60/4 w romecie

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

60/4 w romecie

Postprzez majster » 3 paź 2010, o 21:05

Witam
Czy ktoś tu się zajmuje dorabianiem kanałów do cylindra w romecie ? Chodzi mi o silnik 023 :wink:
U-R-S-U-S and Zetor fan :yes:
Avatar użytkownika
majster
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 9 gru 2009, o 20:08
Lokalizacja: Wielkopolska

60/4 w romecie

Postprzez Pani Kontekstowa » 3 paź 2010, o 21:05

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Kuba » 3 paź 2010, o 21:16

plaster6
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni :]
Avatar użytkownika
Kuba
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 6491
Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
Lokalizacja: Tworóg
Pochwały: 2

Postprzez Komar Rider » 3 paź 2010, o 21:17

....::::KOMAR RIDER::::....
Avatar użytkownika
Komar Rider
@admin
@admin
 
Posty: 6013
Dołączył(a): 7 sie 2008, o 02:00
Lokalizacja: Rzepin
Pochwały: 1

Postprzez Ktoś » 3 paź 2010, o 21:47

nieopłacalne pracochłonne a efekty tak naprawdę tylko dla własnej satysfakcji bawiłem się trochę i niestety 2 biegi poprostu psują cały efekt tuningu :( teraz mam podobny problem z mz mimo że ma 5 biegów to są one za długie.
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Postprzez majster » 3 paź 2010, o 22:03

mam jeszcze silnik 3 biegowy, ale nie mogę ustawić żeby było bez wyskakiwania któregoś z biegów :/
U-R-S-U-S and Zetor fan :yes:
Avatar użytkownika
majster
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 9 gru 2009, o 20:08
Lokalizacja: Wielkopolska

Postprzez Krzysiek.WRC » 3 paź 2010, o 22:24

To masz zużytą skrzynię i musiałbyś spiłować trochę zęby 3 biegu, żeby Ci nic nie wyskakiwało, przechodziłem to.
FSO Polonez 1.5 X '83
Fiat 126p FL '89
Romet Ogar 205 '87
Krzysiek.WRC
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 16 lis 2009, o 20:29

Postprzez Szrot » 14 paź 2010, o 18:52

Znacie pojęcie zębatka? Wiecie, ona nie jest po to, bo ktoś sobie ją do jaj wymyślił. Jak masz za długie biegi w MZ-cie to zmieniasz przełożenia na krótsze, albo robisz nisko strojony cylinder i wydech. Tak samo w romecie. Masz za krótkie biegi? Daj dłuższe przełożenia i napewno efekt będzie lepszy. Bardziej mnie martwi czy wał ZMD wytrzyma te 60/4, jak jeszcze do tego dobrego spawaka walniesz to w ogóle...
Avatar użytkownika
Szrot
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 10 paź 2010, o 20:48

Postprzez plaster6 » 14 paź 2010, o 22:58

Szrot napisał(a):Znacie pojęcie zębatka? Wiecie, ona nie jest po to, bo ktoś sobie ją do jaj wymyślił. Jak masz za długie biegi w MZ-cie to zmieniasz przełożenia na krótsze, albo robisz nisko strojony cylinder i wydech. Tak samo w romecie. Masz za krótkie biegi? Daj dłuższe przełożenia i napewno efekt będzie lepszy. Bardziej mnie martwi czy wał ZMD wytrzyma te 60/4, jak jeszcze do tego dobrego spawaka walniesz to w ogóle...


Wytrzyma a jak będzie dobre 60/4 i spawak to piec lepszy niż w zwykłym Simson sr 50 a prędkość ta sama 65km/h 8)
plaster6
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 576
Dołączył(a): 29 lut 2008, o 20:27
Lokalizacja: Tarnowskie Góry


Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 351 gości