Mocniejsza WSk 125

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

Mocniejsza WSk 125

Postprzez ukasz0321 » 31 gru 2009, o 21:06

Witam. Chcę Wskę przerobić na moc i myślę założyć mniejsze tylne koło. Od jakiego motoru będzie pasować :hmm: Pomóżcie z góry dziękuje.
ukasz0321
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 9 gru 2009, o 21:34
Lokalizacja: Końskie

Mocniejsza WSk 125

Postprzez Pani Kontekstowa » 31 gru 2009, o 21:06

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Michaus » 31 gru 2009, o 21:11

z przodu załóż sobie zębatkę 11z i z tyłu 55 będzie wolna ale pierońsko mocna
Avatar użytkownika
Michaus
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 768
Dołączył(a): 14 paź 2009, o 20:48

Postprzez OgarRider » 31 gru 2009, o 21:26

Masz cylinder aluminiowy czy żeliwny?jak alu to zmieniaj na żeliwniaka, Wieśka dostanie skrzydeł :)
<piotrz> czy mi się zdaje, czy w Komarze to jest tak że jak się jeden problem rozwiąże to powstaje drugi?
<ka_o_3991>nie zdaje Ci się, Sztuka polega na doprowadzeniu do problemu, który już nie przeszkadza...
Avatar użytkownika
OgarRider
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1260
Dołączył(a): 23 lis 2007, o 20:52
Lokalizacja: Gorzkowice

wsk moc

Postprzez czaha » 1 sty 2010, o 02:44

gaznik cz 175 tes pomoze
szanuj swa maszyne a bedziesz mial w niej wiernego psyjaciela
czaha
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 28 gru 2009, o 01:44
Lokalizacja: klodzko

Postprzez tara512 » 1 sty 2010, o 03:03

Wiem że zakładają całą góre od mińska 125 i gaźnik od wski 175 chyba po za tym można dać podkowę i zapłon od jawki i zębatkę zdawczą też od jawki 11z jakieś dobre łożyska ogólna polerka i ostatecznie spawak do całego kompletu i już by hulało.
Ogar 200 aktualnie
Jawa 50 Mustang 1973rok simson s51 w częściach i ETZ 150 został tylko simek
Avatar użytkownika
tara512
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 732
Dołączył(a): 13 sty 2008, o 13:27
Lokalizacja: Łowicz

Postprzez Danio » 1 sty 2010, o 07:17

tara512 napisał(a):Wiem że zakładają całą góre od mińska 125

Z tego co wyczytałem na necie to przy cylindrze mińska wał szybko pada.
Avatar użytkownika
Danio
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1586
Dołączył(a): 2 lis 2008, o 21:01
Lokalizacja: Pruchna
Pochwały: 3
Pojazdy: WSK 125 / Fiat 126p

Postprzez ukasz0321 » 1 sty 2010, o 13:06

Ja myślę założyć tylne koło od etz 16 cali z zębatką 48 zębów, a na przód dać zębatkę 11 zębów . Jak myślicie jaką wtedy może osiągnąć prędkość maksymalną :hmm:
ukasz0321
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 9 gru 2009, o 21:34
Lokalizacja: Końskie

Postprzez tara512 » 1 sty 2010, o 13:25

Mój kolega jak miał obie zębatki od jawki to leciała może z 60 z tym że on ma jakiś doby cylinder bo nawet ma języczek na kanale ssącym.
Ogar 200 aktualnie
Jawa 50 Mustang 1973rok simson s51 w częściach i ETZ 150 został tylko simek
Avatar użytkownika
tara512
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 732
Dołączył(a): 13 sty 2008, o 13:27
Lokalizacja: Łowicz

Postprzez ukasz0321 » 1 sty 2010, o 15:22

tara512 napisał(a):Mój kolega jak miał obie zębatki od jawki to leciała może z 60 z tym że on ma jakiś doby cylinder bo nawet ma języczek na kanale ssącym.


A ten twój kolega jakie miał z tyłu koło 16 czy 17 cali
ukasz0321
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 9 gru 2009, o 21:34
Lokalizacja: Końskie

Postprzez Michaus » 1 sty 2010, o 15:40

ukasz0321 i jak myślisz ile da ci założenie tego koła z etki :hmm:
Avatar użytkownika
Michaus
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 768
Dołączył(a): 14 paź 2009, o 20:48

Postprzez ukasz0321 » 1 sty 2010, o 15:47

Michaus napisał(a):ukasz0321 i jak myślisz ile da ci założenie tego koła z etki :hmm:


Mi nie chodzi o prędkość v max może być do 55 km/h tylko o moc.
ukasz0321
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 9 gru 2009, o 21:34
Lokalizacja: Końskie

Postprzez Michaus » 1 sty 2010, o 15:49

ukasz0321 no właśnie i co ci da to koło od etki :hmm:
Avatar użytkownika
Michaus
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 768
Dołączył(a): 14 paź 2009, o 20:48

Postprzez grzesiekmotur » 1 sty 2010, o 15:54

silnik podrasuj a koło zostaw w spokoju, jak cuś to se załóż kostke na tył
w mym ogarze o jednym garze...
grzesiekmotur
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 279
Dołączył(a): 1 gru 2008, o 21:25
Lokalizacja: !![ZKIW]!!

Postprzez Romecik2t » 1 sty 2010, o 16:01

A jak słaba to może remont?A potem zębatki zmienić.Sama tylna zębatka większa np o 10z da bardzo dużo mocy, a vmax spadnie.
POZNAJ HISTORIĘ ORAZ REGULAMIN FORUM.
Dodaj się na mapę! :arrow: Mapa Użytkowników
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Romecik2t
#mod
#mod
 
Posty: 11089
Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
Pochwały: 45

Postprzez ukasz0321 » 1 sty 2010, o 20:36

A wiecie o ile jeden ząb na zębatce zmienia prędkość?
ukasz0321
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 9 gru 2009, o 21:34
Lokalizacja: Końskie

Następna strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 152 gości