Porting cylindra ,Polerowanie kanałów itp
Posty: 23
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Jak jest miedziowany to go nie ruszaj. Szkoda zachodu a powłoka miedziowa chroni go przed korozją. Co innego jak masz zamiar cieniować korbowód.
-
Konrad - Przyjaciel forum
- Posty: 7324
- Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
- Lokalizacja: Lędziny
- Pochwały: 3
Juz pisalem......
Podczas kształtowania i powiększania kanałów dolotowych i wylotowych, celowe jest wypolerowanie ich papierem ściernym o ziarnistości ok. 200, w taki sposób aby nadać rysom kierunek prostopadły do kierunku przepływu mieszanki. Paliwo osadzające się na ściankach kanałów lepiej odparowuje, co sprzyja powstawaniu efektywniejszej mieszanki. Ostatnio coraz częściej odchodzi się od polerowania kanałów dolotowych. Tłumaczone jest to tym, że paliwo skrapla się na ściankach przy niższych temperaturach otoczenia, co powoduje utrudnienia związane z rozruchem zimnego silnika.
Podczas kształtowania i powiększania kanałów dolotowych i wylotowych, celowe jest wypolerowanie ich papierem ściernym o ziarnistości ok. 200, w taki sposób aby nadać rysom kierunek prostopadły do kierunku przepływu mieszanki. Paliwo osadzające się na ściankach kanałów lepiej odparowuje, co sprzyja powstawaniu efektywniejszej mieszanki. Ostatnio coraz częściej odchodzi się od polerowania kanałów dolotowych. Tłumaczone jest to tym, że paliwo skrapla się na ściankach przy niższych temperaturach otoczenia, co powoduje utrudnienia związane z rozruchem zimnego silnika.
- radeksr2
- MotoManiak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 30 mar 2008, o 19:59
- Lokalizacja: RnS
Chodzi ci o miejsce gdzie przychodzi sworzeń tłoka?
Jeśli tak to jak najbardziej nawierć, widocznie musiał w takiej sytuacji być wymieniany korbowód i ktoś tego już nie zrobił. Przez to może się wytrzeć szybko sworzeń i będzie latał. Ale najlepiej poczekaj na opinię potwierdzającą ( nie wiem czy aby na pewno w rometach tak ma być ale raczej tak, bynajmniej wszędzie jest coś do smarowania)
Jeśli tak to jak najbardziej nawierć, widocznie musiał w takiej sytuacji być wymieniany korbowód i ktoś tego już nie zrobił. Przez to może się wytrzeć szybko sworzeń i będzie latał. Ale najlepiej poczekaj na opinię potwierdzającą ( nie wiem czy aby na pewno w rometach tak ma być ale raczej tak, bynajmniej wszędzie jest coś do smarowania)
-
Talerz - MotoManiak
- Posty: 288
- Dołączył(a): 6 kwi 2008, o 21:36
- Lokalizacja: Czersk
Ten wał jest taki sam z tego co widzę jakw Hondzie Dio a naprawiałem kilka oryginalnych wałów i nie spotkałem się z tym otworem. Mimo to bierznia nie była zniszczona.
-
Konrad - Przyjaciel forum
- Posty: 7324
- Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
- Lokalizacja: Lędziny
- Pochwały: 3
Posty: 23
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 192 gości