Odnosnie podcinania tłoków. (019,023)

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

Odnosnie podcinania tłoków. (019,023)

Postprzez plaster6 » 12 mar 2010, o 15:20

Mam pytanie odnoście podcinania tłoków...powinno się podcinać tylko od strony kanału ssącego czy z obu stron ?
plaster6
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 576
Dołączył(a): 29 lut 2008, o 20:27
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Odnosnie podcinania tłoków. (019,023)

Postprzez Pani Kontekstowa » 12 mar 2010, o 15:20

Pani Kontekstowa
 

Postprzez marian93 » 12 mar 2010, o 15:26

z tym chyba powines udac sie do dzialu pomoc !
Kopeczka Juz Jest :) poniak otrzymał klakson na 12 v
Obrazek
Avatar użytkownika
marian93
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 722
Dołączył(a): 3 lis 2009, o 10:19
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Kuba » 12 mar 2010, o 15:33

plaster6 trza się mnie było dzisiaj zapytać :] z obu stron się podcina, bo inaczej tłok traci wyważenie
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni :]
Avatar użytkownika
Kuba
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 6491
Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
Lokalizacja: Tworóg
Pochwały: 2

Postprzez Michaus » 12 mar 2010, o 17:02

elo moto 1993 napisał(a):trza się mnie było dzisiaj zapytać :] z obu stron się podcina, bo inaczej tłok traci wyważenie

Sory że pytam ale co w związku z tym zatarcie :hmm:
Avatar użytkownika
Michaus
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 768
Dołączył(a): 14 paź 2009, o 20:48

Postprzez plaster6 » 12 mar 2010, o 18:19

elo moto 1993 napisał(a):plaster6 trza się mnie było dzisiaj zapytać :] z obu stron się podcina, bo inaczej tłok traci wyważenie


Jakos okazji nie było,tzn.nasunęło mi się na myśl dopiero po fakcie 8)
plaster6
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 576
Dołączył(a): 29 lut 2008, o 20:27
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez Kuba » 12 mar 2010, o 18:29

Michaus tłok się będzie krzywo w cylindrze ustawiać, efekty podobne do skrzywionej korby
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni :]
Avatar użytkownika
Kuba
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 6491
Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
Lokalizacja: Tworóg
Pochwały: 2

Postprzez Krylunio » 12 mar 2010, o 21:05

no ale przeciez tuleja jest od tego by tlok w niej chodził prawda?
Avatar użytkownika
Krylunio
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2299
Dołączył(a): 1 lut 2008, o 20:27
Lokalizacja: Wola Rzędzińska
Pochwały: 7
Pojazdy: Komar 2350, Passat B6, Road Star 1700

Postprzez wojtek278 » 12 mar 2010, o 21:17

Podcina się od strony dolotu, żeby zwiększyć czas otwarcia okna dolotowego.
elo moto 1993 tłok po takim zabiegu może i traci jakieś tam wyważenie ale w niczym to nie przeszkadza.
Przeglądnij tłoki od membranowców, one prawie wcale nie mają płaszcza z jednej strony i śmigają na takich obrotach...

Oczywiście tłok z drugiej strony też możesz podciąć aby zmniejszyć ciut jego wagę, tylko musisz sprawdzić czy zakryje ci po podcięciu okno wydechowe w gmp. :wink:
wojtek278
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 472
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 16:20
Lokalizacja: Stróża
Pochwały: 3

Postprzez Kuba » 12 mar 2010, o 21:19

wojtek278 płaszcz nie ma nic wspólnego z wydechem :] wydechowe zakrywa denko najpierw, a portem minimalnie zachodzi an nie płaszcz :]
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni :]
Avatar użytkownika
Kuba
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 6491
Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
Lokalizacja: Tworóg
Pochwały: 2

Postprzez Konrad » 12 mar 2010, o 21:33

Jak podetniesz za dużo tłok od strony wydechu odsłonisz okno wydechowe - tłok do wyrzucenia.
Avatar użytkownika
Konrad
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 7324
Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 3

Postprzez plaster6 » 13 mar 2010, o 20:18

Podciąłem z obu stron i efekt taki ze bardziej dzwoni,dłużej schodzi z obrotów a podczas jazdy tak sobie 1-2 i na 3 łapie takiego jakby muła.Może to przez puchnący tłok albo zapłon źle ustawiony.
plaster6
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 576
Dołączył(a): 29 lut 2008, o 20:27
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez Kuba » 13 mar 2010, o 21:40

a nie kombinowałeś czegoś z ustawieniem gaźnika? :>
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni :]
Avatar użytkownika
Kuba
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 6491
Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
Lokalizacja: Tworóg
Pochwały: 2

Postprzez plaster6 » 13 mar 2010, o 21:50

elo moto 1993 napisał(a):a nie kombinowałeś czegoś z ustawieniem gaźnika? :>


Tak jak ustawiłeś 2,5 obrotna tak jest,zapłonem się tylko bawiłem...bo za późny miałem 2mm GMP teraz ustawiłem coś kolo 3 ale beny brakło wiec niema jak sprawdzić 8)
plaster6
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 576
Dołączył(a): 29 lut 2008, o 20:27
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez Kuba » 13 mar 2010, o 21:59

hmm coś mi dziwnie świta, ze w 019 powinno być 1,5 :D ale nie jestem pewien
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni :]
Avatar użytkownika
Kuba
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 6491
Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
Lokalizacja: Tworóg
Pochwały: 2

Postprzez Krylunio » 13 mar 2010, o 22:06

elo moto 1993 napisał(a):1,5 ale nie jestem pewien

tu nie ma tak ze wkrecisz sobie 2 obedzie smigac. kazdy silnik jest inny.
Avatar użytkownika
Krylunio
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2299
Dołączył(a): 1 lut 2008, o 20:27
Lokalizacja: Wola Rzędzińska
Pochwały: 7
Pojazdy: Komar 2350, Passat B6, Road Star 1700

Następna strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 196 gości

cron