Silnik 125 z WSKi w Komarze

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

Postprzez Komar Rider » 7 lut 2010, o 20:01

zostaje jedwabiście mocne s38 po super Sałku.


No i to będzie dużo ciekawsza przeróbka :)
....::::KOMAR RIDER::::....
Avatar użytkownika
Komar Rider
@admin
@admin
 
Posty: 6013
Dołączył(a): 7 sie 2008, o 02:00
Lokalizacja: Rzepin
Pochwały: 1

Postprzez Pani Kontekstowa » 7 lut 2010, o 20:01

Pani Kontekstowa
 

Postprzez radeksr2 » 7 lut 2010, o 21:36

Komar Rider w motorynce ten silnik lepiej wygladal. W motorynkach sa mocniejsze mocowania jak i rama bo nie jest zgrzewana jak w komarkach.
I napisalem ze musialby wzmocnic rame czyli mocowanie tez.
radeksr2
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 30 mar 2008, o 19:59
Lokalizacja: RnS

Postprzez Barthezz » 11 lut 2010, o 00:01

Ale WSK 125 jest mocne że szok. :D Już lepiej wstawić silnik Simsona, nie dość że mniejszy to moc nie tak strasznie mniejsza niż w WSK...
Wykonuje naprawy/remonty silników Romet, Komar, Simson, WSK. Info na GG lub PW. Dojazd do klienta.
Avatar użytkownika
Barthezz
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 14 sie 2007, o 20:57
Lokalizacja: Polska->Lublin-> Świdnik->TRAWNIKI
Pojazdy: Vw Lupo 1.0 Cagiva W8 Simson S51 i jakieś tam graty...

Postprzez endek » 11 lut 2010, o 01:30

Barthezz napisał(a): to moc nie tak strasznie mniejsza niż w WSK...

ta napewno jak równica pomiedzy tłokami to jakies 14mm

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Barthezz » 11 lut 2010, o 10:57

endek napisał(a):ta napewno jak równica pomiedzy tłokami to jakies 14mm

Kumpel mnie WSK ledwo na speeda wziął jak miałem 50CCM. WSK przez to że ma większą pojemność, ma większy moment i lepsza charakterystyke silnika, ale do Komara lepiej silnik Simsona wstawić nić WSK. Poza tym jak by nie patrzeć 50CCM. Więc bardziej na legalu można śmigać.
Wykonuje naprawy/remonty silników Romet, Komar, Simson, WSK. Info na GG lub PW. Dojazd do klienta.
Avatar użytkownika
Barthezz
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 14 sie 2007, o 20:57
Lokalizacja: Polska->Lublin-> Świdnik->TRAWNIKI
Pojazdy: Vw Lupo 1.0 Cagiva W8 Simson S51 i jakieś tam graty...

Postprzez Bartezz » 11 lut 2010, o 20:05

Ale zobacz ile kosztuje silnik WSK-i 125 a ile Simsona :roll: Jeszcze do tego trzeba doliczyć koszty remontu więc jak jest to Komar zarejestrowany to można coś kombinować z silnikiem Simsona, a jak nie ma papierów to wtedy silnik z WSK 125 :wink:
Jest:
Scirocco GT '87
Golf I '75 3d 1,1+lpg
Motorynka Pony m301 '87 - od niej się wszystko zaczeło :P
Były:
Polonez 1.5GLE '94
Golf I '80 5d 1.5d
Golf I '79 1,6d - sprzedany
Golf I '83 1,6GTI - rozbity ;/
Golf I '77 1,1 - poszedł na żyletki ;/
Golf II '90 1,3+lpg
Avatar użytkownika
Bartezz
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1049
Dołączył(a): 5 lut 2008, o 17:53
Lokalizacja: Porąbka
Pochwały: 4
Pojazdy: Scirocco GT, Golf I, Motorynka Pony 301, CZ 175

Postprzez kadeciarz » 14 lut 2010, o 17:14

Barthezz napisał(a):Kumpel mnie WSK ledwo na speeda wziął jak miałem 50CCM.

dziwne bo z moja wsk zaden simson nie ma polotu nawet 60 czy 70cm.
Jak twój kolega ma dorżnietego albo rozregulowanego to całkiem mozliwe.
Avatar użytkownika
kadeciarz
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 17 cze 2008, o 21:46
Lokalizacja: Krzepnik

Poprzednia strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 161 gości