Hamaha DT50 dziury w tłoku jak pod membrane ?

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

Postprzez Błażej » 14 kwi 2010, o 14:51

:facepalm: zle sprecyzowałeś pytanie myślałem ze w denku...
ale to chyba oczywiste
Avatar użytkownika
Błażej
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2734
Dołączył(a): 29 gru 2008, o 08:50
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Postprzez Pani Kontekstowa » 14 kwi 2010, o 14:51

Pani Kontekstowa
 

Postprzez marcing17 » 14 kwi 2010, o 15:06

plaster6 napisał(a):O tak jak tu na zdjęciach http://www.allegro.pl/item966812425_kpl...aniej.html i przychodziła tak przystawka z rurką na gaźnik i tyle.


Weź się zastanów 100 razy znim cos palniesz... ta przystawka to tak sobie do picu niby? Przeciez równie dobrze mogli odlać cały cylinder... :facepalm: Wez się geniuszu wybierz do kolegi i odkręc ta przystawkę a może Cię olśni.

Przy symetryku jak zrobisz dziury w tłoku to NIE MA PRAWA działać!!
///M42B18 136KM
Avatar użytkownika
marcing17
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3722
Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
Pochwały: 1
Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe

Postprzez Hubertt » 14 kwi 2010, o 18:16

Ten cylinder jest tylko i wyłącznie pod zawór membranowy!
Avatar użytkownika
Hubertt
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 707
Dołączył(a): 20 maja 2009, o 18:24
Lokalizacja: Brzozów

Postprzez Konrad » 14 kwi 2010, o 20:35

Podobne sztuczki robią w piłach spalinowych. Tylko tam jest dowiertany otworek poniżej okna który łączy się z krućcem. Średnica około 4mm.
Avatar użytkownika
Konrad
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 7324
Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 3

Postprzez Ktoś » 20 kwi 2010, o 22:09

ludzie ludzie... dziury w tłoku robi się po to żeby sterowanie ssaniem odbywało się TYLKO przez membranę, żeby tłok nie brał w tym udziału, jeśli nie macie membrany to taki silnik nawet wam nie zapali bo nie będzie ciśnienia POD tłokiem w komorze korbowej które jest nawet ważniejsze od samego ciśnienia sprężania nad tłokiem w małych silnikach... dziury w tłoku cz350 są dlatego że kanał w cylindrze jest wysoko umiejscowiony a gdyby tłok był tak krótki mógłby nie pracować stabilnie i łapać skosy... jak ktoś nie wieży niech sam spróbuje, gaźnik zapluje się benzyną i silnik nie zapali chyba że wkręcicie go w jakiś sposób na bardzo wysokie obroty...
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Postprzez Laszlo » 20 kwi 2010, o 23:11

A czy ten tłok nie był tymi dziurami założony na stronę wydechu?
-Jak byś ostatni raz jechał motocyklem, to jak byś jechał?
-zapie*ał bym ile wlezie ;]
Avatar użytkownika
Laszlo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 466
Dołączył(a): 26 cze 2008, o 16:04
Lokalizacja: Gorzkowice

Poprzednia strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 210 gości