Witam
Otóż że simsonowski silnik mnie dobija wkladam i wkładam w niego i stale sie coś psuje .. Chce włożyć chiński (znaczy jak by dało rade) tutaj link do silnika
http://motoallegro.pl/item1152125733_no ... wieca.html
Mam pytanie czy dużo by było z tym roboty ? wiem że trzeba odwrócić koło, wyspawać nowe loże silnika i pewnie by trzeba przycząć blachy boczne (te co nogi trzymamy).
Proszę mnie nie krytykować itp Jeszcze nic nie wiadomo że napewno będę wstawiał ten silnik.
Z góry dzięki za odp
Silnik 4T w simku SR
Posty: 63
• Strona 1 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
lepiej założyć am6 50 podobno do sr-ki wchodzi bez przeróbek tylko trzeba chłodnice gdzieś upchać
[ Dodano: 01 Wrz 2010, 21:54 ]
viewtopic.php?t=20000&highlight=
[ Dodano: 01 Wrz 2010, 21:54 ]
viewtopic.php?t=20000&highlight=
-
Joke16 - MotoManiak
- Posty: 665
- Dołączył(a): 25 sty 2009, o 15:14
- Lokalizacja: Internet
za 650 masznowy chinski 4t, za 400 mozesz dorwac od kogos kto do swojego moto wkladal caly nowy 110cc. Do tego musisz doliczyc zakup modulu zaplonowego, wykonanie/zakup reg. napiecia - bez niego szlag Ci trafi wszystko w instalacji poza kablami, to nie sa te stare 10W pradnice przeciazone zarowkami po 20W.
Wkladam ten silnik do Ogarka 200(temat w dziale modyfikacje), w zasadzie pojazd juz jezdzi, tylko mam na glowie kilka spraw o wyzszym priorytecie (jakos trza na wache zarobic itd ).
AM6 to ciekawa jednostka, 6 biegow to miodek , ale tez dwusuw, pali jak smok, nie wiadomo jak wyjdzie z remontami przy pogorszonym chlodzeniu.
A przeroba loza silnika jesli decydujesz sie spawac to banal. Mnie sie udalo bez kropli spawu i bez naruszania chocby lakieru w oryginalnych elementach, to i Tobie sie uda jesli tylko starannie wytniesz nowe blachy. Przekladka kola i hampla lewo<=>prawo to 2h roboty.
Mam w wersji elektronicznej schemat przeprojektowanej instalki do uzycia z chinskim 4T i troche uwag (bo sa rozne wersje pradnic), wiec wal smialo na gg 9341116, bo do www mam utrudniony dostep.
Wkladam ten silnik do Ogarka 200(temat w dziale modyfikacje), w zasadzie pojazd juz jezdzi, tylko mam na glowie kilka spraw o wyzszym priorytecie (jakos trza na wache zarobic itd ).
AM6 to ciekawa jednostka, 6 biegow to miodek , ale tez dwusuw, pali jak smok, nie wiadomo jak wyjdzie z remontami przy pogorszonym chlodzeniu.
A przeroba loza silnika jesli decydujesz sie spawac to banal. Mnie sie udalo bez kropli spawu i bez naruszania chocby lakieru w oryginalnych elementach, to i Tobie sie uda jesli tylko starannie wytniesz nowe blachy. Przekladka kola i hampla lewo<=>prawo to 2h roboty.
Mam w wersji elektronicznej schemat przeprojektowanej instalki do uzycia z chinskim 4T i troche uwag (bo sa rozne wersje pradnic), wiec wal smialo na gg 9341116, bo do www mam utrudniony dostep.
Gmole, przyczepki, wózki boczne, przeróbki moto? Taaaaak Toczenie, spawanie, elektryka i inna "rzeźba" - jak ktoś potrzebuje
Sprzedam:
-części do silnika Jawki, prawie wszystkie, regenerowane lub nowe. @ komplety "flaków" i komplet karterów
Mój moto FAQ - fakty, mity, porady
Sprzedam:
-części do silnika Jawki, prawie wszystkie, regenerowane lub nowe. @ komplety "flaków" i komplet karterów
Mój moto FAQ - fakty, mity, porady
-
c64club - MotoManiak
- Posty: 1408
- Dołączył(a): 25 paź 2008, o 19:40
- Lokalizacja: Katowice
- Pochwały: 13
- Pojazdy: Komar 2320, Ogar 200 z silnikiem Lifan 139, Kingway Naked 50, Romet K125 z wózkiem bocznym
c64club napisał(a):pali jak smok,
przy spokojnej jezdzie ok. 4 litry przy ostrej potrafi wypic 6-7 litrów...
Tylko z drugiej strony kto kupuje wysokoobrotowego dwusuwa i jezdzi nim spokojnie . To sie mija z celem.
@@% Super MotO.
Motór
Miewam chwile zwątpienia aż do pierwszego odpalenia.
Motór
Miewam chwile zwątpienia aż do pierwszego odpalenia.
-
alus - MotoManiak
- Posty: 1016
- Dołączył(a): 30 lis 2008, o 01:46
- Lokalizacja: Myszków (śląsk)
Autor tematu pisal o wsadzaniu 4T, wiec zapewne chce wykorzystac zalety czterosuwa, jak niskie spalanie, stabilnosc i mniejsza (w przypadku 139FMA znikoma/zadna) awaryjnosc. W dodatku mniej smrodzi taki 4T i mozna go uczynic naprawde cichym przy zadowalajacych osiagach. Moj 110-kilowy grat lata 60-65 w trasie Sprawdzone empirycznie. A Simson SR to przeciez skuter, ma wygodne siedzisko i male kola, wiec raczej nasuwa na mysl spokojna jazde.
Wracajac do samego silnika - bardzo latwo go wsadzic, bo wisi na dwoch srubach M8 - jedna z gory, druga przy zdawczej. Najprawdopodobniej wytniesz tylko adaptery z blachy gr. 4mm i spokoj.
Wracajac do samego silnika - bardzo latwo go wsadzic, bo wisi na dwoch srubach M8 - jedna z gory, druga przy zdawczej. Najprawdopodobniej wytniesz tylko adaptery z blachy gr. 4mm i spokoj.
Gmole, przyczepki, wózki boczne, przeróbki moto? Taaaaak Toczenie, spawanie, elektryka i inna "rzeźba" - jak ktoś potrzebuje
Sprzedam:
-części do silnika Jawki, prawie wszystkie, regenerowane lub nowe. @ komplety "flaków" i komplet karterów
Mój moto FAQ - fakty, mity, porady
Sprzedam:
-części do silnika Jawki, prawie wszystkie, regenerowane lub nowe. @ komplety "flaków" i komplet karterów
Mój moto FAQ - fakty, mity, porady
-
c64club - MotoManiak
- Posty: 1408
- Dołączył(a): 25 paź 2008, o 19:40
- Lokalizacja: Katowice
- Pochwały: 13
- Pojazdy: Komar 2320, Ogar 200 z silnikiem Lifan 139, Kingway Naked 50, Romet K125 z wózkiem bocznym
c64club Wiesz może jaka jest długośc takiego silnika? Nie wiem czy by mi się zmieścił do kadeta...
- Co byś zrobił gdyby można zacząć wszystko od nowa?
- Nie brał bym tego gówna..
- Nie brał bym tego gówna..
-
piciu308 - Zwycięzca konkursu
- Posty: 1116
- Dołączył(a): 18 paź 2008, o 15:31
- Lokalizacja: Poznań
- Pochwały: 1
- Pojazdy: Romet kadet, Router WS 50, Renault Megane I Ph II.
-
sssTOMEKsss - MotoManiak
- Posty: 1599
- Dołączył(a): 1 lis 2007, o 14:51
- Lokalizacja: Chocz
- Pochwały: 5
eee nic nie zastąpi orginalnego simsonowskiego... ja zrobiłem ok 1000 km nic nie robiąc przy nim, ogólnie nigdy nie grzebałem przy nim... tylko czyszczenie tłumika
- Adamas1
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 1734
- Dołączył(a): 5 lip 2009, o 09:22
- Lokalizacja: okolice Chojnic
- Pojazdy: 2x OGAR 200, OGAR 205, Komar 2350, Delta, rower Goplana 1966
eee nic nie zastąpi orginalnego simsonowskiego... ja zrobiłem ok 1000 km nic nie robiąc przy nim, ogólnie nigdy nie grzebałem przy nim... tylko czyszczenie tłumika
Ale co to ma wspólnego z tematem??
-
Michaus - Zwycięzca konkursu
- Posty: 768
- Dołączył(a): 14 paź 2009, o 20:48
dlugosc silnika podam jutro, wraz z rozstawami osi mocujacych, tylko niech mi ktos na gg napisze, bo mam mase zalatwiania.
generalnie wstawianie silnika 139FMA do Ogara 200 sprowadzilo sie do 5 krokow:
-postawienie 4T na stolku pod stojacym Ogarem i pomiar. UWAGA! Najwazniejsze, aby zgadzala sie plaszczyzn zebatki zdawczej z plaszczyzna wyznaczona przez zebatke na kole. inaczej lancuch bedzie wiecznie zlatywac.
-wyciecie 2 identycznych blach mocujacych (2 otwory pod sruby w oryg. mocowaniu i otwor pod srube w nowym silniku)
-wygiecie z plaskownika czegos na ksztalt "ucha", ktore zwisa "okrakiem przez rame" trzymajac gore silnika
-wyciecie kilku kawalkow rury jako slupkow dystansowych na sruby
-poskladanie do kupy
+ kilka problemow, ale obszerny art na temat tego swapu juz jest w zaawansowanym stadium powstania. pare zdjec z poczatku robót zaginelo, ale najwazniejsze i tak widac na rysunkach
generalnie wstawianie silnika 139FMA do Ogara 200 sprowadzilo sie do 5 krokow:
-postawienie 4T na stolku pod stojacym Ogarem i pomiar. UWAGA! Najwazniejsze, aby zgadzala sie plaszczyzn zebatki zdawczej z plaszczyzna wyznaczona przez zebatke na kole. inaczej lancuch bedzie wiecznie zlatywac.
-wyciecie 2 identycznych blach mocujacych (2 otwory pod sruby w oryg. mocowaniu i otwor pod srube w nowym silniku)
-wygiecie z plaskownika czegos na ksztalt "ucha", ktore zwisa "okrakiem przez rame" trzymajac gore silnika
-wyciecie kilku kawalkow rury jako slupkow dystansowych na sruby
-poskladanie do kupy
+ kilka problemow, ale obszerny art na temat tego swapu juz jest w zaawansowanym stadium powstania. pare zdjec z poczatku robót zaginelo, ale najwazniejsze i tak widac na rysunkach
Gmole, przyczepki, wózki boczne, przeróbki moto? Taaaaak Toczenie, spawanie, elektryka i inna "rzeźba" - jak ktoś potrzebuje
Sprzedam:
-części do silnika Jawki, prawie wszystkie, regenerowane lub nowe. @ komplety "flaków" i komplet karterów
Mój moto FAQ - fakty, mity, porady
Sprzedam:
-części do silnika Jawki, prawie wszystkie, regenerowane lub nowe. @ komplety "flaków" i komplet karterów
Mój moto FAQ - fakty, mity, porady
-
c64club - MotoManiak
- Posty: 1408
- Dołączył(a): 25 paź 2008, o 19:40
- Lokalizacja: Katowice
- Pochwały: 13
- Pojazdy: Komar 2320, Ogar 200 z silnikiem Lifan 139, Kingway Naked 50, Romet K125 z wózkiem bocznym
Dzięki wam za wypowiedzi a szczególnie c64club Co pisze wszystko sie zgadza chodzi mi o małe spalanie no i chociaż to 4T ale tez jak chce to potrafi poszaleć
Narazie simek poszedł na sprzedaż za 1050zł jak go nie sprzedam to będę myślał jeśli jest ktoś zainteresowany to pisać na gg 4510460
Jak bym go sprzedał to planuje kupić ogarka 200 i wstawić mu silnik 4T 50cm3 przód od simka lub charta i tył od mz ale to tylko moje skromne plany
Pozdrawiam Kamil
Narazie simek poszedł na sprzedaż za 1050zł jak go nie sprzedam to będę myślał jeśli jest ktoś zainteresowany to pisać na gg 4510460
Jak bym go sprzedał to planuje kupić ogarka 200 i wstawić mu silnik 4T 50cm3 przód od simka lub charta i tył od mz ale to tylko moje skromne plany
Pozdrawiam Kamil
Życie jest po to żeby zapier*** na moto!
- Kamil*
- MotoManiak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 21 sty 2009, o 17:53
- Lokalizacja: Świeżawy
Witojcie! ;D miałem chiński silnik tyle że poj. 125cm3
no i tak po ~5 miechach tłok , zawory ogólnie cały dół i góra silnika do wymiany , nie opłaca się tego robić bo pakuje się 600zł a za 400 ma się nowy silnik czy tam 500.
no i tak po ~5 miechach tłok , zawory ogólnie cały dół i góra silnika do wymiany , nie opłaca się tego robić bo pakuje się 600zł a za 400 ma się nowy silnik czy tam 500.
Od za małej bluzy z za dużym logo
Po luksusową marynarę Burberry
Po luksusową marynarę Burberry
-
RedBull - Zwycięzca konkursu
- Posty: 702
- Dołączył(a): 25 sty 2010, o 23:51
- Pochwały: 1
- Pojazdy: TDR 125 / Megane II
Posty: 63
• Strona 1 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 156 gości