Mocniejsza WSk 125
Posty: 42
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
ukasz0321 napisz konkretnie o co chodzi i co zamierzasz osiągnąć/zrobić bo widzę że kombinujerz nad czymś czego i tak nie zrobisz a nie masz wogóle pojęcia żadnego..
-
Michaus - Zwycięzca konkursu
- Posty: 768
- Dołączył(a): 14 paź 2009, o 20:48
kewin napisał(a):Jeśli chodzi ci o moc (stunt) to zaloz zaplon od jawki zebatke 11 lub 12 z jawki i 55 tez z jawki !!
Ale chyba ta zębatka 55 zębów od jawki nie będzie pasować do koła od wsk. Bo ta z przodu to wiem bo już sprawdzałem i pasuje.
- ukasz0321
- MotoManiak
- Posty: 87
- Dołączył(a): 9 gru 2009, o 21:34
- Lokalizacja: Końskie
Ja w swojej wsce mam zębatke 11 na silniku, i samą krzywkę zamiast magneta, oczywiście do tego akumulator. Silnik pomimo wielu przejechanych kilometrów i nie najlepszego stanu technicznego *** aż miło! Z wyrwaniem na gume nie ma najmniejszego problemu.
Hi!
Wykonuję osprzęty do silników, tłumiki(dyfuzory), końcówki, króćce! kontakt: gg: 7047182 Co do ceny to na pewno się dogadamy
Wykonuję osprzęty do silników, tłumiki(dyfuzory), końcówki, króćce! kontakt: gg: 7047182 Co do ceny to na pewno się dogadamy
-
Garry1 - MotoManiak
- Posty: 139
- Dołączył(a): 25 lut 2008, o 22:09
- Lokalizacja: Konin
Załóż te zębatki i powinna do tylu spaść jeśli to nie pomorze to idź do sklepu pokaz mu zębatke od wsk-i i powiedz żeby ci dopasował zębatke o mniejszej ilości zębów np 10z lub 9 A koło zostaw w spokoju
-
Michaus - Zwycięzca konkursu
- Posty: 768
- Dołączył(a): 14 paź 2009, o 20:48
wsk to nie jakiś japoniec albo moc albo prędkość możesz wyśrodkować te osiągi ale to dużo kręcenia a nagroda może być nie wystarczająca z mniejszym kołem będziesz maił zrywniejszą w terenie będzie faktycznie troszkę żwawsza ale koło od ety z tego co pamiętam to było nie w jednej lini z przednim dwa ślady będziesz robił i np latając po terenie wywrotki będziesz zaliczał takie dziwne że jedziesz i nagle jakby ci kto koło podciął ale przenie nawet z dobrą kostką na przodzie zmiana na koło od wsk z tyłu wyeliminowała te wywrotki jak kcesz dobrą kosiarkę zrobić to wrzuć silnik od MZ ts 250 pasuje bo miałem takie coś masakieros
szanuj swa maszyne a bedziesz mial w niej wiernego psyjaciela
- czaha
- MotoManiak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 28 gru 2009, o 01:44
- Lokalizacja: klodzko
~5km/h , może troszkę mniej. Zakładaj zębatkę 11z zdawczą, są oryginalne do WSK. Sam miałem 11z, oranka nie była straszna jej za czasów przed remontowych Powinno Ci wystarczyć założenie tej zębatki, koła nie zmieniaj bo i po co? Dasz jej po garze to zobaczysz jak będzie zbierać się fajnie.
-
Konik - MotoManiak
- Posty: 5415
- Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
- Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'
ukasz0321 A możesz tez ty trochę pomyśleć przecierz nikt może tego nie sprawdzał może komuś to nie było potrzebne załóż i sprawdź wtedy się dowiesz ile twoja wsk-a wyciagnie...
-
Michaus - Zwycięzca konkursu
- Posty: 768
- Dołączył(a): 14 paź 2009, o 20:48
ukasz0321 napisał(a):A wiecie o ile jeden ząb na zębatce zmienia prędkość?
podziel V-max przez ilość zębów i będziesz miał wynik
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Posty: 42
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 209 gości