Ogar 200 - swap silnika 4T.

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

Postprzez c64club » 19 lip 2010, o 14:31

A gościu mi mówił, że to dokupiony "prywaciarski".

Lepiej oddam komuś, kto ma 232, a sam kupię nowoczesne kolanko od Ogara 200 i przerobię. Dzięki
Obrazek Gmole, przyczepki, wózki boczne, przeróbki moto? Taaaaak Toczenie, spawanie, elektryka i inna "rzeźba" - jak ktoś potrzebuje Obrazek

Sprzedam:
-części do silnika Jawki, prawie wszystkie, regenerowane lub nowe. @ komplety "flaków" i komplet karterów
Mój moto FAQ - fakty, mity, porady
Avatar użytkownika
c64club
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1408
Dołączył(a): 25 paź 2008, o 19:40
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 13
Pojazdy: Komar 2320, Ogar 200 z silnikiem Lifan 139, Kingway Naked 50, Romet K125 z wózkiem bocznym

Postprzez Pani Kontekstowa » 19 lip 2010, o 14:31

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Kuba » 19 lip 2010, o 14:42

prywaciarskie są zespolone i rozebrać to je można tylko szlifierką :D
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni :]
Avatar użytkownika
Kuba
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 6491
Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
Lokalizacja: Tworóg
Pochwały: 2

Postprzez c64club » 19 lip 2010, o 15:05

Aha. To posiadam prywaciarski i oryginał :D Wiem. Zostawię do zmiany, bo w moim 2320 jest spawak zrobiony z oryginału, z wstawionym stingerem. ZOstawiłem go jako świadectwo epoki, tak jak resztę tuningu
Obrazek Gmole, przyczepki, wózki boczne, przeróbki moto? Taaaaak Toczenie, spawanie, elektryka i inna "rzeźba" - jak ktoś potrzebuje Obrazek

Sprzedam:
-części do silnika Jawki, prawie wszystkie, regenerowane lub nowe. @ komplety "flaków" i komplet karterów
Mój moto FAQ - fakty, mity, porady
Avatar użytkownika
c64club
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1408
Dołączył(a): 25 paź 2008, o 19:40
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 13
Pojazdy: Komar 2320, Ogar 200 z silnikiem Lifan 139, Kingway Naked 50, Romet K125 z wózkiem bocznym

Postprzez Kamil » 5 sie 2010, o 17:11

I jak? Sa jakies postepy?
Avatar użytkownika
Kamil
*supporting
*supporting
 
Posty: 952
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 17:55
Lokalizacja: Rbk/ okolice.

Postprzez c64club » 9 sie 2010, o 19:09

Są. Tylko dostępu do neta nie było :)
Postęp najważniejszy - OGAR 339 RUSZYŁ O WŁASNYCH SIŁACH!
Nazwa projektu wzięła się z prostego rachunku. Ogar 200 + silnik 139FMA :)
Jedynym odstępstwem od zasady "oryginału nie ruszamy" musiał być maleńki szlif podstawy silnika o 1mm, ale oryginalny 223 po założeniu zasłoni naruszone miejsce. Mam nadzieję, że Ogar i historia mi top wybaczą.
Pojazd już jest w 90% skończony. Jest silnik, wydech (ten prywaciarski wybebeszyłem, tylko trochu głośny), kierunki z CZ. Zrobiony tylny hamulec, podnóżki pasażera.
Brakuje:
-Lampy stopu
-nadal kopki biegów (prowizoryczna wytrzymała 2 jazdy)
-ślizgacza łańcucha(kawałka teflonu) żeby nie tarł o mocowanie podnóżków kierowcy kiedy się chociaż milimetr wyciąga
-stacyjki (chwilowo zastąpiona wielopozycyjnym wyłacznikiem)

[ Dodano: 09 Sie 2010, 19:11 ]

Ile z tym rzeźby było, to wiemy tylko my dwaj z Ogórem. Ale warto było. Dziadziuś już pierwsze spacery po przeszczepie zaliczył i będzie bezawaryjny, póki co.
Obrazek Gmole, przyczepki, wózki boczne, przeróbki moto? Taaaaak Toczenie, spawanie, elektryka i inna "rzeźba" - jak ktoś potrzebuje Obrazek

Sprzedam:
-części do silnika Jawki, prawie wszystkie, regenerowane lub nowe. @ komplety "flaków" i komplet karterów
Mój moto FAQ - fakty, mity, porady
Avatar użytkownika
c64club
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1408
Dołączył(a): 25 paź 2008, o 19:40
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 13
Pojazdy: Komar 2320, Ogar 200 z silnikiem Lifan 139, Kingway Naked 50, Romet K125 z wózkiem bocznym

Postprzez Kamil » 9 sie 2010, o 20:39

Moge prosic o jakies zdjęcia tego Ogara?
Avatar użytkownika
Kamil
*supporting
*supporting
 
Posty: 952
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 17:55
Lokalizacja: Rbk/ okolice.

Postprzez Bronas » 10 sie 2010, o 08:48

c64club napisał(a):że Ogar i historia mi top wybaczą

Najważniejsze, że My Ci wybaczymy 8) Akumulator gdzie schowałeś?
Polska to taki kraj, że jak nie weźmiesz wszystkiego w swoje ręce i czasem nie zakombinujesz, to długo nie pociągniesz.
Avatar użytkownika
Bronas
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 276
Dołączył(a): 24 sie 2009, o 13:52
Lokalizacja: Łowin
Pojazdy: Ogar 205

Postprzez Marek.K. » 10 sie 2010, o 09:00

Bronasna pewno do schowka ;) tam większość chowa go
FSO Polonez to jest to :D
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew :D
Avatar użytkownika
Marek.K.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 8494
Dołączył(a): 13 lut 2009, o 17:36
Lokalizacja: Winda, NKE
Pochwały: 16
Pojazdy: Pare Komarów :D

Postprzez c64club » 11 sie 2010, o 13:55

z fotami problem. poki co, korzystam z www przez palma.
Aku w schowku. Ca3a elektryka miesci sie w lewej polowce schowka. dostalem drugi, wiec zdecydowalem sie na 2 dziurki w schowku, zamiast spod klapy przewody wyprowadzac.
projekt na razie stoi z braku kopniaka biegow.
Obrazek Gmole, przyczepki, wózki boczne, przeróbki moto? Taaaaak Toczenie, spawanie, elektryka i inna "rzeźba" - jak ktoś potrzebuje Obrazek

Sprzedam:
-części do silnika Jawki, prawie wszystkie, regenerowane lub nowe. @ komplety "flaków" i komplet karterów
Mój moto FAQ - fakty, mity, porady
Avatar użytkownika
c64club
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1408
Dołączył(a): 25 paź 2008, o 19:40
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 13
Pojazdy: Komar 2320, Ogar 200 z silnikiem Lifan 139, Kingway Naked 50, Romet K125 z wózkiem bocznym

Postprzez Kamil » 12 sie 2010, o 12:06

A silnik z rozrusznikiem czy bez? i Czy idzie odkręcić rozrusznik?

[ Dodano: 12 Sie 2010, 12:06 ]

Jeśli tylko będziesz miał możliwość, bardzo prosiłbym o fotki.
Avatar użytkownika
Kamil
*supporting
*supporting
 
Posty: 952
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 17:55
Lokalizacja: Rbk/ okolice.

Postprzez c64club » 12 sie 2010, o 21:49

Jak sobie doladuje telefon, to bede mial dodatkowe GB wolnego transferu i wpakuje fotki z opisem na swoja strone.
Silnik jest z rozrusznikiem. Mozna go zlikwidwac na 2 sposoby:
-zdemontowac, wyjac lancuszek i zaslepic dziure trojkatna blacha (odwracalne)
-zdemontowac i odciac kopu³e rozrusznika. operacja nieodwracalna, ale silnik mozna wpakowac wtedy w miejsce o 5-6 cm nizsze.
Rozrusznik ciagnie w szczycie (zamknieta przepustnica) okolo 20A, wiec jesli zamierzasz go uzywac, rozsadne minimum dla akumulatora to 5Ah.
Obrazek Gmole, przyczepki, wózki boczne, przeróbki moto? Taaaaak Toczenie, spawanie, elektryka i inna "rzeźba" - jak ktoś potrzebuje Obrazek

Sprzedam:
-części do silnika Jawki, prawie wszystkie, regenerowane lub nowe. @ komplety "flaków" i komplet karterów
Mój moto FAQ - fakty, mity, porady
Avatar użytkownika
c64club
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1408
Dołączył(a): 25 paź 2008, o 19:40
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 13
Pojazdy: Komar 2320, Ogar 200 z silnikiem Lifan 139, Kingway Naked 50, Romet K125 z wózkiem bocznym

Postprzez Kamil* » 19 sie 2010, o 18:50

No super spaw sie zapowiada nie ma co :) Brat napewno bedzie zadowlony :yes: Czekam na fotki :F
Życie jest po to żeby zapier*** na moto!
Kamil*
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 21 sty 2009, o 17:53
Lokalizacja: Świeżawy

Postprzez c64club » 23 sie 2010, o 08:55

od soboty lezy u mnie awizo - czyli na poczcie czeka na mnie paczka z brakujacymi czesciami. Wreszcie kopniak biegow bedzie.
Jutro jade po tekstolit na slizgacz lancucha. Material podobnie niescieralny jak teflon. wywiercic w nim dziure pod srube to sztuka, bo sie wiertlo slizga, a co dopiero przetrzec kostke tego czegos nasmarowanym lancuchem.
W sobote wykonalem dwukanalowy regulator napiecia, przewinalem cewke swietlna, wiec instalacja ma minimum 70W + ladowanie.
Fot tu nie bedzie, zamieszcze je na swojej stronie, jak tylko ktos mi podpowie dobrego klienta FTP na PocketPC/WM.
Obrazek Gmole, przyczepki, wózki boczne, przeróbki moto? Taaaaak Toczenie, spawanie, elektryka i inna "rzeźba" - jak ktoś potrzebuje Obrazek

Sprzedam:
-części do silnika Jawki, prawie wszystkie, regenerowane lub nowe. @ komplety "flaków" i komplet karterów
Mój moto FAQ - fakty, mity, porady
Avatar użytkownika
c64club
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1408
Dołączył(a): 25 paź 2008, o 19:40
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 13
Pojazdy: Komar 2320, Ogar 200 z silnikiem Lifan 139, Kingway Naked 50, Romet K125 z wózkiem bocznym

Postprzez Michaus » 31 sie 2010, o 17:22

Ja mam takie pytanie czy te silniki 4t mają gdzieś nabite czy coś nr silnika??
Avatar użytkownika
Michaus
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 768
Dołączył(a): 14 paź 2009, o 20:48

Postprzez Michalk001 » 31 sie 2010, o 21:18

U mnie w Salmo jest numer po lewej stronie na samym dole przy podnóżkach kierowcy. Po co Ci to? Teraz silnik to część wymienna i nigdzie w papierach nie pisze się już numerów silnika.
Stella poszła w świat - 29.08.2007 - 7.06.2010, przez ten czas nigdy mnie nie zawiodła. Salmo kupione!!!
Salmo - aktualny przebieg: 17679km.
(sezon 2010 - 3321km)
(sezon 2011 - 6870km)
(sezon 2012 - 7467km)
(sezon 2013 - 21km)
Avatar użytkownika
Michalk001
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 436
Dołączył(a): 31 mar 2008, o 19:13
Lokalizacja: Piastów

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 306 gości