zasuwał prosta banalna sprawa. A jak chcesz to zrób sobie stawidło, zmień tuleje, dorób dodatkowe kanały itp to się fajnie mówi ale jaki jest sens robić to w ogarze + kogo na to stać?

A cylinder TUNING FULL MEGA WYPAS MOC I SUPER DYSZA 60ccm to już masakra jak to widze.
batagur
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 543
Dołączył(a): 16 kwi 2007, o 16:59
Lokalizacja: z Bielska - Białej
Pochwały: 1

Następna strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 150 gości