Polerka komory korbowej

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

Postprzez Talerz » 7 lut 2010, o 22:05

To dlaczego jak już ktoś to robi to na lustro? A teraz słyszę, że to też źle ;/
Obrazek
Avatar użytkownika
Talerz
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 288
Dołączył(a): 6 kwi 2008, o 21:36
Lokalizacja: Czersk

Postprzez Pani Kontekstowa » 7 lut 2010, o 22:05

Pani Kontekstowa
 

Postprzez radeksr2 » 7 lut 2010, o 22:14

Bo nikt nie ma pojecia na ten temat. To co napisalem wyszlo kiedys na testach robionych przez naukowcow. Jesli polerowanie na lustro jest dobre, to dlaczego zadna firma produkujaca silniki nie uzywa tej techniki?
radeksr2
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 30 mar 2008, o 19:59
Lokalizacja: RnS

Postprzez marcing17 » 7 lut 2010, o 22:17

Osobiście przerabiając silnik tez nic nie polerowałem (bo niby po co), poza tym kolega który robił mi garczek 70/4 też polecił żeby nie polerowac dolotu ani kanałów płuczących (oczywiście progów być nie może, chodzi o powierzchnię alu). Jedynie wydechowy przepolerowałem, żeby sie nagar nie osadzał za bardzo. A silniczek lata jak zyleta, teraz 2 tygodnie stania i z drugiego strzała odpalił (nie uzywam ssania) :)
///M42B18 136KM
Avatar użytkownika
marcing17
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3722
Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
Pochwały: 1
Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe

Postprzez radeksr2 » 7 lut 2010, o 22:34

Przynajmniej jedna osoba wiedzaca cos na ten temat.....
radeksr2
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 30 mar 2008, o 19:59
Lokalizacja: RnS

Postprzez Talerz » 7 lut 2010, o 22:56

Czyli nie opłaca się? Jedynie zniwelować jakieś niedoskonałości i to by było na tyle? Ale pytanie czy mogę w gaźniku stronę od silnika wyszlifować bo mam tam malutki wżer? Czy zostawić to tak jak jest?
Załączam foto gaźnika: http://img521.imageshack.us/img521/8131/dsc05799.jpg
Obrazek
Avatar użytkownika
Talerz
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 288
Dołączył(a): 6 kwi 2008, o 21:36
Lokalizacja: Czersk

Postprzez marcing17 » 7 lut 2010, o 23:02

Phi, co tam tyle :) moim zdaniem nie opłaca się tego ruszać nawet, już większy próg robią te prowadnice na bokach (chyba od przepustnicy?) :)

Ale dla własnej satysfakcji czemu nie ;)

Talerz napisał(a):Jedynie zniwelować jakieś niedoskonałości

Dokładnie.
///M42B18 136KM
Avatar użytkownika
marcing17
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3722
Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
Pochwały: 1
Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe

Postprzez radeksr2 » 7 lut 2010, o 23:04

Mozesz wyszlifowac. I prawidlowo nie powinno sie to robic papierem sciernym bo kamyczki ubijaja sie w alu i potem benzyna to wyplukuje i rysuje tuleje. Ale to sa mini rysy raczej nie widoczne pod golym okiem. Najlepiej na pocztku paierem a potem tym staliwem do polerki.
radeksr2
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 30 mar 2008, o 19:59
Lokalizacja: RnS

Postprzez Talerz » 8 lut 2010, o 00:10

A czy zamiast tego staliwa można użyć takiego podobnego do garów :F ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Talerz
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 288
Dołączył(a): 6 kwi 2008, o 21:36
Lokalizacja: Czersk

Postprzez marcing17 » 8 lut 2010, o 11:08

To do garów też nieźle szlifuje, możesz spróbować :)
///M42B18 136KM
Avatar użytkownika
marcing17
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3722
Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
Pochwały: 1
Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe

Poprzednia strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 166 gości