Mocniejsza WSk 125

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

Postprzez Michaus » 1 sty 2010, o 20:42

ukasz0321 napisz konkretnie o co chodzi i co zamierzasz osiągnąć/zrobić bo widzę że kombinujerz nad czymś czego i tak nie zrobisz a nie masz wogóle pojęcia żadnego..
Avatar użytkownika
Michaus
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 768
Dołączył(a): 14 paź 2009, o 20:48

Postprzez Pani Kontekstowa » 1 sty 2010, o 20:42

Pani Kontekstowa
 

Postprzez kewin » 2 sty 2010, o 22:45

Jeśli chodzi ci o moc (stunt) to zaloz zaplon od jawki zebatke 11 lub 12 z jawki i 55 tez z jawki !!

do stuntu wystarczy
WSK MZ KOMAR ROMET JAWKA SIMSON
Obrazek
Avatar użytkownika
kewin
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 233
Dołączył(a): 25 maja 2007, o 20:07
Lokalizacja: Warsaw

Postprzez ukasz0321 » 2 sty 2010, o 23:25

kewin napisał(a):Jeśli chodzi ci o moc (stunt) to zaloz zaplon od jawki zebatke 11 lub 12 z jawki i 55 tez z jawki !!

Ale chyba ta zębatka 55 zębów od jawki nie będzie pasować do koła od wsk. Bo ta z przodu to wiem bo już sprawdzałem i pasuje.
ukasz0321
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 9 gru 2009, o 21:34
Lokalizacja: Końskie

Postprzez Michaus » 2 sty 2010, o 23:31

Można kupić oryginalną 55z do wsk-i
Avatar użytkownika
Michaus
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 768
Dołączył(a): 14 paź 2009, o 20:48

Postprzez Garry1 » 3 sty 2010, o 12:58

Ja w swojej wsce mam zębatke 11 na silniku, i samą krzywkę zamiast magneta, oczywiście do tego akumulator. Silnik pomimo wielu przejechanych kilometrów i nie najlepszego stanu technicznego *** aż miło! Z wyrwaniem na gume nie ma najmniejszego problemu.
Hi! :D

Wykonuję osprzęty do silników, tłumiki(dyfuzory), końcówki, króćce! kontakt: gg: 7047182 Co do ceny to na pewno się dogadamy ;)
Avatar użytkownika
Garry1
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 139
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 22:09
Lokalizacja: Konin

Postprzez ukasz0321 » 3 sty 2010, o 14:52

A może wiecie czy no koło od etki pasuje zębatka od wski?
ukasz0321
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 9 gru 2009, o 21:34
Lokalizacja: Końskie

Postprzez Michaus » 3 sty 2010, o 14:57

ukasz0321 Powiedz mi jedno co da ci założenie tego koła??
Avatar użytkownika
Michaus
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 768
Dołączył(a): 14 paź 2009, o 20:48

Postprzez ukasz0321 » 3 sty 2010, o 15:07

Mi chodzi o to żeby prędkość spadła do 60 km/h
ukasz0321
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 9 gru 2009, o 21:34
Lokalizacja: Końskie

Postprzez Michaus » 3 sty 2010, o 15:42

Załóż te zębatki i powinna do tylu spaść jeśli to nie pomorze to idź do sklepu pokaz mu zębatke od wsk-i i powiedz żeby ci dopasował zębatke o mniejszej ilości zębów np 10z lub 9 A koło zostaw w spokoju
Avatar użytkownika
Michaus
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 768
Dołączył(a): 14 paź 2009, o 20:48

Postprzez czaha » 3 sty 2010, o 18:33

wsk to nie jakiś japoniec albo moc albo prędkość możesz wyśrodkować te osiągi ale to dużo kręcenia a nagroda może być nie wystarczająca z mniejszym kołem będziesz maił zrywniejszą w terenie będzie faktycznie troszkę żwawsza ale koło od ety z tego co pamiętam to było nie w jednej lini z przednim dwa ślady będziesz robił i np latając po terenie wywrotki będziesz zaliczał takie dziwne że jedziesz i nagle jakby ci kto koło podciął ale przenie nawet z dobrą kostką na przodzie zmiana na koło od wsk z tyłu wyeliminowała te wywrotki jak kcesz dobrą kosiarkę zrobić to wrzuć silnik od MZ ts 250 pasuje bo miałem takie coś masakieros
szanuj swa maszyne a bedziesz mial w niej wiernego psyjaciela
czaha
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 28 gru 2009, o 01:44
Lokalizacja: klodzko

Postprzez ukasz0321 » 3 sty 2010, o 22:07

A wiecie o ile jeden ząb na zębatce zmienia prędkość?
ukasz0321
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 9 gru 2009, o 21:34
Lokalizacja: Końskie

Postprzez Konik » 3 sty 2010, o 23:03

~5km/h , może troszkę mniej. Zakładaj zębatkę 11z zdawczą, są oryginalne do WSK. Sam miałem 11z, oranka nie była straszna jej za czasów przed remontowych :D Powinno Ci wystarczyć założenie tej zębatki, koła nie zmieniaj bo i po co? Dasz jej po garze to zobaczysz jak będzie zbierać się fajnie. :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Konik
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 5415
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'

Postprzez ukasz0321 » 4 sty 2010, o 16:53

A jak z przodu założę zębatkę 10z a z tyłu 55z na oryginalnym kole to jaka będzie prędkość?
ukasz0321
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 9 gru 2009, o 21:34
Lokalizacja: Końskie

Postprzez Michaus » 4 sty 2010, o 17:03

ukasz0321 A możesz tez ty trochę pomyśleć przecierz nikt może tego nie sprawdzał może komuś to nie było potrzebne załóż i sprawdź wtedy się dowiesz ile twoja wsk-a wyciagnie...
Avatar użytkownika
Michaus
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 768
Dołączył(a): 14 paź 2009, o 20:48

Postprzez Tomek » 4 sty 2010, o 20:09

ukasz0321 napisał(a):A wiecie o ile jeden ząb na zębatce zmienia prędkość?

podziel V-max przez ilość zębów i będziesz miał wynik :wink:
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8664
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Dirksland, NL
Pochwały: 75
Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 209 gości