Cylinder od ROMETA do KOMARA

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

Cylinder od ROMETA do KOMARA

Postprzez sebbas535 » 9 lut 2010, o 18:07

Chciałbym kupić cylinder (kwadratowy) od rometa i wpakować go do komara s38 :
1. Czy będzie pasował
2. Słyszałem że niewejdzie gaźnik i czy można coś zrobić żeby weszedł

Z góry dzięki :)
sebbas535
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 9 lut 2010, o 17:34

Cylinder od ROMETA do KOMARA

Postprzez Pani Kontekstowa » 9 lut 2010, o 18:07

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Danio » 9 lut 2010, o 18:12

Z tego co słyszałem wystarczy tylko króciec zeszlifować.
Avatar użytkownika
Danio
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1586
Dołączył(a): 2 lis 2008, o 21:01
Lokalizacja: Pruchna
Pochwały: 3
Pojazdy: WSK 125 / Fiat 126p

Postprzez Marek.K. » 9 lut 2010, o 18:38

jeżeli załorzysz od razu to bedziesz musiał króciec przeszlifować, bo inaczej gaźnika nie wsadzisz
FSO Polonez to jest to :D
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew :D
Avatar użytkownika
Marek.K.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 8494
Dołączył(a): 13 lut 2009, o 17:36
Lokalizacja: Winda, NKE
Pochwały: 16
Pojazdy: Pare Komarów :D

Postprzez sebbas535 » 10 lut 2010, o 00:24

Ale jak przeszlifuje pod kątem to będzie problem ze śrubami, bo pod kątem ich nie wkręce :?
A niewiecie czasami czy można kupić jóż zrobiony kruciec?
sebbas535
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 9 lut 2010, o 17:34

Postprzez marian93 » 10 lut 2010, o 08:39

dołanczam sie :P
Avatar użytkownika
marian93
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 722
Dołączył(a): 3 lis 2009, o 10:19
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Kacper » 10 lut 2010, o 13:17

Z tym szlifowaniem króćca może być ciężko bo materiału będzie na styk, ja bym radził uciąć uszy króćca zapiłować na okrągło i założyć jakiś gaźnik na gumie. A tak poza tym to po co zmieniać ten cylinder skoro one się tylko żeberkami różnią?? Lepiej jak chcesz sie bawić to załóż od simsona.
Romet Chart 210
50/5M
16n3-5
wydech na 26mm
Kacper
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 11 gru 2009, o 20:49
Lokalizacja: Grodków

Postprzez marcing17 » 10 lut 2010, o 16:27

Co z tego, że spiłujecie króciec, jak gwinty na szpilki będą pochylone nadal? :) Poza tym to dużo mocy nie doda, zawsze można przecież do komarowskiego cylindra wprowadzić parę zmian pilnikiem i będzie chodził jak 023 :)
///M42B18 136KM
Avatar użytkownika
marcing17
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3722
Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
Pochwały: 1
Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe

Postprzez Konrad » 10 lut 2010, o 18:56

W 5 min można przerobić cylinder komarowski aby niczym nie odbiegał od rometowskiego.
Avatar użytkownika
Konrad
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 7324
Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 3

Postprzez Danio » 10 lut 2010, o 19:36

marcing17 napisał(a):Co z tego, że spiłujecie króciec, jak gwinty na szpilki będą pochylone nadal? :)

Wiertarka do ręki i zrobić na prosto, a potem skręcić śrubą z nakrętką :wink:
Avatar użytkownika
Danio
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1586
Dołączył(a): 2 lis 2008, o 21:01
Lokalizacja: Pruchna
Pochwały: 3
Pojazdy: WSK 125 / Fiat 126p

Postprzez marcing17 » 10 lut 2010, o 22:21

no tak wiertarkowe sposoby, ale po co sie męczyć, jak
Konrad napisał(a):W 5 min można przerobić cylinder komarowski aby niczym nie odbiegał od rometowskiego.

:)

No chyba że ktoś chce mieć fajniejsze żeberka :P
///M42B18 136KM
Avatar użytkownika
marcing17
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3722
Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
Pochwały: 1
Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe

..

Postprzez sebbas535 » 11 lut 2010, o 16:06

W zasadzie to będe kupował 60ccm bo nie mam komu oddać do szlifu no i lepiej wygląda kwadratowy, tylko właśnie nie wiem co zrobić z tym gaźnikiem :(

Kwadratowy jest też lepiej chłodzony :)
sebbas535
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 9 lut 2010, o 17:34

Postprzez dieludolfs » 11 lut 2010, o 16:23

Konrad napisał(a):W 5 min można przerobić cylinder komarowski aby niczym nie odbiegał od rometowskiego.

A czym się różnią? :D
Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 8314
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 41
Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell

Postprzez Marek.K. » 11 lut 2010, o 16:44

wysokościami i rozmiarami kanałów
FSO Polonez to jest to :D
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew :D
Avatar użytkownika
Marek.K.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 8494
Dołączył(a): 13 lut 2009, o 17:36
Lokalizacja: Winda, NKE
Pochwały: 16
Pojazdy: Pare Komarów :D

Postprzez marian93 » 11 lut 2010, o 19:20

kup poprostu 60 cm komarowski bd ok
Avatar użytkownika
marian93
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 722
Dołączył(a): 3 lis 2009, o 10:19
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Krzysztof1993 » 11 lut 2010, o 19:26

albo taki kruciec moze bedzie dobry jak sprzedawaja do charta zeby gm12 podszedł?
KOBIETY TO ZŁO!!
Avatar użytkownika
Krzysztof1993
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2200
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 18:28
Lokalizacja: Skierniewice
Pochwały: 7
Pojazdy: SZROT

Następna strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości

cron