Rasowanie simsona i pytania

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

Rasowanie simsona i pytania

Postprzez Adamas1 » 27 paź 2010, o 21:56

A wiec, chce zrobić coś, ażeby mój simson był szybszy i mocniejszy od seryjnych simków kolegów, mam do wydania ok 400 zł, nie chciałbym robić jakichś mega tuningów po których wał pójdzie itp, nie chce rozpoławiać silnika, mam pomysł aby kupić mu nowy wydech, cylinder 60 ccm, i jakiś lepszy gaźnik, tylko nie wiem jaki za bardzo... wiem że zmieniając to powyżej predkość nie wzrośnie, dlatego zmienie z przodu zebatke na wiekszą chyba czy na mniejszą? chociarz 2/3 ząbki, bardzo prosze o porady, i takie pytanko, czy odczuje wyraźną różnice?
Adamas1
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1734
Dołączył(a): 5 lip 2009, o 09:22
Lokalizacja: okolice Chojnic
Pojazdy: 2x OGAR 200, OGAR 205, Komar 2350, Delta, rower Goplana 1966

Rasowanie simsona i pytania

Postprzez Pani Kontekstowa » 27 paź 2010, o 21:56

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Romecik2t » 27 paź 2010, o 22:26

Adamas1 napisał(a):ażeby


???


Adamas1 napisał(a):ok 400 zł


60/4/3 i spawak najlepiej samemu, gaźnik powinien wyrobić zwykły na dyszy 72 a jak nie to 19n1-11 czy jak mu tam zębatka 18z i heja, powinien jechać ~ 5-10km/h wiecej ale przyspieszenie wzrosnie duzo :] cenowo różnie to bywa ale można się zamknąć w 450zł czasem
POZNAJ HISTORIĘ ORAZ REGULAMIN FORUM.
Dodaj się na mapę! :arrow: Mapa Użytkowników
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Romecik2t
#mod
#mod
 
Posty: 11089
Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
Pochwały: 45

Postprzez Tomek » 28 paź 2010, o 09:55

albo cyl RZT :] reszte za jakiś czas. Gażnik 19, wydech można Ao ileś, nie pamiętam dokładnie tego typu. Wyjdzie taniej, bo robi się go z oryginału
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8664
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Dirksland, NL
Pochwały: 75
Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F

Postprzez endek » 28 paź 2010, o 10:25

Romecik2t napisał(a):czy jak mu tam zębatka 18z i heja, powinien jechać ~ 5-10km/h wiecej ale przyspieszenie wzrosnie duzo

nie powiedziałbym ,jesli seryjna jest 14 to po zmianie na 18 napewno przyspiecha sie nie poprawi

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Kuba » 28 paź 2010, o 11:45

polo z AOA 1/2/4 nie warto się bawić :] lepiej zrobić stożek do simsonowskiego wydechu ;] służę schematem :) do tego przelotowa końcówka na stingerze,wygłuszenie z wełny mineralnej i wydech jak ta lala :]
roboty nie dużo a efekty niewymiernie lepsze niż AOAx
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni :]
Avatar użytkownika
Kuba
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 6491
Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
Lokalizacja: Tworóg
Pochwały: 2

Postprzez Krzysztof1993 » 28 paź 2010, o 14:51

Daj se na wstrzymanie. Zniszczysz niezniszczalny DDRowski silnik i zaś bd płakać że co chwilę się coś dzieje. China no name cx w simsonie to śmierć..
KOBIETY TO ZŁO!!
Avatar użytkownika
Krzysztof1993
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2200
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 18:28
Lokalizacja: Skierniewice
Pochwały: 7
Pojazdy: SZROT

Postprzez Romecik2t » 28 paź 2010, o 15:46

Romecik2t napisał:
czy jak mu tam zębatka 18z i heja, powinien jechać ~ 5-10km/h wiecej ale przyspieszenie wzrosnie duzo

nie powiedziałbym ,jesli seryjna jest 14 to po zmianie na 18 napewno przyspiecha sie nie poprawi


jak da 18 to oczywiście przyspieszenie spadnie ale chodziło mi że po tuningu i tak mu wzrośnie przyspieszenie nawet po zmianie zębatki, Rzt cyle drogie są, a mają tylko 2 wydechowe i tylko 2 przeloty także nie opłacalne, lepiej neich ktoś mu przerobi te 50cc na 50/4 i dużo nie zapłaci.
POZNAJ HISTORIĘ ORAZ REGULAMIN FORUM.
Dodaj się na mapę! :arrow: Mapa Użytkowników
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Romecik2t
#mod
#mod
 
Posty: 11089
Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
Pochwały: 45

Postprzez alus » 28 paź 2010, o 16:53

China no name cx w simsonie to śmierć..

jak we wszystkim ...

Za 400zł można juz cos sensownego zrobic ;) co do gaznika to jak dla mnie to podstawa w simsonie. Poniewaz org. nie jest jakis super (bynajmniej u mnie byla to jedyna awaryjna czesc) . Polecam amala (150zł - stazet).

Reszte czyli 250zł no to wiadoma sprawa cylek , wydech. No i pewnie wiesz ze silnik musi byc w dobrej kondycji do przerobek ;)
@@% Super MotO.

Motór

Miewam chwile zwątpienia aż do pierwszego odpalenia.
Avatar użytkownika
alus
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1016
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 01:46
Lokalizacja: Myszków (śląsk)

Postprzez Bronas » 28 paź 2010, o 18:41

Romecik2t napisał(a):Adamas1 napisał:
ażeby



???

http://www.sjp.pl/a%BFeby
Polska to taki kraj, że jak nie weźmiesz wszystkiego w swoje ręce i czasem nie zakombinujesz, to długo nie pociągniesz.
Avatar użytkownika
Bronas
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 276
Dołączył(a): 24 sie 2009, o 13:52
Lokalizacja: Łowin
Pojazdy: Ogar 205

Postprzez Romecik2t » 28 paź 2010, o 19:06

o kurde :PBronas dzięki za info, nawet nie wiedziałem :)
POZNAJ HISTORIĘ ORAZ REGULAMIN FORUM.
Dodaj się na mapę! :arrow: Mapa Użytkowników
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Romecik2t
#mod
#mod
 
Posty: 11089
Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
Pochwały: 45

Postprzez marcing17 » 28 paź 2010, o 20:57

Cylindry CX są dobre ;] tylko tłok MZA szykuj. wydech na początek starczy przerobiony jak elomoto mówi, można wystroić do około 9000 obr. moc max na takim. przeróbka cylindra dużo nie kosztuje (70 - 100 zł) a w rzt to się mozna pchać ale jak by to było jakies hardkorowe i chesz dzielone okno. moim zdaniem zbedne, lepiej taniej zrobić 3 wydechy niz sie bawic w rzt. na jednym szerokim tez bedzie zapie r dalac. gaźnik amal jest b. dobry, do 60tki to 19mm bym polecił, w stylepro się nie baw bo o ile przy słąbszym secie wyrobi, tyle przy mocniejszym paliwo nie nazdąży leciec... lepiej robić cylinder zap i e r dalake niz sie bawic w zebatki itd. do tego zainwestuj w dobry olej np. mobil extra 2t 30zł/1L. aha to że się simson sypie po tuningu to niekoniecznie jest regułą, zalezy to tylko od tego jak się postarasz i co tam wsadzisz. przy niezbyt wysilonym zestawie to magneto org. wyrobi, przy moim 70/4 padło po 5 tys., pękło na nitach. ale reszta bez zarzutu. po ponad 6000 przebiegu cylinder bez progu, wał mało co zużyty. no a lekko nie miał.

ps. wiem z episze jak napaleniec jakis ale wszystkie szpece to pisza co to nie zrobili, a pomóc nie chcą, wiec sie cieszcie ze mnie macie. :P
///M42B18 136KM
Avatar użytkownika
marcing17
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3722
Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
Pochwały: 1
Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe

Postprzez Mariusz » 13 lis 2010, o 20:07

oj cieszymy się cieszymy. Na 9 k stoić bez remontu i rozbierania silnika? hym, w życiu są piękne krótkotrwałe przyjemności, ale jeżeli pchać się w takie dwumiesięczne to już bym wolał na panny te 4 stówy przepie przyć :P
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska


Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 311 gości