zle sprecyzowałeś pytanie myślałem ze w denku...
ale to chyba oczywiste
Hamaha DT50 dziury w tłoku jak pod membrane ?
Posty: 21
• Strona 2 z 2 • 1, 2
plaster6 napisał(a):O tak jak tu na zdjęciach http://www.allegro.pl/item966812425_kpl...aniej.html i przychodziła tak przystawka z rurką na gaźnik i tyle.
Weź się zastanów 100 razy znim cos palniesz... ta przystawka to tak sobie do picu niby? Przeciez równie dobrze mogli odlać cały cylinder... Wez się geniuszu wybierz do kolegi i odkręc ta przystawkę a może Cię olśni.
Przy symetryku jak zrobisz dziury w tłoku to NIE MA PRAWA działać!!
///M42B18 136KM
-
marcing17 - MotoManiak
- Posty: 3722
- Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
- Pochwały: 1
- Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe
Podobne sztuczki robią w piłach spalinowych. Tylko tam jest dowiertany otworek poniżej okna który łączy się z krućcem. Średnica około 4mm.
-
Konrad - Przyjaciel forum
- Posty: 7324
- Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
- Lokalizacja: Lędziny
- Pochwały: 3
ludzie ludzie... dziury w tłoku robi się po to żeby sterowanie ssaniem odbywało się TYLKO przez membranę, żeby tłok nie brał w tym udziału, jeśli nie macie membrany to taki silnik nawet wam nie zapali bo nie będzie ciśnienia POD tłokiem w komorze korbowej które jest nawet ważniejsze od samego ciśnienia sprężania nad tłokiem w małych silnikach... dziury w tłoku cz350 są dlatego że kanał w cylindrze jest wysoko umiejscowiony a gdyby tłok był tak krótki mógłby nie pracować stabilnie i łapać skosy... jak ktoś nie wieży niech sam spróbuje, gaźnik zapluje się benzyną i silnik nie zapali chyba że wkręcicie go w jakiś sposób na bardzo wysokie obroty...
- Ktoś
- MotoManiak
- Posty: 988
- Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
- Lokalizacja: Augustów
- Pochwały: 2
Posty: 21
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 210 gości