Rasowanie WSK 125.Co trzeba kupić, jaki tego koszt ?

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

Czy mam przerabiać swoją WSK

Tak
16
46%
Nie
19
54%
 
Liczba głosów : 35

Postprzez Romecik2t » 20 lis 2010, o 16:29

I podkowe walnąć na wał, wtedy to już daje razem z tym co napisał Artur
POZNAJ HISTORIĘ ORAZ REGULAMIN FORUM.
Dodaj się na mapę! :arrow: Mapa Użytkowników
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Romecik2t
#mod
#mod
 
Posty: 11089
Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
Pochwały: 45

Postprzez Pani Kontekstowa » 20 lis 2010, o 16:29

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Garry1 » 20 lis 2010, o 17:12

Założę się że po tym wszystkim będziesz miał tylko wrażenie że lepiej idzie :roll:

Ja w swojej wsce zrezygnowałem z magneta, jeżdże na samej krzywce i z akumulatorem. Charakterystyka zmieniła sie diametralnie! idzie z gazu na koło. Ponadto mam z11 na silniku i takiego lipnego spawaka, spawak zmienił charakterystykę ale na 3 biegach troche lipa bo nieraz cięzko dokręcić :/

Oczywiście myśląc o tuningu zadbaj o dobry stan cylindra i tłoka bo tuning trupa nic ci nie da...
Hi! :D

Wykonuję osprzęty do silników, tłumiki(dyfuzory), końcówki, króćce! kontakt: gg: 7047182 Co do ceny to na pewno się dogadamy ;)
Avatar użytkownika
Garry1
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 139
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 22:09
Lokalizacja: Konin

Postprzez igrek97 » 20 lis 2010, o 18:04

Podkowa ? Kiedyś o tym słyszałem, co ona dokładnie daje ?
Bez młota, to ch*j nie robota! :F
bedziesz sluchał @ igrek97, to zobaczysz jak skonczysz
Avatar użytkownika
igrek97
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3562
Dołączył(a): 22 paź 2010, o 18:59
Pochwały: 25
Pojazdy: sterta złomu

Postprzez Ktoś » 20 lis 2010, o 18:09

polerować to można dekle silnika, sama polerka nic nie da jeśli da około 1% to już będzie dobrze przedewszystkim korekta symetrii okien płuczących w silnikach tylko 2 kanałowych jest ona ważna bo wpływa znacząco na skuteczność płukania cylindra z resztą na spalanie też a polerowanie wszystkiego co się da to chyba sam Sałek wymyślił :) nigdzie indziej nie znajdziecie o tym wzmianki bo tego się nie robi bo daje tyle co nic to mity rodem z PRL tak jak ten że silnik należy składać na papier i tawot. powierzchnie mają być gładnie a wszystkie kanty na drodze mieszanki/spalin wygładzone starczy samym papierem ściernym. polerowanie denka tłoka i kanału wydechowego daje Ci tylko tyle że nagar się będzie mniej lepił, łatwiej zejdzie z tłoka przy czyszczeniu bo i tak tam będzie po 1000km. najskuteczniejsze są zmiany kątów owk ale trzeba liczyć się z tym że nie zawsze wychodzi tak jak tego sobie życzymy, tak samo im mniej masy wirującej tym lepiej i to też daje naprawdę dobre efekty ale tylko do pwnego momentu. i ogólnie całe te Sałkowe tuningi wydają mi się strasznie naciągane... z resztą sam Nogly mówił że wszystko co sałek pisał to wywody Kordzyńskiego które są z lat 60 a nie dość że sałek we wzorach porobił błędy to niektóre zdania są żywcem przepisane. facet może i się znał ale nie był wcale tak wybitnym tunerem za jakiego się go uważa.
co do podkowy to daje sporo bo wsk tak samo jak mz ma lipnie zaprojektowany wał z za dużymi pzeciwwagami i dobrze by ją było zamontować jednak to dużo pracy.
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Postprzez igrek97 » 20 lis 2010, o 18:16

ale ona daje większą moc ?
Bez młota, to ch*j nie robota! :F
bedziesz sluchał @ igrek97, to zobaczysz jak skonczysz
Avatar użytkownika
igrek97
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3562
Dołączył(a): 22 paź 2010, o 18:59
Pochwały: 25
Pojazdy: sterta złomu

Postprzez Ktoś » 20 lis 2010, o 18:16

daje i to w całym zakresie obrotów
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Postprzez Artur » 20 lis 2010, o 18:25

Polerki to wbrew pozorom nie taka lipa i warto to zrobić, sam rozmawiałem z mechanikiem na ten temat silnik się robi żwawszy, równiej chodzi, ważne jest też uszczelnienie układu, na prawdę nie ma się z czego śmiać i na prawdę warto nawet zacząć od tego tuning. :]

Mówię oczywiście o porządnej polerce na cito, a jeżeli chodzi o zgranie płuków to się zgadzam "ktoś" to dużo daje. :wink:
Ostatnio edytowano 20 lis 2010, o 18:34 przez Artur, łącznie edytowano 1 raz
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0

NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
Avatar użytkownika
Artur
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4110
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
Lokalizacja: Lubin

Postprzez Tomciosz » 20 lis 2010, o 18:29

Wyda się śmieszne to wam, ale po polerce gardzieli gaźnika lepiej się wkręca na obroty. Ale to i tak dużo nie dało.
Jeżeli pomogłem, kliknij POMÓGŁ.

Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko

Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR :P
Avatar użytkownika
Tomciosz
Ekspert
Ekspert
 
Posty: 4996
Dołączył(a): 20 kwi 2007, o 13:14
Lokalizacja: Biała Wielka i Sosnowiec
Pochwały: 88
Pojazdy: Ogar 200 Hyundai i30

Postprzez Ktoś » 20 lis 2010, o 18:32

gdyby to było takie super to wszystkie japońce byłyby polerowane i wszystkie gaźniki fabrycznie bo to tak niski koszt i tak mało pracy że każdy by to robił.
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Postprzez Garry1 » 20 lis 2010, o 21:59

Polerka to MIT!!! Najważniejsze jest zgranie kanałów żeby nie było żadnych progów...
Hi! :D

Wykonuję osprzęty do silników, tłumiki(dyfuzory), końcówki, króćce! kontakt: gg: 7047182 Co do ceny to na pewno się dogadamy ;)
Avatar użytkownika
Garry1
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 139
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 22:09
Lokalizacja: Konin

Postprzez Bronas » 20 lis 2010, o 22:09

Garry1 napisał(a):Polerka to MIT!!!

Tak, ale dodaj efekt placebo. Wrażenia niezapomniane :D
Polska to taki kraj, że jak nie weźmiesz wszystkiego w swoje ręce i czasem nie zakombinujesz, to długo nie pociągniesz.
Avatar użytkownika
Bronas
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 276
Dołączył(a): 24 sie 2009, o 13:52
Lokalizacja: Łowin
Pojazdy: Ogar 205

Postprzez Kuba » 20 lis 2010, o 22:23

fakt pojerka wuja daje :) jeden cylek mam wypolerowany wszędzie w środku na błysk, a drugi robiłem na odpieprz z wygładzaniem i nie ma różnicy albo b.mała jest :)
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni :]
Avatar użytkownika
Kuba
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 6491
Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
Lokalizacja: Tworóg
Pochwały: 2

Postprzez koltun_m » 21 lis 2010, o 21:08

polerka tak, na lustro strata czasu chodzi o przyspieszenie mieszanki albo o zmniejszenie masy jak tłok korbowód itp

podkowa zmniejsza pojemność komory korbowej i zwiększa wydajność w jawce jeszcze się wał wypełniało :shock:
koltun_m
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 14 lis 2010, o 22:46

Postprzez koltun_m » 24 lis 2010, o 22:44

koltun_m
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 14 lis 2010, o 22:46

Postprzez Ktoś » 25 lis 2010, o 00:27

tuning zupełnie nieprofesionalny. jak coś jest już sprawdzone to nie piłuje się tłoka tylko kanały a czy coś daje tego nie wiem nie sprawdzałem ale myślę że dużo nie da...
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 245 gości