Silnik 4T w simku SR

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

Silnik 4T w simku SR

Postprzez Kamil* » 1 wrz 2010, o 21:50

Witam
Otóż że simsonowski silnik mnie dobija wkladam i wkładam w niego i stale sie coś psuje .. Chce włożyć chiński (znaczy jak by dało rade) tutaj link do silnika
http://motoallegro.pl/item1152125733_no ... wieca.html

Mam pytanie czy dużo by było z tym roboty ? wiem że trzeba odwrócić koło, wyspawać nowe loże silnika i pewnie by trzeba przycząć blachy boczne (te co nogi trzymamy).

Proszę mnie nie krytykować itp Jeszcze nic nie wiadomo że napewno będę wstawiał ten silnik.

Z góry dzięki za odp :)
Kamil*
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 21 sty 2009, o 17:53
Lokalizacja: Świeżawy

Silnik 4T w simku SR

Postprzez Pani Kontekstowa » 1 wrz 2010, o 21:50

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Joke16 » 1 wrz 2010, o 21:53

lepiej założyć am6 50 podobno do sr-ki wchodzi bez przeróbek tylko trzeba chłodnice gdzieś upchać :]

[ Dodano: 01 Wrz 2010, 21:54 ]

viewtopic.php?t=20000&highlight=
Obrazek
Avatar użytkownika
Joke16
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 665
Dołączył(a): 25 sty 2009, o 15:14
Lokalizacja: Internet

Postprzez Kamil* » 1 wrz 2010, o 21:55

Tak ale ja bym kupywał używke za 400zł max 500zł
Życie jest po to żeby zapier*** na moto!
Kamil*
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 21 sty 2009, o 17:53
Lokalizacja: Świeżawy

Postprzez c64club » 1 wrz 2010, o 23:20

za 650 masznowy chinski 4t, za 400 mozesz dorwac od kogos kto do swojego moto wkladal caly nowy 110cc. Do tego musisz doliczyc zakup modulu zaplonowego, wykonanie/zakup reg. napiecia - bez niego szlag Ci trafi wszystko w instalacji poza kablami, to nie sa te stare 10W pradnice przeciazone zarowkami po 20W.
Wkladam ten silnik do Ogarka 200(temat w dziale modyfikacje), w zasadzie pojazd juz jezdzi, tylko mam na glowie kilka spraw o wyzszym priorytecie (jakos trza na wache zarobic itd :P).
AM6 to ciekawa jednostka, 6 biegow to miodek , ale tez dwusuw, pali jak smok, nie wiadomo jak wyjdzie z remontami przy pogorszonym chlodzeniu.
A przeroba loza silnika jesli decydujesz sie spawac to banal. Mnie sie udalo bez kropli spawu i bez naruszania chocby lakieru w oryginalnych elementach, to i Tobie sie uda jesli tylko starannie wytniesz nowe blachy. Przekladka kola i hampla lewo<=>prawo to 2h roboty.
Mam w wersji elektronicznej schemat przeprojektowanej instalki do uzycia z chinskim 4T i troche uwag (bo sa rozne wersje pradnic), wiec wal smialo na gg 9341116, bo do www mam utrudniony dostep.
Obrazek Gmole, przyczepki, wózki boczne, przeróbki moto? Taaaaak Toczenie, spawanie, elektryka i inna "rzeźba" - jak ktoś potrzebuje Obrazek

Sprzedam:
-części do silnika Jawki, prawie wszystkie, regenerowane lub nowe. @ komplety "flaków" i komplet karterów
Mój moto FAQ - fakty, mity, porady
Avatar użytkownika
c64club
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1408
Dołączył(a): 25 paź 2008, o 19:40
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 13
Pojazdy: Komar 2320, Ogar 200 z silnikiem Lifan 139, Kingway Naked 50, Romet K125 z wózkiem bocznym

Postprzez alus » 2 wrz 2010, o 00:08

c64club napisał(a):pali jak smok,

przy spokojnej jezdzie ok. 4 litry przy ostrej potrafi wypic 6-7 litrów...
Tylko z drugiej strony kto kupuje wysokoobrotowego dwusuwa i jezdzi nim spokojnie . To sie mija z celem.
@@% Super MotO.

Motór

Miewam chwile zwątpienia aż do pierwszego odpalenia.
Avatar użytkownika
alus
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1016
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 01:46
Lokalizacja: Myszków (śląsk)

Postprzez c64club » 2 wrz 2010, o 14:45

Autor tematu pisal o wsadzaniu 4T, wiec zapewne chce wykorzystac zalety czterosuwa, jak niskie spalanie, stabilnosc i mniejsza (w przypadku 139FMA znikoma/zadna) awaryjnosc. W dodatku mniej smrodzi taki 4T i mozna go uczynic naprawde cichym przy zadowalajacych osiagach. Moj 110-kilowy grat lata 60-65 w trasie Sprawdzone empirycznie. A Simson SR to przeciez skuter, ma wygodne siedzisko i male kola, wiec raczej nasuwa na mysl spokojna jazde.

Wracajac do samego silnika - bardzo latwo go wsadzic, bo wisi na dwoch srubach M8 - jedna z gory, druga przy zdawczej. Najprawdopodobniej wytniesz tylko adaptery z blachy gr. 4mm i spokoj.
Obrazek Gmole, przyczepki, wózki boczne, przeróbki moto? Taaaaak Toczenie, spawanie, elektryka i inna "rzeźba" - jak ktoś potrzebuje Obrazek

Sprzedam:
-części do silnika Jawki, prawie wszystkie, regenerowane lub nowe. @ komplety "flaków" i komplet karterów
Mój moto FAQ - fakty, mity, porady
Avatar użytkownika
c64club
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1408
Dołączył(a): 25 paź 2008, o 19:40
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 13
Pojazdy: Komar 2320, Ogar 200 z silnikiem Lifan 139, Kingway Naked 50, Romet K125 z wózkiem bocznym

Postprzez piciu308 » 2 wrz 2010, o 14:57

c64club Wiesz może jaka jest długośc takiego silnika? Nie wiem czy by mi się zmieścił do kadeta...
- Co byś zrobił gdyby można zacząć wszystko od nowa?
- Nie brał bym tego gówna..
Avatar użytkownika
piciu308
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1116
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 15:31
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 1
Pojazdy: Romet kadet, Router WS 50, Renault Megane I Ph II.

Postprzez sssTOMEKsss » 2 wrz 2010, o 15:28

Kamil* jak sie zdecydujesz na kupno to może zrób tutka jak go tam wsadziłes :P z pewnością się przyda
Avatar użytkownika
sssTOMEKsss
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1599
Dołączył(a): 1 lis 2007, o 14:51
Lokalizacja: Chocz
Pochwały: 5

Postprzez paskal100 » 2 wrz 2010, o 15:32

~~~~~
Ostatnio edytowano 26 sty 2011, o 00:42 przez paskal100, łącznie edytowano 1 raz
paskal100
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 1 sty 2009, o 21:22

Postprzez Adamas1 » 2 wrz 2010, o 15:45

eee nic nie zastąpi orginalnego simsonowskiego... ja zrobiłem ok 1000 km nic nie robiąc przy nim, ogólnie nigdy nie grzebałem przy nim... tylko czyszczenie tłumika :>
Adamas1
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1734
Dołączył(a): 5 lip 2009, o 09:22
Lokalizacja: okolice Chojnic
Pojazdy: 2x OGAR 200, OGAR 205, Komar 2350, Delta, rower Goplana 1966

Postprzez Michaus » 2 wrz 2010, o 17:14

eee nic nie zastąpi orginalnego simsonowskiego... ja zrobiłem ok 1000 km nic nie robiąc przy nim, ogólnie nigdy nie grzebałem przy nim... tylko czyszczenie tłumika :>

Ale co to ma wspólnego z tematem?? :>
Avatar użytkownika
Michaus
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 768
Dołączył(a): 14 paź 2009, o 20:48

Postprzez c64club » 2 wrz 2010, o 23:41

dlugosc silnika podam jutro, wraz z rozstawami osi mocujacych, tylko niech mi ktos na gg napisze, bo mam mase zalatwiania.

generalnie wstawianie silnika 139FMA do Ogara 200 sprowadzilo sie do 5 krokow:
-postawienie 4T na stolku pod stojacym Ogarem i pomiar. UWAGA! Najwazniejsze, aby zgadzala sie plaszczyzn zebatki zdawczej z plaszczyzna wyznaczona przez zebatke na kole. inaczej lancuch bedzie wiecznie zlatywac.
-wyciecie 2 identycznych blach mocujacych (2 otwory pod sruby w oryg. mocowaniu i otwor pod srube w nowym silniku)
-wygiecie z plaskownika czegos na ksztalt "ucha", ktore zwisa "okrakiem przez rame" trzymajac gore silnika
-wyciecie kilku kawalkow rury jako slupkow dystansowych na sruby
-poskladanie do kupy

+ kilka problemow, ale obszerny art na temat tego swapu juz jest w zaawansowanym stadium powstania. pare zdjec z poczatku robót zaginelo, ale najwazniejsze i tak widac na rysunkach
Obrazek Gmole, przyczepki, wózki boczne, przeróbki moto? Taaaaak Toczenie, spawanie, elektryka i inna "rzeźba" - jak ktoś potrzebuje Obrazek

Sprzedam:
-części do silnika Jawki, prawie wszystkie, regenerowane lub nowe. @ komplety "flaków" i komplet karterów
Mój moto FAQ - fakty, mity, porady
Avatar użytkownika
c64club
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1408
Dołączył(a): 25 paź 2008, o 19:40
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 13
Pojazdy: Komar 2320, Ogar 200 z silnikiem Lifan 139, Kingway Naked 50, Romet K125 z wózkiem bocznym

Postprzez Kamil* » 3 wrz 2010, o 19:03

Dzięki wam za wypowiedzi a szczególnie c64club Co pisze wszystko sie zgadza chodzi mi o małe spalanie no i chociaż to 4T ale tez jak chce to potrafi poszaleć :)

Narazie simek poszedł na sprzedaż za 1050zł jak go nie sprzedam to będę myślał jeśli jest ktoś zainteresowany to pisać na gg 4510460

Jak bym go sprzedał to planuje kupić ogarka 200 i wstawić mu silnik 4T 50cm3 przód od simka lub charta i tył od mz ale to tylko moje skromne plany :)

Pozdrawiam Kamil
Życie jest po to żeby zapier*** na moto!
Kamil*
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 21 sty 2009, o 17:53
Lokalizacja: Świeżawy

Postprzez RedBull » 7 wrz 2010, o 23:05

Witojcie! ;D miałem chiński silnik tyle że poj. 125cm3
no i tak po ~5 miechach tłok , zawory ogólnie cały dół i góra silnika do wymiany , nie opłaca się tego robić bo pakuje się 600zł a za 400 ma się nowy silnik czy tam 500.
Od za małej bluzy z za dużym logo
Po luksusową marynarę Burberry
Avatar użytkownika
RedBull
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 702
Dołączył(a): 25 sty 2010, o 23:51
Pochwały: 1
Pojazdy: TDR 125 / Megane II

Postprzez Kamil* » 8 wrz 2010, o 14:39

REDBULL A katowałeś go czy co ze tak szybko poszedł ?
Czy poprostu poszło ......
Życie jest po to żeby zapier*** na moto!
Kamil*
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 21 sty 2009, o 17:53
Lokalizacja: Świeżawy

Następna strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 156 gości